Jump to content

augstspiediena mazgaataaji


DZONSS
 Share

Recommended Posts

ieprieks neesu saskaries ar tadiem tapec gribu jautat- cik specigu spiedienu vajag lai dabut nost no motora ellas un tamlidzigus netirumus? Apsveru domu iegadaties mazgataju bet nezinu cik specigu vajag lai deretu tadam darbam

Link to comment
Share on other sites

Neaizraujies ar motora mazgāšanu ar karcheri vai citiem, īpaši benzīna paveciem auto, tos var nomazgāt ar ķīmiju un parastu sļūteni līdz spīdumam. Ja tu jautātu, cik jadīgu ņemt lai nomazgātu krāsu no koka mājas, vai cementa paliekas no bruģa, tad es teiktu ka parastajiem nekas nesanāks, bet ikdienas visu lietu mazgāšanai ideāli. Iesaku Karcheri, lēti saremontēt, servisi daudz, nepērc tikai bosch.

 

Autiņam motoru mazgāju tikai kad servisā, manā gadījumā wess motors, lai nav jauztraucas. Ir dzirdēti,ka iedzen moikā, tur idiņi nobliež ar mazgātāju un hana, ej pēc tam un skaidrojies.

Link to comment
Share on other sites

nu neesmu motoru mazgājis (ir liekas 120nieks bosch lietošanā). Bet virsbūvi mazgājot - spiediens liels, bet tāpat ar švammi jāpāriet pāri, jo nav jau tā ka jams visu notīra , kā nākas. jo "tievāka" strūkla = lielāks spiediens, mazāks tīrāmais laukums....līdz ar to sanāk kā tīrīt 1m2 ar 0.2 cm diametra aplīti...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nopirku nesen viss letako spiedien mazgataju(30 eiro vertiba) netirumus no betona smuki njem nost, ja nemaldos ap 60-85 bar spiediens,noskalot mashinu ar nav jabaidas ka krasu noraus nost..

 

Jap tur no aplisha var pariet uz smuku vedekli... ar apliti mierigi gumijnieku var sashkjeret :on_the_quiet2:

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

nobliež ar mazgātāju un hana, ej pēc tam un skaidrojies.

 

Motoru mierīgi var mazgāt ar spiedienu nekam nav jānotiek, ja vien apzināti nepūš, kur nevajag. Tāds motors, kurš nedarbojas pēc mazgāšanas tikpat labi nedarbosies pēc iebraukšanas peļķē. Un motors ir reizēm jānoskalo tāpat kā auto virsbūve. Motoram un visām citām detaļām ap to arī kaitē sāls un citi netīrumi. Slikti vienīgi, ka skalojot eļļas arī nonāk vidē.

 

Spēcīgaku par 100-120 atm noteikti nevajag. Ar to jau var sagriezt gumijas zābaku uz pusēm, nemaz nerunājot par krāsas atlobīšanos pieliekot pa tuvu pie auto. Motoru mazgājot tas pats, pārāk liels spiediens un pārgriezīsi kādu vadu. Cik dzirdēts vislabak notīra ar tvaiku mazgajot.

Link to comment
Share on other sites

es nekad nevienam autiņam neesmu motoru mazgājis (tikai noslauku ar mitru lupatu globāli un viss, neiešu tak tos plastmasas vākus raut nost) - citi mazgā dēļ tavarnā "vida" pirms pārdošanas. Bet nu es uzmanītos ar mazgāšanu - visi konektori drošinātāju/releju kastes ir augšpusē novietotas un tur peļķes nešļakstās. Tikai āmuri brauc peļķēs (lielās) nebremzējot - katras lielās lietavas pilsētā beidzas ar nokautiem dzinējiem :D

kolēgam bija darbā problēmas jaunam bendžas auto pēc dzinēja mazgāšanas - nu nez pieliets ģenģeris un tā jau lēto auto švakā kontaktu aizsardzība + ūdens nepiekā laba nenoved.

