Jump to content

Nozaudētas auto atslēgas. Auto atmūķēšana.


Artic^MX
 Share

Recommended Posts

Stiklu sitējiem ieteiktu vienreiz pašiem izsist un samaksāt par nomaiņu, nu tā tīri izglītošanās nolūkos.

Rodrigez ieteiktais variants ir personīgi veiksmīgi izmantots 3x pēdējo 25 gadu laikā. 2x personīgām vajadzībām, 1x radiniekam un 1x ieteikts paziņam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

intervall
mazais stikliņš parasri ir dārgāks un līmējams

Maksā vidēji 15-20 eur un lielai daļai pieskrūvējas ar vienu skrūvi(pie stikla ietvara un skrūvējas pie durvīm/virsbūves) un sēž gumijā.

Protams nav teikts, ka Mazdai tā ir. 

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Piepūšamo spilventiņu var uz sitiena iegādāties jebkurā kantorī kas nodarbojas ar stikla tirdzniecību un stikla nozarē tam arī ir visai plašs pielietojums, jo lielas kvadratūras stikla loksnes savstarpēji reāli salīp.

Spilventiņš maksā max. 15 eur, stieples gabals ar knaģi un tā vadības trosīti jāizgatavo pašam.

izsista stikla maiņa nozīmē kā minimums salona sūkšanu ar putekļu sūcēju, stikla meklēšanu un sagādi, durvju paneļa izjaukšanu ar procesa laikā traumēto plastmasas klipšu nomaiņu pret jauniem, kreņķīgi darbu vai pakalpojuma apmaksu servisā. Un.... nu nebūs jau īsti tā ka viss atpakaļ saliktais būs gluži kā no rūpnīcas, nekas negrabēs un stikliņu tonējums būs identisks orģinālam, nekur spraugā nebūs aizķēries stikla gabaliņš, kas turpmāk grabēs katrā bedrītē, visas iekšējās durvju plēves ideāli salīmētas vietā utt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

izsists logs ir lētākais un ātrākais variants

Es esmu redzējis kā džeki veselu darba dienu ņemās ap auto, kuram nosēdies aķis un neslēdzas vaļā, mēģinot "civilizēti" tikt iekšā... 5os vakarā tāpat izsita logu :mrgreen: 

Īsāk sakot - vienkārši un efektīvi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja tie "bara džeki" būtu domājuši ar galvu, tad atrastu variantu kā iestumt "rievās" gumijas šļūtenes gabalus un tad tajās kaut skalus sabāzt lai izveidotu darba telpu stieples-knaģa mehānismam - radinieka Boru atvērām tieši tā

Link to comment
Share on other sites

Manai Škodai arī ar loga izsišanu durvis nevar atvērt. Tās nobloķētas un iekšējie kloķi nestrādā. Var aizslēgt mašīnu, lai no iekšpuses varētu atvērt, bet šo režīmu var aktivizēt tikai ar atslēgu. 

Link to comment
Share on other sites

ja kloķi nē, tad pogas "palodzē" ko saka, nu P... "lock/unlock all"?

Nu nevar tak būt tā ka pēc avārijas auto iekrīt dīķī, sāk grimt, atslēga nolauzta/iesprausta pufīgā vietā, bet cilvēki salonā nevar atvērt durvis lai evakuētos.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nevar tak būt tā ka pēc avārijas auto iekrīt dīķī,
Nu parasti kad mašīna tiek aizslēgta un likta uz signalizācijas, cilvēku tur iekšā nav! 
Link to comment
Share on other sites

Bet ja speciāli cilvēki paliek iekšā, kad auto tiek aizslēgts, tas pat ir pluss, ka auto no iekšas nevar atvērt! (90 gadu humors...) :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nevar tak būt tā ka pēc avārijas auto iekrīt dīķī, sāk grimt, atslēga nolauzta/iesprausta pufīgā vietā, bet cilvēki salonā nevar atvērt durvis lai evakuētos.

 

 

Tie ir pilnīgi dažādi režīmi, mašīna darbībā, vai mašīna izslēgta un aizslēgta. Pamācība pilna ar brīdinājumiem un skaidrojumiem par šiem režīmiem. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nevar tak būt tā ka pēc avārijas auto iekrīt dīķī, sāk grimt, atslēga nolauzta/iesprausta pufīgā vietā, bet cilvēki salonā nevar atvērt durvis lai evakuētos.

