larboard-semifinal
 

Nelīpošs pārklājums pudeles iekšienē var būtiski samazināt bezjēdzīgi izmestas pārtikas apjomus

LiquiGlide ir īpašs Varanasi Research Group izstrādāts pārklājums, kas galvenokārt piemērots biezo pārtikas produktu (tomātu mērce, majonēze, sinepes, sīrups u.c.) pudelēm, izteikti samazinot produkta spēju pielipt pudeles sienām.

Pārklājums tikai retos gadījumos var atdalīties no pudeles sienām, taču tā kā tas ir bez garšas un smaržas, kā arī veidots no uzturā lietojamām, veselībai nekaitīgām vielām, tas nerada nekādu kaitējumu risku.

Varanasi Research Group apgalvo, ka LiquiGlide vienlīdz labi darbojas uz stikla,  plastmasas, metāla un citu pārtikas uzglabāšanai izmantoto iepakojumu materiālu virsmām.

Ja piepildīsies LiquiGlide pārklājuma autoru sapnis, tuvākajā nākotnē mēs varēsim viegli izliet no kečupa pudeles vajadzīgo mērces daudzumu un izmest tik tiešām tukšu pudeli.

Starp citu, pēc Varanasi Research Group veiktajiem aprēķiniem, katru gadu nepilnīgi iztukšotās pudelēs, tiek izmestas atkritumos vairāk, nekā 45 tonnas pārtikas produktu.

Lūk daži LiquiGlide demonstrācijas video:

Kečups stikla pudelē

Majonēze plastmasas pudelē

Želeja plastmasas pudelē

Sinepju mērce, plastmasas pudele

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



12 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 08:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#2senjausMay 24, 2012, 09:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#3KnābslisMay 24, 2012, 09:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#4šņagaMay 24, 2012, 09:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#5:PMay 24, 2012, 09:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#6PC lietotājsMay 24, 2012, 09:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#7hmmMay 24, 2012, 09:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#8UserMay 24, 2012, 09:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#9zigulistsMay 24, 2012, 10:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#10Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 11:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#11senjausMay 24, 2012, 12:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#12KnābslisMay 24, 2012, 12:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#13šņagaMay 24, 2012, 12:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#14:PMay 24, 2012, 12:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#15PC lietotājsMay 24, 2012, 12:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#16hmmMay 24, 2012, 12:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#17UserMay 24, 2012, 12:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#18zigulistsMay 24, 2012, 13:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#19ESIMay 24, 2012, 18:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#20ESIMay 24, 2012, 21:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#21ArtanisMay 24, 2012, 22:44

Super ideja un izpildījums!


#22ArtanisMay 25, 2012, 01:44

Super ideja un izpildījums!


#23vzinisMay 30, 2012, 07:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


#24vzinisMay 30, 2012, 10:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Microsoft oficiāli apstiprina atteikšanos no “Nokia” nosaukuma un zīmola maiņu

Microsoft oficiāli apstiprina atteikšanos no “Nokia” nosaukuma un zīmola maiņu(8)

Microsoft ir oficiāli paziņojis, ka jau tuvāko nedēļu laikā notiks kompānijas viedtālruņu un planšetdatoru zīmola maiņa. Tā rezultātā ierastais “Nokia” nosaukums vairs nebūs atrodams uz ierīcēm. Kaut arī pirmās spekulācijas par iespējamo zīmolu maiņu izskanēja jau šā gada pirmajā pusē, tikai tagad kompānija sākusi rīkoties. Pirmais indikators bija Lumia produktu lapas izveidošana Microsoft mājaslapā, taču

Infografika: Apple realizējis vairāk nekā 21 miljonu iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu

Infografika: Apple realizējis vairāk nekā 21 miljonu iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu(2)

Nav pagājis pat mēnesis kopš iPhone 6 un iPhone 6 Plus nonāca pārdošanā, taču jau šajā laikā Apple viedtālruņu realizācijas apjomi pārsnieguši 21 miljona atzīmi. Lai izceltu šo sasniegumu, kompānija izveidojusi un publicējusi infografiku. Apple vēsta, ka kopš 19. septembra abi viedtālruņi kopā pārdoti vairāk nekā 21 miljonā eksemplāru. Krietni populārāks izrādījies 4,7 collu iPhone

Izstrādāta moderna alternatīva mehāniskajiem lietussargiem

Izstrādāta moderna alternatīva mehāniskajiem lietussargiem(9)

Liecības par pirmo lietussargam līdzīgo priekšmetu izmantošanu ir atrodamas jau pirms mūsu ēras. Tādēļ ir pienācis laiks ar mūsdienu attīstītajām tehnoloģijām radīt alternatīvu šai novecojušajai, mehāniskajai ierīcei. Kāda Ķīnas dizaineru komanda ir radījusi šādu alternatīvu un jau tagad ir uzsākta ziedojumu vākšanas kampaņa, lai ar laiku ieviestu savdabīgo “lietussargu” masveida ražošanā. Izstrādājuma nosaukums ir Air

Noskaidrots Just5 Spacer 2 izlozes uzvarētājs!

Noskaidrots Just5 Spacer 2 izlozes uzvarētājs!(8)

Ir noslēdzies BOOT.Lv konkurss, kurā daloties ar ziņu sociālajos tīklos, bija iespēja piedalīties Just5 Spacer 2 viedtālruņa izlozē. Kopumā konkursā piedalījās nedaudz vairāk kā viens tūkstotis dalībnieku, lai noskaidrotu laimīgo uzvarētāju, izmantojām Random.org servisu – dalībnieku saraksts Excel tabulā, ar Random.org palīdzību izlozējām vienu skaitli, dalībnieku skaita robežās un atradām attiecīgo rindiņu tabulā. Par jauno

Pasaules vērtīgāko zīmolu topa augšgalā atrodami tehnoloģiju un autobūves uzņēmumi

Pasaules vērtīgāko zīmolu topa augšgalā atrodami tehnoloģiju un autobūves uzņēmumi(0)

Tehnoloģiju kompānijas pārvalda pasauli – tā vismaz varam secināt pēc Interbrand veiktā pētījuma, kurā ir noskaidroti pasaulē vērtīgāki zīmoli. Interesanti, ka tieši šogad notikusi līderu maiņa. Par pasaulē vērtīgāko zīmolu atzīts Apple, kura vērtība tiek lēsta nepilnu 120 miljardu dolāru apmērā. Tam seko Google zīmols, kas, pēc ekspertu domām, ir vērts nedaudz vairāk kā 107

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.