Link to comment
Share on other sites

jarajara

tādu kuram ir maināmas regulējamas galvas un papildus ievads ziepēm un citai ķīmijai. tas parasti strādā tik ar mazu spiedienu.

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

Neesi nekad pamanījis, ka neatkarīgi no tā vai brauc ātri vai lēni caur peļķēm visa motortelpa ir netīra? Kā tev liekas caur kurieni izplūst gaiss, kas iziet cauri radiatoram, pareizi, veido virpuli motortelpā. Tāpat kā braucot netīrs aizmetas ciet priekšējais stikls tāpat arī motortelpa sasūc to visu iekšā. Tā kā mazgajot motoru laicīgi atradīsi, kur sakrājas ūdens, protams pēc mazgāšanas ir jātvelk, lai izžūst. Ģeneratoram ūdens nekaitē, tapat viņš ir ar to pilns lietus laikā(neesi pamanījis ka lietus laikā daudziem auto čīkst ģeneratora siksna) un izskalot ir tikai lietderīgi sāls no ielām tiek tur un rūsa ir klāt.

Link to comment
Share on other sites

nu masinas mazgasana butu vel pusbedas a man vel i traktors ir un motors prasities prasa pec mazgasanas

Link to comment
Share on other sites

Nezinu, nekad neesmu redzējis auto iekšu tik netīru , kā vejstikls. Tas tomēr ir atklāts...bet dzinēja augšējā, daļa, kur parasti ir visa elektronika, nekad nav bijusi slapja. pirmās šaltis no pļņčkām uz sevi paņem ritošā ut.t. - ne jau viss uz reiz iekša dzinējā..kas grib, lai mazgā. es nemazgāšu. daži pilieni no pēļķēm motor telpā, nav apzinātā tā pieliešana ar ūdeni.

Link to comment
Share on other sites

andrisri

Kā jau te rakstīja, ne jau ūdens spiedienā spēks. ar pliku ūdeni nemaz tā neatbrīvosies no eļļas un tml. netīrumiem, no kuriem pilnīgi elementāri var tikt vaļā ar labu ķīmiju un tekošu krāna ūdeni.

Savukārt tas lielais spiediens rīkojoties bez prāta var sačakarēt daudz ko citu, viens čibriks ar rotējošās sprauslas uzgali pa dažām mazgāšanas reizēm ui cik smuki sačakarēja auto krāsojumu, a protams sākotnēja ideja bija ne jau sačakarēt, bet mazgāt bez ķīmijas :D

Link to comment
Share on other sites

Pašam ir saimniecībā karčers - ne pats lētākais, bet ap 150 ls cenā. Mazgāju gan traktorus, gan vieglos bez problēmām. Ja ir pieceptas eļļas, tad skaties, lai līdzi nāk uzgalis ar rotējošo lodīti - šaurāka, bet asāka strūkla. Vieglo gan ar tādu uzgali neiesaku mazgāt - var noraut krāsu vai kādu knapāku plastmasas detaļu.Tam lietoju citu uzgali ar regulējamu spiedienu. Lauku saimniecībā baigi noderīgā lieta.

Link to comment
Share on other sites

Motoru mierīgi var mazgāt ar spiedienu nekam nav jānotiek, ja vien apzināti nepūš, kur nevajag. Tāds motors, kurš nedarbojas pēc mazgāšanas tikpat labi nedarbosies pēc iebraukšanas peļķē. Un motors ir reizēm jānoskalo tāpat kā auto virsbūve. Motoram un visām citām detaļām ap to arī kaitē sāls un citi netīrumi. Slikti vienīgi, ka skalojot eļļas arī nonāk vidē.

