Jump to content

Iesakiet lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur


tomzzzs
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

 

Meklēju lētas ekspluatācijas auto, budžets ~1.5k eur. Mēnesī nobraucu aptuveni 1000km, ~pusi no tā pa pilsētu. Markai, virsbūves tipam un vispār vizuālajam izskatam nav lielas nozīmes. Gribētos vismaz 1.8 dzinēju ar manuālo kārbu. No ekstrām obligāti kondicionieris, pārējais nav tik būtiski. Un vēl svarīgi, lai būtu pēc iespējas augstāka, jo sanāk pabraukt pa dziļiem laukiem. Lūdzu iesakiet vismaz virzienu kurā skatīties, jo nu ss jūrā var apmaldīties;)

 

Paldies.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    24

  • versatile

    38

  • Robs

    40

  • Bruketajs

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu kāpēc, autor, palasi vecās tēmas.No šī visa nebūs nekādas jēgas, beigās tā pat paņemsi kaut ko citu.

Kāds ieteiks Volvo, garais jānis ieteiks boru, es ieteikšu bembi, un tad sāksies heits un offtopic.

Tev to vajag? Nu jā, jaunbiedrs, nezini kā šeit notiek, bet varbūt, tu patiesībā esi kāds no vecajiem, uzbliests profils, iemet rakstu lai atkal panesas viens un tas pats.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konkrēta Astra liekas baigi zemā, vai arī tas tikai tā izskatās, jo zālē iegrimusi?

Link to comment
Share on other sites

Vecie Volvo V70 XC, nav dikti dārgi, ir ar lieliem motoriem un normālu klīrensu. Tas pats attiecas uz vecajiem Subaru, kas tur Outback vai kā tie tur saucās tajā laikā, arī ar normāliem motoriem un jēddzīgu klīrensu. Ja bail no remontiem, tad nu jāiet kājām... 

 

Piemēram:

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/blxkxg.html

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

psihiatrs

Tam Audi līdz nojātam stāvoklim vismaz vēl 200k jānobrauc. Degvielas sūknis restaurēts, nedūmo un jauda vēl nav zudusi. Diezgan nenokaujami motori. Protams morāli auto novecojis, bet te jau price/performance jautājums.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Tam Audi līdz nojātam stāvoklim vismaz vēl 200k jānobrauc. Degvielas sūknis restaurēts, nedūmo un jauda vēl nav zudusi.
Kāpēc tad mēģini šo auto nogrūzt, ja jau tas ir tik labs un lietojams?
Link to comment
Share on other sites

Īstajā forumā paprasīji par auto ko iegādāties par 1.5€, te mēs visi ar X6, Range Rover Sport, Land Cruiser, u.t.t. braukājam  :TBS:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja jau offtopic.

 

Katrā otrā pārdošanas sludinājumā braukusi sieviete, ziemā nav braukts, bez maz vai kapitālais remonts uztaisīts motoram un bonusā piekare arī pārlasīta... Īsti labdari, skaties kādā cenu kategorijā gribi... 

 

 

 

mēs visi ar X6, Range Rover Sport, Land Cruiser, u.t.t. braukājam

 

Slapjajos sapņos :) Drīzāk esam lielāki "bomži" kā rakstām, jo kad jāsavāc kaut kas pa brīvu tā rindā... 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Slapjajos sapņos :) Drīzāk esam lielāki "bomži" kā rakstām
bet sarkasmu tu tā arī nesaprati.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

SAABu vajag. Pa 1.5k sanāk 2xSAAB9-5 98. gada. Vienu var izmantot kā donoru, ja 1. kaut kas salūzt. Vai arī uz maiņām braukt!

Link to comment
Share on other sites

Tur tā lieta, kā jau rakstīju, palasot, kā čaļi tiek vaļā no rūsas, ir skaidrs, ka auto nākamais īpašnieks būs tolmets. Un tādiem prasīt padomu?

Link to comment
Share on other sites

100debija

... un kā parasti autors pameta suņiem kaulu un pats noziedēja. Līdz eiropaletēm nav tāls ceļš ejams.

Labots - 100debija
Link to comment
Share on other sites

Kaut kāds KIA vai Hjundais manuprāt, ar benzīna dzinēju.


KIA Carnival palete ielien bez probzām. Moš pat divas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vāji

Kur tavs "stiprais" ieteikums? 


 

 

Pa 1.5k sanāk 2xSAAB9-5 98. gada. Vienu var izmantot kā donoru, ja 1. kaut kas salūzt. Vai arī uz maiņām braukt!

Piedod, bet vēl debīlāku ieteikumu ir grūti iedomāties. 

Link to comment
Share on other sites

Kas debīlāks? Kāds jautājums tāda atbilde.

Nu nevar viennozīmīgi ne pa vienu autiņu šajā cenu kategorijā pateikt, ka būs lēts ekspluatācijā. 

Pārsvarā viņas ir izrūsējušas lamatas, kam jeb kurā brīdī kas var lūzt.

