Jump to content

Meklēju sev uzticamu autiņu budžetā līdz 5k


Untals
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

 

Meklēju sev uzticamu autiņu budžetā līdz 5k. Esmu apsvēris visādus variantus, bet paklausoties apkārtējo viedokļus, liekas, ka jāturpina pārvietoties ar ričuku un autobusu, jo labu autiņu neatradīsi.

Varianti:

Volvo S60 D5 - it kā labas artauksmes, bet liekas morāli novecojis dizains...man nevisai

Toyota Corolla Verso 2.2 D4D - šie esot uzticamāki motori par dcat, bet tāpat pie noteikta nobraukuma savas problēmas

Audi A4 B7 - jāizairās no 2.0TDI, iesaka 1.9 TDI - Latvijas tirgū reti sastopams B7 modelim, švaki ar normālām komplektācijām

 

Jūsu ieteikumi?

 

Labots - drunk_lizard
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Es pirktu piecus audi 80 ar gāzi.

 

Viena torte un 7 svecītes?

 

Tad ir jāsaka - pieci Audi 80 ar gāzēm:hunter:  :TBS::blush2:

Link to comment
Share on other sites

EpicDamage

Vecīt jebkurai mašīnai, būs kaut kas jātaisa, arī tādai, kas tikko no salona izbraukusi. Brauc un pēti uz vietas, paprasi, lai iedod izbraukt utt. Neviens tev šeit nepateiks pērc to un to, tas būs labs, ies 100%, nekas nav jāiegulda. Pie tam, rēķinies un atstāj kādus 500 eiro, nu vēlams 1000 rezervē, dažādiem sīkumiem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Paskaties, kas vizuāli patīk

Pārbaudi vai tas nav baigais retums mūsu tirgū

Pēc tam pasēdi tādā iekšā, pačeko, vai viss patīk, izvirini visas durvis un tml.

To ko noskatījis, dzen uz servisu, lai nočeko, kas un kā, neskatoties uz to, kad skate

Paskaties, vai nav pārāk lieli ripuļi, nebūs praktiski.

Nu tā īsumā.

Link to comment
Share on other sites

neko nevajag aizliegt. Vajag vienu kopīgo auto izvēles tēmu, kurai galā var likt savu ik pa laikam katrs. Un tajā arī gvelžam.

Link to comment
Share on other sites

Piedāvātu auto apspriedes dalīt klasēs: ekonomiskie auto (no audi 80 ar gāzi, līdz jaunam Fabia vai Dacia)

džipveidīgie

vidējie(šos visgrūtāk nodefinēt ar ko tie sākas un beidzas)

un lielie auto, pie lieliem miniveni

Link to comment
Share on other sites

Dēļ mūsu valstiņas nespējas pasargāt pircēju parasto, normālu autiņu Latvijā nopirkt ir ārkārtīgi grūti. Man mazliet vairāk par gadu ir Tevis pieminētais Audi A4 B7 ar 2.0 TDI un ar motoru pagaidām problēmu nav bijis. Bet ieteikt nevēlos, jo joprojām skumstu pēc iepriekšējā Volvo, dēļ loģiskā un pārdomātā salona. 

Link to comment
Share on other sites

5000k auto ir tāds, kam tūlīt rūsa parādīsies (ja visu laiku braucis tikai pa LV) vai nobraucis vismaz 250k un vismaz 1k jāierēķina remontos pirmajā gadā. 

 

Labākais variants ir pieminētais Renault. Bračka ar šādu pus Eiropu šogad izbraukāja un nekas nenokrita nost. Vismaz nav jāmaksā par brendu, jo parasti bļemba Audi, Bmw nozīmē, ka identiskas komplektācijas auto maksās vismaz 1k dārgāk. 

 

P.S. Nav neremontējamu auto, atšķiras tikai izmaksas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vismaz nav jāmaksā par brendu, jo parasti bļemba Audi, Bmw nozīmē, ka identiskas komplektācijas auto maksās vismaz 1k dārgāk. 

