Jump to content

Jauna auto izvēle 20k kategorijā


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Ir bijuši visādi balagāni par veciem auto līdz 2k, 5k, bet kaut kur izpaliek diskusijas par jaunu auto.

 

Tad nu klājam vaļā pieredzi, ieteikumus, ja tiešām gribās tikai jaunu auto ap 20k, kas atbilst standarta klases auto, kur gan neietilpst neviens mums zināmais Volvo, BMW vai mersis, kuri sākas no 30k.

 

Tā intereses pēc uzmetu aci dažādiem ļoti līdzīgiem piedāvājumiem pēc cenas kā VW Jetta, Toyota Corrolla, Škoda Octavia, Hyundai i40,  ekstras ir līdzīgas. Ir arī lētāki varianti kā Citroen C-ELYSÉE.

 

 

Mazlietotus šeit neiztirzājam, jo tas ir cits stāsts.

Link to comment
Share on other sites

Varena tēma! Varēs lauzt šķēpus, piemēram, oktāvijas un džūka fani. Protams, neizpaliks kvorums, kas atbalstīs veca auto iegādi, jo kā zināms, tēma šeit neuzliek rāmjus... Bet ko nu es, es jau tikai trollis :)

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Problēma jau tā, ka auto cena nav vienīgais kritērijs. Ir taču viss kas vēl bez cenas.

- cilvēks dzīvo vien pats

- auto vajag tik cik līdz darbam aizbraukt

- ir aktīvs nārsta periods

- vajag kādreiz kādu kartupeli no laukiem atvest

- vajag braukt slaktēt kādu dzīvo dabu (t.i. medīt un makšķerēt)

- ir kāds velo hobijs, kur uz sačiem jābrauc

- tuvākajos gados arī plānojas celt māju

- utml. utjpr.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

imho pa 20k sanāk tikai neliels auto vai pliks biku lielāks. kaut kas jēdzīgs sākas no 25k ...30k.


i 40 pa20 k sanāk ar manuālo kārbu...nu nez jaunu auto ņemt ar manuāli..

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu nez jaunu auto ņemt ar manuāli..
 

 

Šis variants īstenībā gan ir gaumes lieta, jebšu vairāk maciņa rocība manuprāt, bet nu labi  :)

Ja dzīvo pilsētā gan jau variants par automātu ir labāks plus vēl dīzelis, tad jau salasās tās naudiņas vairāk nekā 20K

Link to comment
Share on other sites

Nu, kā administrators var uztaisīt tēmu ar tik "izsmeļošām" prasībām?

Iesakiet auto līdz 20k EUR...

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Tas tomēr notika "Pievienots Vakardien, 23:30" un tur var būt ietekmējoši faktori, kurus mēs varam tikai nojaust.

 

Par tēmu, tajā cenā sanāk arī Nissan Qashqai (no 17 390eur) un Juke (no 15 090eur).

 

Ir, kur atvēzēties šajā budžetā tā teikt :D

Link to comment
Share on other sites

Viens ir Dacia starta cena, bet paskaties, cik tās maksā jau salonā pie kaut kādas komplektācijas, tur jau arī līdz 20 nav tālu.

Link to comment
Share on other sites

Budžets 20k nav no gaisa izrauts un tas izriet no rocības, cik mēnesī jāmaksā. 30-35k jau ir uzreiz 100 EUR/mēn vairāk, kas gluži nav sīkums, jo mēnesī uz autiņu sastāda ~400 EUR/mēn ar KASKO.

 

Prasības vienkāršas:

- sedans

- 4-5 vietīgs.

- autiņš braukšanai uz darbu un ir saimniecībā universālis ar ko vadāt kravas, sīko vadāt.

 

 

Mikromašīnas aļa VW Polo utml  kalibrs vienkārši nepatīk. Nebrauktu pat ja pa velti sviestu pakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Dīzelis/benzīns, manuālais/automāts, gaisa kondicionieris (nezinu vai bez šī vēl var nopirkt), klimata kontrole, citas ekstras?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Būtu labi dīzelis, bet var būt arī benzīns/benzīns gāze. Šķībi tik skatos uz 1.0L nemotoriem.

 

Kārbai nav nozīmes, braucu ikdienā ar manuālo.

 

Passat labs, bet šajā cenu kategorijā viņš tāds apdalīts sanāk - ar bleķa diskiem utml.

Link to comment
Share on other sites

Ā, laikam tas bija citam ražotājam, kuram bāzes variantā nekā sakarīga nav. 

Link to comment
Share on other sites

Par jaudas trūkumu tam 1.4 motorītim ar 7 pakāpju ātrumkārbu es arī diez ko neuztrauktos.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Par škoktāvijām daudzi sūdzas par regulāri mirstošu multimēdiju paneli un to, ka sānu stikli un spoguļi esot permanenti netīri. Tā jau autiņš ok, cik ir braukāts, dažādi patīkami sīkumi, bet dīleris esot loceklis ar ausīm.

Tāpat neiesaku sasieties ar TCM.