 

Nope, otrs locks neslēdzas auto braucot, tas nostrādā pēc kāda brīža, kad auto tiek aizslēgts no ārpuses. Ir modeļi kuriem tas vēl pievienots ar degtvielas tvertnes vāciņu, tad kad vienkārši aizslēdz durvis- degvielas tvertne ir vaļā, pēc kaut kādām min tā jau būs ciet- kopā ar otru locku. 

Link to comment
Share on other sites

Nu hvz, pašam nav bijušas šāda veida problēmas ar autiņiem kurus nevarētu dabūt vaļā 2x paraujot atvēršanas "ručku" no iekšpuses vai kā tamlīdzīgi. Nākotne izklausās bīstama dzīvībai nestandarta situācijās

Link to comment
Share on other sites

Nu hvz, pašam nav bijušas šāda veida problēmas ar autiņiem kurus nevarētu dabūt vaļā 2x paraujot atvēršanas "ručku" no iekšpuses vai kā tamlīdzīg

 

 Tu vienkārši necērt tēmā. Atvaino, bet kopš 90-tajiem auto drošības sistēmās daudz kas ir manījies.  Cilvēkus nedrīkst un nav nepieciešamība atstāt aizslēgtā mašīnā. Man mašīna vienkārši sāks gaudot.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Var jau būt, lai nu kā, arī padsmit gadus jaunāki autiņi ir atvērti bez problēmām

Link to comment
Share on other sites

tas ir labi, ka visiem patīk izkasīties, bet iepriekšējā lapā biju ielicis pozitīvas pieredzes izklāstu mazda 6 (topika autora auto) 2006 gada atvēršanā ar stiepļu palīdzību. Tie kas tikai raksta bet nelasa var droši turpināt diskusiju par dažādiem auto ko šādi atvērt nevar (viņuprāt) 

 

Dažām mašīnām ir speciāla podziņa ar kuru atslēdz salona kustības sensoru vienreiz

Link to comment
Share on other sites

Diskusijas nobeguma cepiens ir par to, vai izdauzot logu var dabūt vaļā durvis mašīnai, kura uzlikta uz signalizācijas. Atbilde - ne vienmēr. Par drātiņām man pieredzes nav.

Link to comment
Share on other sites

savulaik bija tā, ka SAAB 9000 palika darbojamies un aiztaisot durvis, tās negaidīti aizslēdzās. Atslēga aizdedzē, motors rūc, iekšā netiekam. No sākuma izmocījāmies paši. Tad tika zvanīts uz tuvējo servisu. Atbrauca džeki, kādu stundu nopi$ās, beigās pateica, ka sory, ar SAAB galā netiekam. Gala rezultātā pēc n studu jāšanās tāpat tika dauzīts mazais lodziņš aizmugurē. No sākuma nolīmējot ar lentu no ārpuses, lai lauskas neizkaisās pa visu salonu.

Link to comment
Share on other sites

Rezumē ir tāds, ka, ja drātīšu sistēmas durvju atvēršana nenostrādās, tad logu dauzīšana situāciju neuzlabos? :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

cepiens ir par to, vai izdauzot logu var dabūt vaļā durvis mašīnai, kura uzlikta uz signalizācijas.
Kur problēma caur izsistu logu ielīst salonā neatverot durvis? Pašam reiz sanāca banāli atstāt atslēgas aizdedzē un durvis aizcirtās.Nu neko: piezvanīju mūķu speciālistiem, piezvanīju servisiem un šrotiem uzzināju logu cenas, sapratu ka logu izsist izdevīgāk.Vēl jautrs moments;10m atālumā kurpnieka darbnīca, iegāju palūgt āmuru. Kurpnieks: kāpēc vajag? Savai mašīnai izsist logu, atbildu. Šis: parādi tehnisko pasi. Parādu. Kurpnieks nomet ķiteli un ejam pie mašīnas. Viņs dod āmuru es izsitu logu.Paldies un 1Ls par āmuru.Nākošā pietura šrots, tiek nopirkts stikls ar uzlikšanu.
Link to comment
Share on other sites

Ja mašīna darbojās, durvis no iekšpuses atvērt var . Tas ir cits režīms, tas nav autora gadījums. Ivo gadījumā ācīmredzot verot vaļā šofera durvis, nejauši nospiedās durvju bloķēšanas poga no iekšpuses, un durvis aizcērtot, tās palika nobloķētas.