Tu visu tikai uz papīra salīdzini? 

BMW un Audi cenas starpība nav tikai emblēmā - salons (izmantotie materiāli, uzbūves kvalitāte), braukšanas "bauda", tālākpārdošanas vērtība.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

... īpaši sarežģīti (lasi - dārgi, arī remontējot) tehniski risinājumi. Tie, protams, jaunam auto ir OK, bet, ja tas ir desmitgadīgs, un jau nedaudz pāri savam paredzētajam resursam.

Link to comment
Share on other sites

man ir tas D4D Verso. Atrast bez Dcat nebija nemaz tik viegli. Par dzinēja problēmām neko nezinu. Tika paņemts ar 200k nobraukumu (verificētu) no Dānijas.

Cik noprotu, neko baisi ekonomisks šis neskaitās. Man šobrīd vidējais patēriņš sanāk 6,5L uz 100. Tas uz 23,5K nobrauktiem km.

Link to comment
Share on other sites

Par B7, lūdzu, lasi!

http://audi-style.lv/forum/topic/83481-a4-b7-2005-2007/

http://audi-style.lv/forum/topic/85012-audi-a4-b7-ieg%C4%81de/

 

mļa piedodat atvainojat koroļļas verso īpašnieki, bet t=viduskonsole izskatās pēc kā, lūdzu pastāstiet, kaut kāds lēts s*da plastmasa gabals, sudraba ar zilu kaut kādu elementu, nu bļin, nopietni. Šodien nav noskaņojuma, vērā neņemt.


 

 

it kā labas artauksmes, bet liekas morāli novecojis dizains...man nevisai
 

Tad jāņem jauns japānis ar bling bling podziņām

Link to comment
Share on other sites

Tā vērtība ir uzpūsta, jo 20 gadus vecām mizām vairs nav jāmaksā dārgāk pa 1k EUR.  Šī foruma populārākais auto Audi 80 jau sen nav ērtuma etalons.  Kā redzam, brends rullē. To pašu ainu var ieraudzīt BMW sadaļā izvēloties filtru līdz 1995.g. 

https://www.ss.lv/lv/transport/cars/audi/80/fDgSeF4belI=.html

 

 

tālākpārdošanas vērtība.
 
Link to comment
Share on other sites

Un kāda velna pēc tu te met kaut kādus 20+ gadīgus lūžņus?

Audi B7 un, labi pameklējot, arī BMW E60 ir autora budžetā


 

 

Tā vērtība ir uzpūsta

Un kuru tas rūp? Vērtību nosaka tirgus (pieprasījums un piedāvājums).

Man, piemēram, arī liekas, ka Sifoni nav tās cenas vērti, bet kamēr cilvēki tos pirks kā traki, cenas zemākas nepaliks. Un kāpēc lai paliktu?

Link to comment
Share on other sites

Tie nelūžņi arī jau iet pāri 10 gadu atzīmei, tā kā par svaigiem nevarētu saukt. Galvenais, ka tikko no Vācijas, lai arī Vāciju lielākā daļa nemaz redzējuši nav.  Turklāt vērtība krītas vismaz 1k gadā, jo tirgus ar tādiem  pārblīvēts. 

Link to comment
Share on other sites

BMW E60 īstā izvēle, tam tiešām ir viss tip top - šis bija sarkasms. Palasies E60 forumos vienas ķibeles ar elektroniku u.c.

Par tādu naudu sanāks galīgi sūdīgs E60

Link to comment
Share on other sites

Turklāt vērtība krītas vismaz 1k gadā, jo tirgus ar tādiem  pārblīvēts. 

Un tad apskaties kā tavām ~5000 EUR vērtām Lagunām cena samazinās.

