Jump to content

Kāpēc LMT plēš naudu par sarunu izdruku?


Mr.Capric
 Share

Recommended Posts

Izlasot vienu interesantu dokumentu SPRK mājas lapā (lasīt šeit), un proti, 2.4. p., radies loģisks jautājums - uz kāda pamata LMT par šo pakalpojumu plēš naudu (LMT sarunu izdrukas cenas)?

 

Varbūt VIL mums ko jēdzīgu pateiks???

 

Starp citu, Tele 2 un Bite piedāvā sarunu izdrukas bez maksas! 8)

Labots - Mr.Capric
Link to comment
Share on other sites

Mr.Capric

Tajā pašā SPRK dokumentā ir vēl viens interesants pants:

 

(4) Komersants abonenta rēķinam pievieno informāciju par abonenta tiesībām ik mēnesi saņemt noteikumu 2.punktā minēto informāciju.

 

Retorisks jautājums LMT abonentiem - vai kāds šo informāciju pie sava rēķina ir redzējis???? :lol:

 

Es neesmu gan! :mrgreen:

Labots - Mr.Capric
Link to comment
Share on other sites

Starp citu, Tele 2 un Bite piedāvā sarunu izdrukas bez maksas!

 

Pagājušogad Tele 2 no manis noplēsa 1.18Ls par sarunu izdruku 8)

Link to comment
Share on other sites

Ja vēlies detalizāciju, aizej uz LMT un uzraksti iesniegumu, lai Tev dod rēķina detalizāciju.

 

Ja palasītu kārtīgāk SPRK noteikumus, tad redzētu šādu punktu:

3. Komersants pēc abonenta rakstveida pieprasījuma nodrošina abonentam iespēju saņemt bez maksas informāciju atbilstoši noteikumu 2.punktā noteiktajām rēķina detalizācijas pamatlīmeņa prasībām. Komersants noteikumu 2.punktā noteikto informāciju iekļauj rēķinā vai tam pievieno.

 

Tas nozīmē, kamēr neesi pieteicies, Tu to nevari saņemt.

Bet nekur SPRK noteikumos es neredzēju, ka kādam operatoram ir jādod bezmaksas sarunas. Tas ka Tele un Bite tās dod bez maksas vēl nenozīmē, ka arī visiem citiem operatoriem tās ir jādod bez maksas.

Link to comment
Share on other sites

LMT ievēro SPRK noteikumus un sniedz šo pakalpojumu bezmaksas !

 

Skat. info LMT mājas lapā. Jāatzīmē, ka plaši šī iespēja netiek reklamēta. :-D

 

Bet ja abonents vēlas saņemt sīkāko informāciju par to ir jāmaksā!

 

 

 

Personīgi saņēmu šo atšifrējumu kopš 2007. g. 1. augusta, kad tas tika ieviests.

Link to comment
Share on other sites

Mr.Capric

Pagājušogad Tele 2 no manis noplēsa 1.18Ls par sarunu izdruku 8)

 

Ja tas ir noticis pēc 2007.gada 1.jūlija - vari brauk virsū un prasīt atmaksāt savu latu 18 sančukus!

 

Bet, runājot par tagadni, redzam, ka izdrukas ir bez maksas (Tele 2 papildpakalpojumu izmaksas)

 

8) 8) 8)

 

LMT ievēro SPRK noteikumus un sniedz šo pakalpojumu bezmaksas !

 

 

Tad pārfomulēsim tā - LMT tikai daļēji ievēro SPRK noteikumus, jo abonenta rēķinam NEPIEVIENO informāciju par abonenta tiesībām ik mēnesi saņemt noteikumu 2.punktā minēto informāciju.

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

...Bet nekur SPRK noteikumos es neredzēju, ka kādam operatoram ir jādod bezmaksas sarunas. Tas ka Tele un Bite tās dod bez maksas vēl nenozīmē, ka arī visiem citiem operatoriem tās ir jādod bez maksas.

 

Vai Tu tiešām esi runājis par bezmaksas sarunām, vai tomēr par sarunu izdrukām???

 

Es nesaprotu, kāda hera pēc ir jāsarežģī dzīvi abonentiem un jāspiež no viņiem liekus latus par to, kam ir jābūt par brīvu? :?