Link to comment
Share on other sites

Atmūķēt un ielīst jau easy bet te jau TC sūdi ka autiņu vajag pielaist, a atslēgu ta nav. 

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

Pašam reiz sanāca banāli atstāt atslēgas aizdedzē un durvis aizcirtās

 

 Līdzīgs gadījums, ka Ivo, un arī manai sievai. Bet tā nav mašīnas uzlikšana uz signalizācijas. Visdrīzāk Jūs vienkārši nejauši nospiedāt durvju bloķēšanas pogu no iekšpuses, tādā gadījumā durvis no iekšpuses atvērt var un logu dauzīšana palīdz. 

p.s.

Protams, ir signalizācijas, kuras ļauj atvērt durvis no iekšpuses vienmēr, jebkurā režīmā, bet man tā nav, man rūpnīcas signalizācija

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Vadītāja durvis aizcērtot, bloķēšanas poga tiek atbloķēta. Vingrinājumu var izpildīt vien bloķējot ar aizvērtām šofera durvīm un izrāpjoties ārā pēc nozieguma pa citām, tās aizcērtot. Ja var savādāk, tad auto ir ticis uzlauzts vai ir bojāts. Heh, pašam arī bija tāds eksemplārs - bīstami maciņam, salaboju uzreiz.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Ir redzētas mašīnas, kurām durvis pašas bloķējas pēc minūtes, neko nedarot. Tā tāda "fīča" šīm. Tur rezerves atslegām vienmēr jābūt klāt...

Link to comment
Share on other sites

Ir dažādas sistēmas..man ar ir bijis auto kuram ja uzlikta sidzene - no iekšas nevar atvert durvis.bet jau kā minēts...galvenā problēma atslēgas ar immo neesamība..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vadītāja durvis aizcērtot, bloķēšanas poga tiek atbloķēta.

 

Nezinu, bet sieva vienreiz palikās ar atslēgām aizdedzē un durvīm ciet. Skrēju pakaļ otrām. Mans skaidrojums, ka pie atvērtām durvīm, pirms aizciršanas, viņa nejauši nospieda to bloķēšanas pogu no iekšpuses. Vajadzētu jau izeksperimentēt, otrās atslēgas turot mājā. 

Link to comment
Share on other sites

Sidzenēm ir tā..ja durvis nevirina ..atslēdz..tad pēc laika aizslēdzas..nu tipa ja kabatā esot pyltij netīšām atslēdzas auto...uz bagāžnieku tas nedarbojas...vienreiz pēc copes atslēdzu un jaku ar atslēgām iemetu bagāžniekā...durvis nevirinot..un pēc minūtes bija pi pi...sapratu ka ir jau par vēlu...neko braucu ar bračku 100km pec otrām atslēgām..

Link to comment
Share on other sites

Tā gan ir nelāga funkcija, var atslēgt (nu vismaz daļai noteikti var). Cik nu provēts ar atvērtiem logiem - funkcija nenostrādā, ja atslēga ir aizdedzē. Nemēģiniet to atkārtot mājās ! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir redzētas mašīnas, kurām durvis pašas bloķējas pēc minūtes, neko nedarot.

 

Ja noņemu mašīnu no sigas, bet nevienas durvis neparaustu, pēc 30sek tā aiziet atpakaļ zem sigas. Tas tāpēc, lai liekot atslēgu kabatā, nejauši nospiežot uz pogām, mašīna nepaliek vaļā.

 

Aber, kā jau Osccars minēja, šitas ir mazākais, kas autoram priekšā. 

p.s.

man atslēgu koda karte nofočēta un stāv man pieejama no jebkuras vietas.

Link to comment
Share on other sites

Daudziem jaunakiem auto nemaz nav blokesanas pogu fiziska izvelkamo pipšu izskatā..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vienkāršāk ir atspiest durvju augšdaļu ar ķīļiem / gumijas spilventiņu. Tas lai tiktu salonā.