 

Spēcīgaku par 100-120 atm noteikti nevajag. Ar to jau var sagriezt gumijas zābaku uz pusēm, nemaz nerunājot par krāsas atlobīšanos pieliekot pa tuvu pie auto. Motoru mazgājot tas pats, pārāk liels spiediens un pārgriezīsi kādu vadu. Cik dzirdēts vislabak notīra ar tvaiku mazgajot.

 

Internetā šīs gudrības izlasīji vai pats izdomāji ? Es savā savā mūžā esmu ne vienu vien auto redzējis kurš bēdīgi stāv servisā pēc "akurātās nomazgāšanas" , t.sk. vienu kautiņu automazgātavā kur vīram fords pēc motortelpas mazgāšanas turpat arī palika...

Iebraukšana peļķē un blieziens ar augstpiediena mazgātāju visās šķirbās tomēr vai kā atšķiras. Tas pats arī ar tvaiku - viņš lieliski iespiežas starp visiem blīvējumiem radot lieliskas mīklas auto elektriķiem :)

Nē nomazgāt jau var, bet labāk ar motora tīrītāju un birsti. Nevis augstspiediena šļūteni ,bet gan parasto šļūteni vai pat spaini...

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Ir ar visādiem augstspiediena verķiem tehnikas vienības mazgātas, ja jāmazgā savi dzelži, tad tomēr ar tekošu ūdentiņu + autošampūns, ja kaut kāds lūznis vai MTZ traķis, tad laika ekonomijas dēļ var arī spiediena mazgājamos.

p.s. kur Jūs tos motorus sašmucējat, ka jāmazgā? :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Dari kā servisos, nopērc speciālo izsmidzināmu tīrāmo, uzsmidzini, un tad ar parastu gaisu nopūt.

Labots - edw
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nezinu, kā ir īstenībā, bet ne reizi nav bijušas problēmas pēc dīzeļmotora mazgāšanas. Tam ir citādāka uzbūve nekā benzīniekam, tāpēc domāju, ka tie ir mazgāšanas droši motori. :)

Vienīgi nevajag mazgāt sarkanu turbīnu :D

Link to comment
Share on other sites

Ir mazgāti motori zem spiediena, nekas nav noticis. Apzināti, pēc lieliem lietiem vasarā, ir ņemti sīkie līdzi, mauc lielā ātrumā dziļās peļķēs, sīkie spiedz no sajūsmas. Krutākais ir, kad sastājas ūdens kādā asfaltētā pagalmā, pie manis Pļavniekos tā gadās, ~30 cm dziļums (dziļākā vieta). Ieskrienies močij cauri ap 30-35 km/h, uz beigām jau paliek tikai kādi 10 km/h (garums 20m), apkārt neko neredz, viens liels ūdens blāķis, sīkie starā, pašam arī kaifs. Drošībai kāds no malas pa mobilo ziņo, vai ceļš tādam braucienam ir brīvs, jo iekšā sēžot vispār neko apkārt neredz. Nu jā, motortelpa (atklāta) pārlieta nejēgā, viss čikiniekā, Honda CRV 2001.g., benz. (saprotu ka varu ieraut ūdeni cilindros, bet ne tādā daudzumā, lai tur visu lupatās sasistu. Gaisa iesūkšanas gals tomēr neatrodas nepārtraukti ūdenī. Nu tas jau nav hobijs, bet daudz reizes mēģināts, tīri prieka pēc, tāpat kā ziemā pa slidenu sniegotu placi ņemties.

Labots - Zuxters
  • Patīk 2
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Izskatās, ka daži ar prātiņu tā ne pārāk draudzējas...

  • Patīk 2
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

maritis

Ir,ir forši,es ar Jeep cheroky caur lielu peļķi uz 150 vilku-tad ūdens augstāk par trolejbusa vadiem uzlec.Jā,kas var būt labāks par dienesta auto...

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

nu ja ta brauksana pa pelkem ir jautra padarisana bet ka ar spiediena nominaliem? veikala nezinasu no kura plaukta sakt izvelirolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Kanibaals

Ap 100-150 bar ne vairāk. Tāpat tikai ar spiedienu mašīnu nenomazgāt, vajag mazgājamo līdzekli.