 

Šķiet, ka izņemot 872 bāzes stacijas drīz lepoties nebūs ar ko "vadošajām operatoram"! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nah lmt iekš izreklamētajā www.manslmt.lv nevar ielikt sarunu sarakstu? Mošk izdevīgi šādi krāmēties ar sarunu izdrukām, karot ar neapmierinātiem klientiem.

 

Šajā ziņā lattelekom ir gājis soli uz priekš.

Link to comment
Share on other sites

 

Tad pārfomulēsim tā - LMT tikai daļēji ievēro SPRK noteikumus, jo abonenta rēķinam NEPIEVIENO informāciju par abonenta tiesībām ik mēnesi saņemt noteikumu 2.punktā minēto informāciju.

 

 

 

LMT ievietoja informācija LMT mājas lapā un ar to darīja zināmu abonentiem par šādu iespēju.

 

Protams, ka to varēja izdarīt pamanāmi, bet noteikumi precīzi nenosaka kā jārīkojas operatoram šajā gadījumā. :D Bet priekš LMT katra izdruka - papildus izdevumi.

 

 

 

Veikalā jau arī uzreiz nepiedāvā klientam rakstīt prasījuma pieteikumu un nepiedāvā naudu atpakaļ, bet vispirms remonts, maiņa u.t.t. :)

Link to comment
Share on other sites

Tad pārfomulēsim tā - LMT tikai daļēji ievēro SPRK noteikumus, jo abonenta rēķinam NEPIEVIENO informāciju par abonenta tiesībām ik mēnesi saņemt noteikumu 2.punktā minēto informāciju.

Atkārotšu vēlreiz - izlasi SPRK 3 punktu. Tās var saņemt tikai pēc abonenta rakstveida pieprasījuma.

SPRK nevienam neuzliek par obligātu tās dot uzreiz un par maksu.

Kā arī SPRK neuzliek nevienam operatoram to reklamēt par savu naudu (nekur Tavā dotajā linkā to neredzēju).

Ja nemaldos, LMT rēķinā bija ielikta atsauce, ka var dabūt rēķina detalizāciju, ja mani tas interesē. Bat tad man ir jaskatās savā rēķinā.

 

Vai Tu tiešām esi runājis par bezmaksas sarunām, vai tomēr par sarunu izdrukām???

Biju domājis sarunu izdrukas.

Link to comment
Share on other sites

Mr.Capric

Lasot, kā atseviķi foruma dalībnieki aizstāv noteiktu operatoru, var padomāt vai par zombēšanu, vai par darba attiecībām! :lol:

 

Manuprāt, mums kā paterētājiem ir jācīnās par maksimālo komfortu un minimālām izmaksām, nevis centīties attaisnot, kāpēc kāds operators var plēst papildnaudu! 8)

Link to comment
Share on other sites

Lasot, kā atseviķi foruma dalībnieki aizstāv noteiktu operatoru, var padomāt vai par zombēšanu, vai par darba attiecībām! :lol:

Zombēšana/ ne-zombēšana - tas ir katra individuāla pieeja un rakstītā teksta interpretācija

Man nepatīk, ka nepamatoti noliek kādu objektu - vai tas būtu LMT, Miscrosoft, Linux vai kaut kas cits.

 

Manuprāt, mums kā paterētājiem ir jācīnās par maksimālo komfortu un minimālām izmaksām, nevis centīties attaisnot, kāpēc kāds operators var plēst papildnaudu! 8)

Tad jau jāsāk pieprasīt, lai visi kabeļTV operatori sāktu piedāvāt savus pakalpojumus pa lēto un visā Latvijā, kā arī Viasatam ir jānodrošina par 1Ls SAT pārraide LV teritorijā :mrgreen:

Smieklīgi tas viss ir.

Tad jau var teikt, ka arī pienam un maizei jābūt vismaz 2x lētākai, jo viņiem pārstrādātāji taču uzliek pārāk lielu uzcenojumu. :-D

 

Neesmu redzējis Latvijā nevienu pakalpojuma sniedzēju, kurš piedāvātu kaut ko vairāk, nekā nosaka kādi normatīvie dokumenti vai likumdošana.