Par SAAB es ieteicu, ka vismaz tā gada autiņi nav norūsējuši. OK! protams, ka šur tur rūsa ir, bet nav izpuvuši! Un domāju, ka tas ir pirmais uz ko skatīties šīs cenu kategorijas mašīnām!

Link to comment
Share on other sites

Paldies par atsaucību, būs vismaz pāris varianti, kurus pa brīvdienām papētīt tuvāk. Apzinos arī, ka šajā cenu kategorijā tāpat lielākā vai mazākā mērā tā ir loterija, bet nu pieļauju, ka gadu gaitās atsevišķi modeļi tomēr ir sevi pierādījuši labāk. Pats līdz šim esmu braukājis tikai ar dažādiem darba dotajiem auto, tāpēc nekad neesmu īpaši pievērsis uzmanību degvielas patēriņam vai remontu izmaksām, bet nu tagad, kad pašam jāpērk, tad jāsāk par tādām lietām piedomāt. ;)  

Link to comment
Share on other sites

ņemot auto pa 1,5k - 1k jātur rezervē remontiem.... bez variantiem. Markai nav nozīmes - visi būs jāremontē....


nu loģiski būtu ņemt tādu, kuram detaļas ir šrotos...nesen viens paziņa paņēma V40 volvo par 1k.....pēc  3 mēn. ielika 500EUR (siknas etc) / bet pēc vēl mēneša izbeidzās turbīn aun motoram čau. tagad maina motoru ...

Link to comment
Share on other sites

Neņem par 1500, paņem par 800, kaut ko vecu, kas nav sapuvis un ir ar skati, vai vismaz bez parādiem. Atlikošo naudu ieguldi sakopšanas darbos. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kas ir sakopšanas darbi par 700 EUR? Mainīt bukses, šarnīrus, kuriem nav ne vainas (ja svaiga skate)?

Vai arī profilakses pēc mainīt, piemēram, turbīnu, kārbu?

Link to comment
Share on other sites

Tu tiešām domā, ka kāds, pirms pārdot mašīnu par 800 eiro, mainīs tai bukses?

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/galaxy/dhmlc.html

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/anpoc.html

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra/bbmcnd.html

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/850/gbbfo.html


Sāks braukt, tad jau redzēs, kas jāsakopj. Moš arī neko nevajadzēs kopt. 


cenu amplitūdā 800-1500 eiro lielas starbības tām mašīnām nebūs, izņemot izlaiduma gadu. Un arī tur - 15 vai 20 vairs lielu lomu nespēlē.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

versatile

Paņēmu autiņu pirms ~2,5gadiem par 1,5k, pusotrā gadā nepilnu 1k ieliku - siksnas, bremžu kluči, diski, vēl kkādi sīkumi. Tagad braucu bez bēdu.

Nupat iztērēju 120 eiro, nomainīju miroņgalvu (iepr īpašniecei neviens nebija teicis putekļsargu nomainīt, kad nopirku, pie pirmā lielā remonta tas tika samainīts, bet jau par vēlu) un sametināja izpūtēja gofru. Cits noteikti ar to miroņgalvu vēl 10k nobrauktu; trokšņoja tikai 90 grādu līkumos.

Vizuāli - prasītos labāku, bet nav jēgas likt naudu iekšā; paralēli skatos ko jaunāku anyway. Pārdot neceru un netaisos, būs draudzenei pirmais auto.

Nerūsē (pat manis apskādētā vieta vēl tīra un shiny); neesmu nevienam ne kapeiku par auto parādā un pēdējā gada laikā ekspluatācijas izmaksas smieklīgas. Tūlīt jāieķer jaunas vasaras riepas - lai gan citi noteikti arī ar šitām vēl sezonu brauktu, man negribas.

 

Tā ka, par 1,5 var atrast labu auto, savest to kārtībā un, akurāti uzpasējot, vēl braukt. Neticu gan, ka par 1,5 var atrast auto, kuru bez savešanas kārtībā pietiks tikai akurāti uzpasēt. Tādus nepārdos, ar retiem izņēmumiem - un uz tādiem jau parasti rinda stāv.

 

+ neklausi forumam - par identiska gada, markas, modeļa, dzinēja automašīnām var būt diametrāli pretējas atsauksmes - viss atkarīgs, pirmkārt, ko katrs uzskata par "labā stāvoklī", otrkārt, kā izturējušies cilvēki pirms tevis. Ir aizdoma, tās pretējās atsauksmes rodas, kad "ps, bija jāremontē viss" cilvēks nopērk auto no "nobraucu 3 gadus, neko nemainīju" cilvēka.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Paņēmu autiņu pirms ~2,5gadiem par 1,5k, pusotrā gadā nepilnu 1k ieliku - siksnas, bremžu kluči, diski, vēl kkādi sīkumi. Tagad braucu bez bēdu.

Teju identisks stāsts: 1.5k €, <1k ieguldīts, tikai man ~2 gadi atpakaļ iegādāts.

2002. gada Ford Mondeo, 2.0TDCI, sedans

Mašīna liela, ērta, mīksta piekare, zems degvielas patēriņš, kvalitatīvs salons (mīksti, taustei un acīm patīkami materiāli).