 

xp, es E60 pieminēju tīri saistībā ar Mežaveča komentāru. 5. sērija pat nav autora apskatītajā klasē.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pievienots Pirms 31 minūtēm Par B7, lūdzu, lasi! http://audi-style.lv...4-b7-2005-2007/http://audi-style.lv...i-a4-b7-iegāde/   mļa piedodat atvainojat koroļļas verso īpašnieki, bet t=viduskonsole izskatās pēc kā, lūdzu pastāstiet, kaut kāds lēts s*da plastmasa gabals, sudraba ar zilu kaut kādu elementu, nu bļin, nopietni. Šodien nav noskaņojuma, vērā neņemt. Untals, 12 Sept 2016 - 14:03, teica: it kā labas artauksmes, bet liekas morāli novecojis dizains...man nevisai   Tad jāņem jauns japānis ar bling bling podziņām

 

Paldies, Audi forumu jau esmu pārlasījis. Tieši tur iegūtā informācija un info. pie pazīstama servisnieka līdz šim mani attur no B7 2.0 tdi iegādes. Tā jau ņemtu ciet...

Par volvo - neiet runa par bling bling podziņām. Vienkārši šis modelis man šķiet pamatīgi "novazāts". Nepatīk, ka modelis, kurš ir ražots gandrīz 10 gadus, principā nemaina izskatu - vai tas ir pirmais vai pēdējais tā modeļa aparāts, kurš nobraucis no konveijera - izskatās identisks, ja neskaita izmaiņas priekšējos lukturos un vēl šādi tādi sīkumi...

 

Kā ar šo?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/laguna/bboxel.html

Link to comment
Share on other sites

Principā nav akmenī cirsts, ka nākamajai mašīnai jābūt dīzelim. Iepriekšējā bija dīzelis un 7 gadus braucot, par laimi nenācās sastapties ar dīzeļa problēmām. Laikam tāpēc lūkojos uz to pusi. Bet saprotu, jo jaunāks dīzelis, jo lielākās auzās var nākties iebraukt...

Gadā sanāk nobraukt apmēram 15k. km.

Link to comment
Share on other sites

itanium

Tu laikam nesaprati manu teikto. Vienkārši šajā cenu kategorijā nav iespējams iegūt ideālu auto. Tāpēc, ja nav mērķis būt par kruto ciema zēnu ar būmeri vai iekļauties autobraucēju standartā ar audi, tad var par to pašu naudu dabūt labāku lietotu auto. Zīmols vienmēr maksā naudu. Tomēr ir cilvēki, kas brauc ar VW, Ford, Opel, Renault utml.

Link to comment
Share on other sites

Varētu padomāt, ka tie Volvo, Audi ir briesmīgi lēti....

Link to comment
Share on other sites

O jā, kā man patīk šie baudītāji, kad sētā stāv autiņš, kuram jāmaina sprauslas vai turbīna, kuru nevar atļauties nopirkt jaunu. Un vēl labāk, kad krutie ciema zēni nevar atļauties (vai ticība neļauj) Statiolā nopirkt degvielu vairāk pa 5L. 

 

Tā acīmredzot ir kaut kāda tumsonība, ka braukt var ar tikai šiem pieminētiem 3 brendiem, bet pārējie, esot nekomfortabli, dārgi un velns sazin kādi, lai gan patiesībā izmaksas ir lielākas, jo pie mums ar birku "tikko no Vācijas" atvelk kārtīgi nobrauktus eksemplārus. Braucami verķi jau sen ir nosmelti pirms Latvijas robežām. 

 

Komfortu nosaka nevis brends, bet konkrēts modelis ar konkrētu aprīkojumu un konkrētu virsbūvi.  Ne ar V40, ne E46 nebūs nekāds superpuper komforts hečbeka 4-durvju variantā. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

EpicDamage

Pa 5k noteikti var nopirkt auto ar svaigu salonu, tikko no Vācijas nobraukumu, bez slēptajiem defektiem dzinējā vai kaut kur citur, bez kāda rūsas punktiņa, bez nenozīmīgiem virsbūves bojājumiem, ar komfortablu braukšanas baudīšanu (dievs vien zin ko tas katram cilvēkam nozīmē) utt. utjp.