Link to comment
Share on other sites

Motorus esmu mazgājis visiem saviem auto ar spiedienu, tikai pēc tam uzreiz ar kompresoru visus štekerus un sīkumus izpūšu, uzsildu motoru lai viss nožūst un nekādu bēdu. Pirmo reiz kad nomazgāju vecu benzīnieku un nebija kompresors pa rokai, tad gan nācās mājās lekt uz 3 cilindriem :D

Principā jebkurš "kārčers" spēs dot pietiekamu spiedienu, tikai jāpievērš uzmanība vai viņš pats spēj uzsūkt ūdeni no spaiņa (protams ja tas ir vajadzīgs) lētajiem šāda ekstra mēdz nebūt.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Nu nu ar dviglas mazgašanu gan uzmanītos. Ja vajag protams jādara, bet ar prātu. Nevar salīdzīnāt iemaukšanu peļķē ar mazgāšanu, pirmajā gadījumā ūdens tomēr šļācas no apakšas, kā tas arī konstruktīvi paredzets, otrajā, nu visādi var gadīties. Es benzīniekam vienreiz moikā palūdzu nomazgāt, kopš tās reizes šo operaciju neveicu. Savukārt kad vajadzēja dizeļam samazgāt dzinēja apakšu, tad vienā servī čalis smuki samauca visur uz elektrības verķiem kur iespējams celofana maisus, un mazgāja nost un viss bija štokos, vopčem ar prātu vajag.

 

Bet principā pat vislētākais stipri vien atvieglo virsbūves mazgāšanu, staigā tik apkārt autiņam un pūt virsū ūdeni un viss mazgājas nost.

Link to comment
Share on other sites

Es ar savā laikā regulāri mazgātuvē liku mazgāt auto motoru, vismaz pāris reizes gadā, nekāda vaina. Ja kaut kas nestrādā pēc mazgāšanas, tad tā ir auto vaina, ne mazgāšanas. Drīzāk jāskatās, kur ūdens ir ticis iekšā, un jānovērš vecuma problēmas. Vai vienkārši turpat ar gaisu izžāvē problemātiskās vietas, nav ko stresot.

Link to comment
Share on other sites

Nu cilvēks prasīja pēc būtības, kā nomazgāt eļļainu motoru, ne tikai mašīnai, bet arī traktoram u.t.t.. No pieredzes zinu, ka vecas piecepušas eļļas ar netīrumiem kopā nevar nomazgāt normāli ar šiem sadzīves mazgātājiem. Tā tikai pilsētas auto vai suņubūdu var izmazgāt. Normāli, ar minimāliem ūdens un laika patēriņiem, to var izdarīt lietojot tos mazgātājus ar sildīšanu. Nu tos, kur lej iekšā dīzeli un tas silda ūdeni. Parasti ņem tā ap 110 grādiem, kad nāk ārā viegls tvaiks. Prieks skatīties, kā tas viss tīrās nost, arī ūdns patēriņš minimāls. Pēc tam gan jāskatās, cik nu ātri var , plikās vietas nogruntēt, jo sāk rūsēt pēc pāris stundām - tik tīrs viss paliek.

Nav jau pašam jāpērk tas monstrs, jo katrā nomas vietā var to iznomāt. Vajag tikai 3f strāvu, dīzeli un ūdens spiedienu, var arī pievienot kādu ķīmiju.

Link to comment
Share on other sites

Pikinsh

Da labi par nelielām eļļas noplūdēm var skatni neiziet tāpēc arī jāmazgā motors :D, galvenais ir domāt ar galvu kur gāž ūdeni virsū un tā pat ieteiktu kādu ķīmiju pirms tam uzgāzt virsū lai visu atēdas nost un var tikai noskalot.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...