Nelīpošs pārklājums pudeles iekšienē var būtiski samazināt bezjēdzīgi izmestas pārtikas apjomus

LiquiGlide ir īpašs Varanasi Research Group izstrādāts pārklājums, kas galvenokārt piemērots biezo pārtikas produktu (tomātu mērce, majonēze, sinepes, sīrups u.c.) pudelēm, izteikti samazinot produkta spēju pielipt pudeles sienām.

Pārklājums tikai retos gadījumos var atdalīties no pudeles sienām, taču tā kā tas ir bez garšas un smaržas, kā arī veidots no uzturā lietojamām, veselībai nekaitīgām vielām, tas nerada nekādu kaitējumu risku.

Varanasi Research Group apgalvo, ka LiquiGlide vienlīdz labi darbojas uz stikla,  plastmasas, metāla un citu pārtikas uzglabāšanai izmantoto iepakojumu materiālu virsmām.

Ja piepildīsies LiquiGlide pārklājuma autoru sapnis, tuvākajā nākotnē mēs varēsim viegli izliet no kečupa pudeles vajadzīgo mērces daudzumu un izmest tik tiešām tukšu pudeli.

Starp citu, pēc Varanasi Research Group veiktajiem aprēķiniem, katru gadu nepilnīgi iztukšotās pudelēs, tiek izmestas atkritumos vairāk, nekā 45 tonnas pārtikas produktu.

Lūk daži LiquiGlide demonstrācijas video:

Kečups stikla pudelē

Majonēze plastmasas pudelē

Želeja plastmasas pudelē

Sinepju mērce, plastmasas pudele

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



12 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 08:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#2senjausMay 24, 2012, 09:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#3KnābslisMay 24, 2012, 09:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#4šņagaMay 24, 2012, 09:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#5:PMay 24, 2012, 09:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#6PC lietotājsMay 24, 2012, 09:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#7hmmMay 24, 2012, 09:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#8UserMay 24, 2012, 09:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#9zigulistsMay 24, 2012, 10:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#10Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 11:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#11senjausMay 24, 2012, 12:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#12KnābslisMay 24, 2012, 12:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#13šņagaMay 24, 2012, 12:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#14:PMay 24, 2012, 12:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#15PC lietotājsMay 24, 2012, 12:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#16hmmMay 24, 2012, 12:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#17UserMay 24, 2012, 12:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#18zigulistsMay 24, 2012, 13:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#19ESIMay 24, 2012, 18:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#20ESIMay 24, 2012, 21:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#21ArtanisMay 24, 2012, 22:44

Super ideja un izpildījums!


#22ArtanisMay 25, 2012, 01:44

Super ideja un izpildījums!


#23vzinisMay 30, 2012, 07:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


#24vzinisMay 30, 2012, 10:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

IBM Watson Health sola revolūciju medicīnas nozarē

IBM Watson Health sola revolūciju medicīnas nozarē(24)

Vairāk nekā 15 pasaulē vadošie zinātnes un medicīnas centri, veselības aprūpes sistēmas un radioloģijas pakalpojumu un tehnoloģiju sniedzēji apvienos spēkus un zināšanas unikālā medicīnas iniciatīvā IBM Watson Health. 

Vietnē Kickstarter uzsākta līdzekļu vākšana Zeeq “viedspilvena” projektam

Vietnē Kickstarter uzsākta līdzekļu vākšana Zeeq “viedspilvena” projektam(24)

  Gadžetiem pārņemot pasauli, nu līdz mums arī nonākuši “viedspilveni”. Šādu ierīci nesen prezentējuši Zeeq un uzsākuši līdzekļu vākšanu masveida ražošanai.

Vai sporta notikumu skatīšanās ir aizraujošāka televizorā vai klātienē?

Vai sporta notikumu skatīšanās ir aizraujošāka televizorā vai klātienē?(19)

2016. gada vasara ir pārpildīta ar aizraujošiem pasaules mēroga sporta notikumiem, sākot ar Eiropas čempionātu futbolā un beidzot ar Olimpiskajām spēlēm, kas notiks Riodežaneiro. Sporta līdzjutējam nav labākas vietas, kur patiesi izbaudīt nozīmīgu spēli, kā stadionā – tā ir īpaša sajūta atrasties pūlī, dziedāt dziesmas, skandēt saukļus un dalīties šajā brīdī ar citiem. Šo atmosfēru

Desmit zinātniski mīti, kuriem tic gandrīz ikviens

Desmit zinātniski mīti, kuriem tic gandrīz ikviens(0)

Ir daudz lietu un parādību, par kuru patiesumu mēs esam pārliecināti teju kopš dzimšanas, taču kuras zinātnieki uzskata par dīvainām iedomām. Un viņiem ir taisnība. Lūk, šādi desmit populāri mīti. 

Sociālo tīklu spēks jeb Puiku sapnis piepildās

Sociālo tīklu spēks jeb Puiku sapnis piepildās(1)

Cilvēki bieži daudz runā, bet maz dara. Šajā stāstā varoņi dara un runā par viņiem. Ar apbrīnu un patiesu cieņu var  iedvesmoties no šī stāsta galvenajiem varoņiem – diviem maziem zēniem, kuri ceļa malā tirgo omes dārziņā izlolotās puķes, lai varētu sev iegādāties nepieciešamās lietas. Viņi nelūdz un neprasa, bet gan godprātīgi strādā, lai sasniegtu

кредит онлайн на карту

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.
займы онлайн займы онлайн в Ставропольском крае займы онлайн в Ставрополе
buy viagra cialis levitra online