larboard-semifinal
 

Nelīpošs pārklājums pudeles iekšienē var būtiski samazināt bezjēdzīgi izmestas pārtikas apjomus

LiquiGlide ir īpašs Varanasi Research Group izstrādāts pārklājums, kas galvenokārt piemērots biezo pārtikas produktu (tomātu mērce, majonēze, sinepes, sīrups u.c.) pudelēm, izteikti samazinot produkta spēju pielipt pudeles sienām.

Pārklājums tikai retos gadījumos var atdalīties no pudeles sienām, taču tā kā tas ir bez garšas un smaržas, kā arī veidots no uzturā lietojamām, veselībai nekaitīgām vielām, tas nerada nekādu kaitējumu risku.

Varanasi Research Group apgalvo, ka LiquiGlide vienlīdz labi darbojas uz stikla,  plastmasas, metāla un citu pārtikas uzglabāšanai izmantoto iepakojumu materiālu virsmām.

Ja piepildīsies LiquiGlide pārklājuma autoru sapnis, tuvākajā nākotnē mēs varēsim viegli izliet no kečupa pudeles vajadzīgo mērces daudzumu un izmest tik tiešām tukšu pudeli.

Starp citu, pēc Varanasi Research Group veiktajiem aprēķiniem, katru gadu nepilnīgi iztukšotās pudelēs, tiek izmestas atkritumos vairāk, nekā 45 tonnas pārtikas produktu.

Lūk daži LiquiGlide demonstrācijas video:

Kečups stikla pudelē

Majonēze plastmasas pudelē

Želeja plastmasas pudelē

Sinepju mērce, plastmasas pudele

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



12 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 08:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#2senjausMay 24, 2012, 09:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#3KnābslisMay 24, 2012, 09:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#4šņagaMay 24, 2012, 09:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#5:PMay 24, 2012, 09:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#6PC lietotājsMay 24, 2012, 09:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#7hmmMay 24, 2012, 09:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#8UserMay 24, 2012, 09:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#9zigulistsMay 24, 2012, 10:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#10Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 11:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#11senjausMay 24, 2012, 12:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#12KnābslisMay 24, 2012, 12:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#13šņagaMay 24, 2012, 12:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#14:PMay 24, 2012, 12:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#15PC lietotājsMay 24, 2012, 12:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#16hmmMay 24, 2012, 12:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#17UserMay 24, 2012, 12:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#18zigulistsMay 24, 2012, 13:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#19ESIMay 24, 2012, 18:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#20ESIMay 24, 2012, 21:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#21ArtanisMay 24, 2012, 22:44

Super ideja un izpildījums!


#22ArtanisMay 25, 2012, 01:44

Super ideja un izpildījums!


#23vzinisMay 30, 2012, 07:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


#24vzinisMay 30, 2012, 10:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Vēlies, lai daļa no tevis nonāk uz Mēness? Kickstarter kampaņas ietvaros plānots nosūtīt zondi

Vēlies, lai daļa no tevis nonāk uz Mēness? Kickstarter kampaņas ietvaros plānots nosūtīt zondi(1)

Ja parasti ar kosmosa objektu izpēti nodarbojas dažādas kosmosa aģentūras un valstu institūcijas, tad tagad Kickstarter ziedojumu vākšanas kampaņu uzsācis kāds projekts, kura mērķis ir aizsūtīt uz Mēnesi vienkāršotu zondi. Kampaņas mērķis ir izveidot zondi, kas aizlidojot uz Mēnesi ne tikai ievāktu dažādu zinātnisku informāciju, bet arī ieurbtos mēness virsmā, noskaidrojot, tās saturu, un atstājot

Microsoft reklamē Lumia 730 viedtālruni, cenšoties uzstādīt jaunu pasaules rekordu

Microsoft reklamē Lumia 730 viedtālruni, cenšoties uzstādīt jaunu pasaules rekordu(5)

Microsoft izstrādātais Lumia 730 viedtālrunis jau no sākta gala ir pozicionēts kā tālrunis, kas lieliski piemērots “selfiju” uzņemšanai. Lai akcentētu šo spēju un reklamētu viedtālruni, Microsoft noorganizēja akciju, kurā tika uzstādīts jauns pasaules rekordos – selfijs, kurā redzams vislielākais skaits cilvēku. Akcija tapa sadarbībā ar Coca-Cola un tā norisinājās Bangladešā. Saprotams, ka uzmanības centrā nonāca

Mozilla dod priekšroku Yahoo kā FireFox primārajai meklētājprogrammai

Mozilla dod priekšroku Yahoo kā FireFox primārajai meklētājprogrammai(3)

Mozilla ir paziņojusi, ka populārajā interneta pārlūkprogrammā FireFox turpmāk meklētājprogrammas uzdevumus veiks nevis Google, bet Yahoo. Mozilla un Yahoo sadarbības pamatā ir noslēgtais līgums, kura termiņš ir pieci gadi. Lai meklētājprogrammas maiņu padarītu par īpašu notikumu, Mozilla sola apgādāt pārlūkprogrammu ar jaunu (“tīrāku”) saskarni. Sagaidāms, ka uzlabotā FireFox versija jau decembrī būs pieejama ASV iedzīvotājiem,

Atkal pazaudēji atslēgas vai telefonu? Motorola Keylink palīdzēs tos atrast

Atkal pazaudēji atslēgas vai telefonu? Motorola Keylink palīdzēs tos atrast(4)

Kuram gan nav gadījies nevīžīgi nomest atslēgas tā, ka to atrašanai jāvelta vairākas minūtes? Domājams, ka ikvienam. Un katru reizi kad tā notiek, daudzi iedomājas, ka nepieciešams izstrādāt tehnoloģiju, kas liktu atslēgām “atsaukties”. Tagad Motorola ir nākusi klajā ar šādu risinājumu. Keylink kalpo kā atslēgu piekariņš, kas nepieciešamības gadījumā spēs izdvest skaņas signālu, lai atvieglotu

Apple nākas samaksāt ceturtdaļu miljardu dolāru par pārkāptiem peidžeru patentiem

Apple nākas samaksāt ceturtdaļu miljardu dolāru par pārkāptiem peidžeru patentiem(3)

Šķiet, ka kompānijas Apple ikdiena nav iedomājama bez dažādiem tiesas procesiem un apsūdzībām, kas tiek saistīti ar patentu pārkāpumiem. Interesanti, ka tagad Apple zaudējis kādā tiesas procesā, kura uzmanības centrā nonākuši aptuveni 20 gadus veci peidžeru tehnoloģijas patenti. Prasības izteicējs ir Teksasā bāzētā kompānija Mobile Telecommunications Technologies. Kompānija jau pagājušajā gadā iesūdzēja tiesā Apple par

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.