Aha un riskēt salocīt durvis. Izsists logs ir prognozējami - tev būs jātiek galā ar stikliem, kas nav baigā problēma, jo auto stikli "smuki" sadrūp un pēc tam jāieliek jauns stikls. Viss. Izmaksas ir pat ļoti prognozējamas. Visas pārējās metodes ietver riskus - sākot no sajātas slēdzenes beidzot ar salocītām durvīm. Turklāt ne visi staigā ar gumijas ķīļiem kabatās... savukārt "instrumentu" ar ko "attaisīt" logu var aizlienēties kaut no tramvaja bruģa.

Link to comment
Share on other sites

Es pazīstu vienu Liepājā atpazīstamu cilēku kurš reiz, zvejnieksvētkos, līdzīgā situācijā, sava visnotaļ svaigā 7 sērijas bī-dabljū-em bagāžnieku atvēra elementāri - ar cirvi izcērtot taisnstūra veida atveri tā vākā!!!

Link to comment
Share on other sites

Manam kolēģim palika atslēgas kadijā un kadijs pēc kāda laika pats aizslēdzās. Atbrauca vīriņš, paplēta durvis nedaudz un iebāza knaģi. Izdabūja atslēgas un aizbrauca. Protams, tas ir gadījums, kad atslēgas aizmirstas. Nebūtu atslēgas, tad nekādi neatvērtu, jo vīriņš teica, ja vāģis ir aizslēgts, tad no iekšpuses atslēgt nevarēs. Izmēģinājām un tā arī bija. Viņš iekāpa mašīnā, to aizslēdza. Spieda atslēgšanas pogu, bet neatslēdzās.

Link to comment
Share on other sites

guntis456

Pāris gadus bija līdzīga situācija, vienīgi ford focus. Atbrauca džeks, caur bāgāžnieku tika salonā, tālāk jau atvēra durvis. Uz vietas uztaisīja divus atslēgu komplektus ar visu imobilaizera piekodēšanu. Aizņēma kādas 3-4h un maksāja ap 100ls cik atceros. Un tie kas iesaka izsist mazos stikliņus, sākumā labāk uzzināt cik šie maksā un cik samaksāsi par ielīmēšanu. Bieži vien ātrāk un lētāk ir nomainīt durvju logu.

Link to comment
Share on other sites

Reptīlis

Ventspilī tādus pasākumus veic atslēgu serviss - ar oficiālu cenņiku.  Varbūt Liepājā arī ir tādi . Pazvani, pameklē. Ja apmaksāsi ceļu, varbūt arī ventspilnieki aizbrauks.

    Par to ibomulaizeru - nezinu tieši kā mazdai, bet fordiem tas darbojas tikai uz durvīm. Ir otra atslēga bez raidītāja un ar to arī var iedarbināt, tikai durvis jāver mehāniski.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es pazīstu vienu Liepājā atpazīstamu cilēku kurš reiz, zvejnieksvētkos, līdzīgā situācijā, sava visnotaļ svaigā 7 sērijas bī-dabljū-em bagāžnieku atvēra elementāri - ar cirvi izcērtot taisnstūra veida atveri tā vākā!!!

Kādas 4 promiles džekam droši vien bija tajā brīdī, vai ne? 

Link to comment
Share on other sites

Apzvanījos un vairāk vai mazāk izskatās, ka iekšā būs jātiek pašam, tālāk tad jāizdomā, vai pašam ņemt nost atslēgu mehānismus, vai vilkt auto uz servisu. Atradās pat kantoris Liepājā. (izcenojums gan tāds interesants - 30 EUR par atslēgas izgatavošanu, 80 EUR par immo piekodēšanu).

Šamiem vajagot durvju slēdzenes mehānismu, stūres slēdzenes mehānismu un immobilaizeri, un itkā visu varot uztaisīt.

 

Sazvanījos arī ar cilvēkiem, kas māk tikt iekšā, un izskatās, ka visi izmanto tos gaisa spilvenus, un izcenojumā atkal dārgākais ir transports līdz auto.

 

Tad nu domāju, ka ar to gaisa spilvenu pats varētu mēģināt, bet biki māc bažas vai auto durvju ģeometriju tā nevar sačakarēt.

Otrs variants būtu durvju stikls. Šiem auto rūsa ir tāda slimība, ka pilni šroti ar šamiem un tas stikls vairāk par 15 EUR nemaksās.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...