Zinu, ka citi brēks, ka vācitiem labāki saloni, bet, piemēram, man pašam mana autiņa salons liekas krietni kvalitatīvāks nekā Passat B5 un B6 salons. Un galvenais, ka man tā liekas, ne kādam citam!

Salonā varēja būt klusāks, braucot uz 90+, bet, klausoties mūziku, tas arī netraucē.

 

Ik pa laikam domāju, ka varētu paķert kādu citu jaunāku/krutāku autiņu, bet tad saprotu, ka, lai es justu baigo starpību, būtu riktīgi jāatveizējas (€), kas vairs nav interesanti. Galu galā tā ir tikai mašīna.

 

P.S. Ja manam autiņam kādu remontdarbu izmaksas tuvosies tā vērtībai, vienkārši nopirkšu citu.

 

Rav4

Nezinu gan par izmaksām, bet vismaz beidzot izskatās, ka ir ielikts kaut kas, kas derētu arī

dziļiem laukiem
Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

 

 

pusotrā gadā nepilnu 1k ieliku - siksnas, bremžu kluči, diski, vēl kkādi sīkumi.

tas protams padaudz par tādām lietām, bet tie ir izejmateriāli, kas jebkuram autiņam jāmaina, arī jaunam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
tas protams padaudz par tādām lietām, bet tie ir izejmateriāli, kas jebkuram autiņam jāmaina, arī jaunam.

Nu nav tā. Iekš tās štukas vēl iet arī radiators, kondiškas radiators, ritošajā vairākas detaļas. Man ir uzskaite par visiem darbiem. Kopā ar visiem, visiem sīkumiem, laikam, sanāk tomēr drusku virs, slinkums tagad skaitīt.

Auto izmaksas ar degvielu, remontiem, riepām, drošināšanu - tikai bez logšķidruma un moikām - un ignorējot pirkuma cenu - 25 centi/km. Tāpēc uz darbu braucu ar auto - lētāk, nekā ar sab.

Protams, ir auto, kuros iesēžoties, gribas arī pašam. Varētu pat atļauties. Bet tie auto ir 2011+, cenā ~20-25k eur. Nafig man 5 gadus parakst'tiies maksāt 300 eur mēnesī lai joprojām savu pakaļu identiskā laika posmā nogādātu no tā paša punkta a uz punktu b?

Ja parādītos vajadzība nobraukt 20+k gadā, ok, nav jautājumu. Pie 10k... come on :)

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nopirku pirms gada par 3000, uz šo brīdi ieguldīts nepilns 1000 - bremžu kluči, kvēlsveces, tagad amortiņi priekšā, 2x eļļas, 1x tosols - tīri apkopes, nekas nopietns nav plīsis. Pēc nopirkšanas nācās paremontēt piekarē pāris niekus un novērst tosola noplūdi, bet tas ir iekšā tajā 1000. 

 

Gan jau kaut ko nāksies pielabot skatei, nāksies pirkt jaunas ziemas riepas, nāksies nomainīt AUX siksnu un spriegotārjulli, kas nedaudz sācis ņerkstēt, rudenī jāatkārto Krown procedūra, šoreiz ar plastmasu demontāžu. Mašīnas uzturēšana maksā naudu, tas nav nekas jauns. 

 

Auto 2000. gada BMW 530 d. 


 

 

Ik pa laikam domāju, ka varētu paķert kādu citu jaunāku/krutāku autiņu, bet tad saprotu, ka, lai es justu baigo starpību, būtu riktīgi jāatveizējas (€), kas vairs nav interesanti. Galu galā tā ir tikai mašīna.

 

+1

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Verneris

 

 

Nopirku pirms gada par 3000, uz šo brīdi ieguldīts nepilns 1000 - bremžu kluči, kvēlsveces, tagad amortiņi priekšā, 2x eļļas, 1x tosols - tīri apkopes, nekas nopietns nav plīsis. Pēc nopirkšanas nācās paremontēt piekarē pāris niekus un novērst tosola noplūdi, bet tas ir iekšā tajā 1000.    Gan jau kaut ko nāksies pielabot skatei, nāksies pirkt jaunas ziemas riepas, nāksies nomainīt AUX siksnu un spriegotārjulli, kas nedaudz sācis ņerkstēt, rudenī jāatkārto Krown procedūra, šoreiz ar plastmasu demontāžu. Mašīnas uzturēšana maksā naudu, tas nav nekas jauns.    Auto 2000. gada BMW 530 d. 
 

e39 2003 530da

pa 2.5 gadi ielikti nuuuu..... vairs vienkārši neskaitu, pie 3k skaitiit apnika. saakot ar kaarbu, visa piekare paarlasiita, liidz saakaas motora gljuki. Tagad ar jaasaak sprauslas chekot, jo ir tuksgaitaa balts duums no izpuuteeja. Kaa arii nesaproatmi antifriiza zudumi, motora karshana... tie remonti vel tikai priekshaa ;)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...