 

Beidziet tak vienreiz sapņot. Tāpat kā beidziet stāstīt pasakas par dārgajiem remontiem, tam pašam d4d dīzelim sprauslas maksās +/- tik pat cik kaut kādam vw 1.9 tdi.

Link to comment
Share on other sites

Diskusija protams pilnīgi bezjēdzīga- cik cilvēku tik viedokļu un skaidrību te nedabūsi nekad.

Ja vēlies dzirdēt manas domas pēc 6 gadu pieredzes TA inspektora amatā, apskatot vidēji ap 5000-6000 autiņu gadā, tad šajā cenu līmenī mana pirmā izvēle būtu Volvo S80, otrā S60 (protams ar D5 dzinējiem), trešā- Toyota Avensis ar 2.0 D4D (tai gan arī procentuāli paliels risks pačakarēties ar bojātām sprauslām).

Pamatojums- jauda, ekonomiskums, braukšanas komforts, auto izturība Latvijas braukšanas apstākļos un uzturēšanas izmaksas.

Ja Tev būtiskāks liekas dizains, nekā manis minētās lietas, tad ej uz placi, paskaties, kas labāk patīk vizuāli, aizmiedz acis un pērc nost.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Komfortu nosaka nevis brends, bet konkrēts modelis ar konkrētu aprīkojumu un konkrētu virsbūvi.  Ne ar V40, ne E46 nebūs nekāds superpuper komforts hečbeka 4-durvju variantā. 

Iepriekš tu pats runāji par vienas klases autiņiem, bet tagad jau atkal lien citā klasē.

Tagad ņem un salīdzini E46 ar 1. un 2. paaudzes Renault Megane - izbrauc ar abiem un tad vēlreiz pasaki, ka nesaproti kāpēc BMW ir dārgāks.

 

Man ir Ford Mondeo, man patīk mans Ford, bet tas man netraucē saprast, ka 5. sērijas BMW ir no augstāka plaukta un tieši tāpēc šams ir dārgāks.


 

 

Ja vēlies dzirdēt manas domas pēc 6 gadu pieredzes TA inspektora amatā, apskatot vidēji ap 5000-6000 autiņu gadā

 

 

Pamatojums- jauda, ekonomiskums, braukšanas komforts, auto izturība Latvijas braukšanas apstākļos un uzturēšanas izmaksas.

Interesanti, tu atšķirībā no citiem TA inspektoriem sniedzi papildus pakalpojumus? Vai arī braukšanas komfortu izjuti, uzbraucot uz bremzēšanas "sliedēm" vai uz pacēlāja? 

Jaudu un ekonomiskumu (degvielas patēriņu) katrs muļķis var izlasīt. 

 

Par izmaksām: manai mīļajai mammai ir tevis pirmajā vietā ieceltais S80 - pagaidām tā S80 (<180k nobraukums) uzturēšanas izmaksas ir KRIETNI lielākas nekā manam Ford Mondeo (~300k nobraukums). Ar to vēlējos pateikt, kā tā visa ir liela laimes spēle.

Link to comment
Share on other sites

šitie volviķi lauku tautai sāk aizstāt veco labo  :shok:  A80

tāpēc tāda piekrišana.

sprauslas sāk čakarēties, kad nobraukums tuvojas 400k vai arī tiek (ir ticis) lietots kreisais dīzelis. Tāpēc pirkt Latvijā lietotu dīzeli ir jābūt ļoti uzmanīgam.

d4d sprauslas gan restaurē, gan ir nopērkamas ne dārgāk kā citiem. Ar vienu izņēmumu! Dcatam ir 5-tā sprausla kvēpu izkurināšanai! tā ir specifiska un maksā pabaisi.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...