Link to comment
Share on other sites

nu ar normaalu paku videejas klases auto tur nesanaak! Un njemt jaunu mashiinu ar bomzhu paku.... ir kkaa soooo stulbi!!

kkad aiz briiva laika biju iebraucis ford/mazdas salonaa, tur pa 25k teica, ka var ar ljoti labu paku gan fordu focus, gan mazdu 3 salikt. karoche jauna videejaa klase sakas NO 20k. ja esi ar mieru bomzhu pakaa seedeet, tad visi celji valjaa! es gan taa nedariitu.

Link to comment
Share on other sites

tev laikam nesaprats! seedi savaa audi 80 vai pasarati, vai kas tev tur par meeslu ir! pirkt modernu auto bez modernaam tehnologjijaam buutu reti debiili!

Labots - Verneris no Rīgas
Link to comment
Share on other sites

Man nesaprast to, ka tu nemāki normāli izteikties? Pamuļķis.

Sākuma komplektācijas katram ražotājam atšķiras - ja tev to nesaprast, tad ar tevi nav jēga turpināt runāt (gan tā jēga īsti nekad nav bijusi).

 

Toyota Corolla (1.6 benzīns, 6 pakāpju ātrumkārba) ar Active Plus iekļaujas 20k EUR (19 180). Tavuprāt, arī šī ir bomžu paka?
Active Plus ir iekša arī viss, kas ir Active pakā.

Labots - itanium
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tas ieguldījums fīčās/koža zināmā mērā pēc tam atsauksies uz mašīnas tālāku realizāciju un, protams, pašam ikdienā traucēs, ka nav kruīza, kondišķas, klimata kontroles, dibena sildītāji, varbūt stūres utt.

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

Cik paskatījos to passātu cenulapu, tad starpība starp Trendline un Comfortlinr ir graujoša, kaut arī nākas piemaksāt 5 pakas, bet nu laikam būtu to vērts komforta, drošības un ikdienas lietošanas ziņā. 1,4tsi tiesām ir diezgan sprigans + ļoti ekonomisks, pie mazas slodzes vispār ripo uz diviem cilindriem

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

mašīnas tālāku realizāciju

Atsauksties, atsauksies, bet ne sākotnējā ieguldījuma lielumā.

Es gan arī labāk uz Toyota Corolla ar Active Plus aprīkojumu skatītos.

Link to comment
Share on other sites

Ir jau bijusi pieredz jauna auto pirkšanā, bet uzņēmuma autiņiem ir citi nosacījumi, cita rocība.

 

Ja pērk demo mašīnas, tad starpība ir 1-2k, bet tad jāņem autiņš tāds kāds viņš tur ir. Kad iznāk jauns modelis, tad vecie tiek iztirgoti par labākām cenām.

 

Pagaidām visapdalītāko bāzes modeli esmu redzējis tikai Opel Astra, kuram pat automātiskie logi aizmugurē nav paredzēti. Attiecīgi cena arī bija atbilstoša.

 

Kondicionieris jau ir visiem jauniem autiņiem.

 

Ja paskatās Škoda Octavia, tad pa 20k tur vispilnākā komplektācija sanāk. Uz atlikušo vērtību pēc 5 gadiem iespringt nav vērts, jo tā tā starpība pārdodot un samaksājot līzinga laikā par ekstrām ir nebūtiska. Jebkurš mazlietots labs auto labi maksā neatkarīgi no brenda. Pat lietotas Škodas nav lētas.

 

Galvenais, lai servisa apmeklējums garantijas laikā nav ikdienas pasākums.

Link to comment
Share on other sites

Tur ir vairāki iemesli. Mazlietoto auto klāsts ir pietiekami mazs un cenas ir pietiekami augstas, turklāt pēc garantijas perioda izmaksas remontiem ir vislielākās, ja auto lietots kā darba auto. 

 

Ja apskatāmies ss.lv tad vidēji 3-5 gadus vecs auo maksā virs 12k, turklāt nobraukums šādiem eksemplāriem jau ir pāri 200k, respektīvi, uzreiz jāsāk domāt par papildus izmaksām, kas jau ir ļoti tuvas jauna auto izmaksām bez čakariem un pats vari kontrolēt, cik labi uzturēt auto. Šādus auto var pirkt tikai finanšu līzingā un maksājums ir krietni augstāks par operatīvo.

 

Ja pērk 7-10 gadus vecu auto, tad jau drīz vien jāsāk domāt par rūsu un serviss ir tavs draugs.

 

Jaunam auto vismaz 3-5 gadus, ja brauc vidēji 15-20k gadā, var aizmirst par remontiem un papildus izmaksām, ja paņem paplašināto garantiju.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Manuprāt te viena daļa biedri vispār nav braukuši ar jauniem autiņiem un tālāk par Audi 80 ar gāzi neredz.  :shok:  Un šeit iepļūtī principa pēc, es uzskatu! 

 

Parasti Ražotāji kā VW, toyota, Opel, peugeot utt nodrošina jau pamat vajadzības jau bāzes modelī, lai nav bomža pakete jaunam autiņam, kā arī bieži ir izdevīgas akcijas jauniem autiņiem.

Autor vai esi skatījies, kas šobrīd vispār ir par atlaidēm jaunajiem autiņiem?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Arī jaunam auto ir jāapmeklē serviss, tikai tas saucas nevis remonts, bet tehniskās apkopes. Pa lielam izmaksas arī līdzīgas.

Vienīgais pluss, ja vien to par plusu var saukt ir šo izdevumu prognozējamība.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...