larboard-semifinal
 

Foxconn rūpnīcā kārtējais negadījums – ugunsgrēks

Foxconn rūpnīcā negadījumi nav nekāds retums. Šoreiz ir notikusi kārtējā ķibele – ugunsgrēks. Tiesa, neviens nav ievainots, miris vai tamlīdzīgi, pie tam, nav iztraucēts arī ražošanas process, tā kā mūsu gadžeti nekur neaizkavēsies.

Cik zināms, ugunsgrēku izraisīja bez uzraudzības atstāti elektrības kabeļi uz rūpnīcas jumta. Liesmas izplatījās tikai pa rūpnīcas jumtu un daļu augšējā stāva, tādēļ arī neviens netika ievainots un ražošanas process netika traucēts. Visus radītos bojājumus segs apdrošināšana. 

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



4 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1VelnensSeptember 28, 2011, 05:35

kamēr šie šmurguļi sadarbosies ar iApple, tikmēr piemeklēs ķibeles ... :D



#3berrySeptember 28, 2011, 08:22

pēc dūmiem izskatās ka pie viena no vecām riepām arī tikuši vaļā


#4VelnensSeptember 28, 2011, 08:35

kamēr šie šmurguļi sadarbosies ar iApple, tikmēr piemeklēs ķibeles ... :D


#5September 28, 2011, 08:41

Bez uzraudzības atstāti elektrības kabeļi uz rūpnīcas jumta. Kaut ko tik smieklīgu sen neesmu dzirdējis.



#7berrySeptember 28, 2011, 11:22

pēc dūmiem izskatās ka pie viena no vecām riepām arī tikuši vaļā


#8September 28, 2011, 11:41

Bez uzraudzības atstāti elektrības kabeļi uz rūpnīcas jumta. Kaut ko tik smieklīgu sen neesmu dzirdējis.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Microsoft oficiāli apstiprina atteikšanos no “Nokia” nosaukuma un zīmola maiņu

Microsoft oficiāli apstiprina atteikšanos no “Nokia” nosaukuma un zīmola maiņu(8)

Microsoft ir oficiāli paziņojis, ka jau tuvāko nedēļu laikā notiks kompānijas viedtālruņu un planšetdatoru zīmola maiņa. Tā rezultātā ierastais “Nokia” nosaukums vairs nebūs atrodams uz ierīcēm. Kaut arī pirmās spekulācijas par iespējamo zīmolu maiņu izskanēja jau šā gada pirmajā pusē, tikai tagad kompānija sākusi rīkoties. Pirmais indikators bija Lumia produktu lapas izveidošana Microsoft mājaslapā, taču

Infografika: Apple realizējis vairāk nekā 21 miljonu iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu

Infografika: Apple realizējis vairāk nekā 21 miljonu iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu(2)

Nav pagājis pat mēnesis kopš iPhone 6 un iPhone 6 Plus nonāca pārdošanā, taču jau šajā laikā Apple viedtālruņu realizācijas apjomi pārsnieguši 21 miljona atzīmi. Lai izceltu šo sasniegumu, kompānija izveidojusi un publicējusi infografiku. Apple vēsta, ka kopš 19. septembra abi viedtālruņi kopā pārdoti vairāk nekā 21 miljonā eksemplāru. Krietni populārāks izrādījies 4,7 collu iPhone

Izstrādāta moderna alternatīva mehāniskajiem lietussargiem

Izstrādāta moderna alternatīva mehāniskajiem lietussargiem(8)

Liecības par pirmo lietussargam līdzīgo priekšmetu izmantošanu ir atrodamas jau pirms mūsu ēras. Tādēļ ir pienācis laiks ar mūsdienu attīstītajām tehnoloģijām radīt alternatīvu šai novecojušajai, mehāniskajai ierīcei. Kāda Ķīnas dizaineru komanda ir radījusi šādu alternatīvu un jau tagad ir uzsākta ziedojumu vākšanas kampaņa, lai ar laiku ieviestu savdabīgo “lietussargu” masveida ražošanā. Izstrādājuma nosaukums ir Air

Noskaidrots Just5 Spacer 2 izlozes uzvarētājs!

Noskaidrots Just5 Spacer 2 izlozes uzvarētājs!(8)

Ir noslēdzies BOOT.Lv konkurss, kurā daloties ar ziņu sociālajos tīklos, bija iespēja piedalīties Just5 Spacer 2 viedtālruņa izlozē. Kopumā konkursā piedalījās nedaudz vairāk kā viens tūkstotis dalībnieku, lai noskaidrotu laimīgo uzvarētāju, izmantojām Random.org servisu – dalībnieku saraksts Excel tabulā, ar Random.org palīdzību izlozējām vienu skaitli, dalībnieku skaita robežās un atradām attiecīgo rindiņu tabulā. Par jauno

Pasaules vērtīgāko zīmolu topa augšgalā atrodami tehnoloģiju un autobūves uzņēmumi

Pasaules vērtīgāko zīmolu topa augšgalā atrodami tehnoloģiju un autobūves uzņēmumi(0)

Tehnoloģiju kompānijas pārvalda pasauli – tā vismaz varam secināt pēc Interbrand veiktā pētījuma, kurā ir noskaidroti pasaulē vērtīgāki zīmoli. Interesanti, ka tieši šogad notikusi līderu maiņa. Par pasaulē vērtīgāko zīmolu atzīts Apple, kura vērtība tiek lēsta nepilnu 120 miljardu dolāru apmērā. Tam seko Google zīmols, kas, pēc ekspertu domām, ir vērts nedaudz vairāk kā 107

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.