Jump to content

Kāds man lūdzu var izskaidrot, kā šo hidraulisko sadalītāju dabūt vidējajā sekci


AUDI
 Share

Recommended Posts

Pēc manas loģikas (neesmu spečuks šinīs lietās), kamēr elektromagnētiskais vārsts (solenoīds) nav ieslēgts, atspere viņu turēs labējajā sekcijā, taču tiklīdz solenoīdam tiek pievadīta strāva, tā viņš momentāli pārslēdzas uz kreiso sekcīju. Tādēļ man radās jautājums, priekškam viņam ir vidējā sekcija, ja viņā nav iespējams 'ielikt'?

Link to comment
Share on other sites

Neko nesaprotu no hidraulisko shēmu, detaļu apzīmējumiem, bet ja tai lietai pieiet no elektrotehnikas viedokļa tad sanāk, ka tas hidrauliskais vārsts kā relejs ar diviem neatkarīgiem pārslēdzošo kontaktu pāriem.
Vienā stāvoklī hidrauliskais šķidrums var plūst tikai no A uz E un no B uz F, bet ieslēdzot vārstu hidrauliskais šķidrums var plūst tikai no A uz C, un no B uz D. Nekāda vidējā stāvokļa tam vārstam nav. Fig viņu zina ar ko savā starpā atšķiras „Spool type A, B, H”.

Link to comment
Share on other sites

Es iedomājos- a mošk tas vārsts bez strāvas atrodas tajā vidējā pozīcijā, un tad, atkarībā no sprieguma polaritātes, virzās pa labi, vai kreisi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es neapvainojos. Vienkārši redzot shēmu, kura par 99,99% atgādina parasta releja shēmu, gribās domāt, ka tā darbosies tāpat kā relejs.post-1008-0-55532500-1424169589_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tas verķis ir dabā pieejams, vai tik uz papīra? Un kādam aparātam/vajadzībai.

Iespējams,ka atsperes ir divas, rasējumā nav pilns griezums.

Labots - inteens
Link to comment
Share on other sites

Jautāju tikai intreses pēc.

 

inteens- shēma IR vissa info.

 

Un firza, tu iepriekš teici ka nav vidējā stāvokļa- ir gan. Shēmā ir skaidri redzamas trīs sekcijas.
 

Labots - AUDI
Link to comment
Share on other sites

Tev jau pareizi stāsta, ar vienu solenoidu var iegūt tikai divus malējos stāvokļus, trīs stavokļiem jābūt 2 solenoidiem, tatad cita modifikācija - šis pats korpuss, bet ar diviem solenoidiem. vidējā bildīte būs pārejas process, kas arī bieži ir svarīgi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tad sanāk, ka otra atspere nav parādīta, bet ar to regulējamo skrūvi, kas labajā pusē, uzstāda viduspunktu.

Kaut kā tā.

Link to comment
Share on other sites

inteen tā skrūve nav nekāda skrūve bet gan poga, kuru var nospiest lai manuāli ierubītu solenoīdu


Un mieris ir mani apgaismojis. Tātad šis ir sadalītājs, kuru nākotnē var aprīkot ar otru solenoīdu un atsperi, ja gadījumā būs vajadzīgs vidējais stāvoklis.

Link to comment
Share on other sites

Liekas, ka sapratu kā darbojas tas hidrauliskais vārsts.
Spool type ir 3 dažādi iespējamie kustīgo serdeņu veidi.
Un tas kā attiecīgais serdenis darbosies attiecīgajā stāvokli ir smuki uzzīmēts tajās shēmās.
Nav tam vārstam stabila vidējā stāvoklī. Vidējais stāvoklis ir vienīgi pārejas moments no izslēgta uz ieslēgtu stāvokli, bet mākslīgi ieslēgt vidējo stāvokli nevar.
Piemēram, ja ņem „Spool type A”, tad izslēgtā stāvoklī šķidrums var plūst no A uz E un no B uz F. Vidējais stāvoklis, tas ir brīdis, kad vārsts vēl nav līdz galam pārslēdzies, un šajā stāvoklī šķidrums var plūst no A uz EC un no B uz DF. Un kad vārsts ir līdz galam atvēries, tad šķidrums var plūst no A uz C un no B uz D.
Izvēloties citu „Spool type” atšķirsies vidējā stāvokļa atvērtie, aizvērtie caurumi („Spool type H” gadījumā arī atvērtā stāvokļa caurumu), bet šis ir vienīgi pārējas stāvoklis ko nevar nofiksēt.

Labots - Firza
Link to comment
Share on other sites

Firza- ļoti pareizi esi sapratis! vienkārši, mani vislaik mocīja jautājums, kāda jēga tai vidējais sekcijai, ja viņa ir ieslēgta tikai dažas sek. simtdaļas. Bet uz to jau Mieris atbildēja.

Labots - AUDI
Link to comment
Share on other sites

Vispār jau šitos vārstus mēdz darbināt ar precizām strāvām tad tos sauc par proporcoinālajiem vārstiem un tad tie māk kustināt daudzu 100t preses piemēram ar mikrometru precizitāti . Tā kā nolikt viņu var arī ar vienu spoli vidus pozīcijā un tā arī hidraulikā mēdz darīt ...

Link to comment
Share on other sites

Man 100t lokāmo vada tieši šitādi ar vienu spoli un atsperi un PWM pastiprinātājs ...

Labots - Dils
Link to comment
Share on other sites

Kāds vispār var iedomāties piemēru, kur reāli dzīvē būtu nepieciešams tāds dalītājs, par kuru ir tēma. Kam gan būtu nozīmīga tāda vidējā sekcija, kurā vārsts atrodas tikai acumirkli?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...