Protams, kā patērētājiem mums ir jācīnās par lētāku cenu un labākiem pakalpojumiem, bet paskatīsimies, kas notika ar piena akciju - piens lētāks nekļuva.

Un kā patērētāji mēs varam savu attieksmi izrādīt ar savu naudu - izmantot vai neizmantot kādu pakalpojumu/ preci.

Link to comment
Share on other sites

Mr.Capric

ABU, par to pašu arī es runāju - lai lietotāji izvēlas paši, bet, spriežot pēc faktiem un pēc attieksmi pret klientiem, nevis pēc aizspriedumiem! ;)

 

Ilgi bija jāgaidā, piemēram, lai OKartes tarifi kļūstu draudzīgākie! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

lmt ir senzinaami kraapnieki kas atspelejas uz to ka viniem maz klientu

Labots - napslis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Forši,visi operātori kautko meģina noslēpt,kas nav izdevīgi lai cilvēki,uziņātu,...

Link to comment
Share on other sites

Guest Ieviņš

Retorisks jautājums:

Kādam sagādā baudu saņemt ntās lapas ar savu sarunu izdrukām? Tipo "papīrs par brīvu, ye ye ye"?

Link to comment
Share on other sites

cik reiz nav gadījies "privāts numurs" laigan zvana paklāju piegādātājs no vācijas ...

ir gadījies ka zvans no azerbaidžānas, un uzrāda smuku 8 zīmju numuru, kas pēc numuri.lv rāda - īpašnieks triatel, kaut zvana saņēmējs tele2 :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Runājot par to rēķina detalizāciju.. nejaucat sarunu izdruku ar detalizēto rēķinu, tie ir dažādi jēdzieni.. pirmajā gadījumā tu saņem smuku izdruku par veiktajām sarunām, sms utt par katru numuru atsevišķi, bet otrajā tu saņem sarakstu par visiem numuriem kopā.. un to ko nosaka MK arī LMT nodrošina par velti.. pats arī uzrakstīju iesniegumu.. īstenībā noder tā izdruka :)

 

Ieviņ - ir tāda lieta, vismaz LMT kā elektroniskais rēķins iekš MansLMT.. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ieviņš

Jā, zinu par MansLMT, pats lietoju. Ja elektroniskā formātā saraksts, tad vēl es saprotu... Tiesa, nekļūdīšos, ja 90% pakalpojuma lietotāju to lieto tikai tāpēc, ka par brīvu pieejams kaut kas.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Papīra formātā gan nav vajadzīgs. Piemēram, Lattelekom pašapkalpošanas saitā var redzēt visas sarunas. Kamdēļ to visu nevarēja iebāzt iekš manslmt.lv?

Retorisks jautājums:

Kādam sagādā baudu saņemt ntās lapas ar savu sarunu izdrukām? Tipo "papīrs par brīvu, ye ye ye"?

Link to comment
Share on other sites

Jā, zinu par MansLMT, pats lietoju. Ja elektroniskā formātā saraksts, tad vēl es saprotu... Tiesa, nekļūdīšos, ja 90% pakalpojuma lietotāju to lieto tikai tāpēc, ka par brīvu pieejams kaut kas.

tas ir zelta vidusceļš abiem, gan abonentam, gan operatoram, arī videi šķiet jo netiek patērēts papīrs, vieglāka soma pastniekam un atkritumu vedējam. žēl, ka lmt par to nepiedāvā papildus bonusu - sarunu izdruku. viņiem viņa tāpat ir, varēja uztaisīt un atsūtīt elektronisku kopiju. es domāt ietaupīto pasta izdevumu vietā. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

.. abonentiem automātiskas noraidīšanas iespēju saņemtajiem izsaukumiem, kuru lietotāji vai abonenti ir aizlieguši izsaucošā numura identifikāciju.

Un klienti zvana citiem. Personīgi nezinu nevienu kurš tādu pakalpojumu varētu atļauties.

Link to comment
Share on other sites

LMT plēš naudu arī par dažādu pakalpojumu pieslēgšanu, atslēgšanu. Ar tad, ja tas notiek manslmt.lv

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...