larboard-semifinal
 

Nelīpošs pārklājums pudeles iekšienē var būtiski samazināt bezjēdzīgi izmestas pārtikas apjomus

LiquiGlide ir īpašs Varanasi Research Group izstrādāts pārklājums, kas galvenokārt piemērots biezo pārtikas produktu (tomātu mērce, majonēze, sinepes, sīrups u.c.) pudelēm, izteikti samazinot produkta spēju pielipt pudeles sienām.

Pārklājums tikai retos gadījumos var atdalīties no pudeles sienām, taču tā kā tas ir bez garšas un smaržas, kā arī veidots no uzturā lietojamām, veselībai nekaitīgām vielām, tas nerada nekādu kaitējumu risku.

Varanasi Research Group apgalvo, ka LiquiGlide vienlīdz labi darbojas uz stikla,  plastmasas, metāla un citu pārtikas uzglabāšanai izmantoto iepakojumu materiālu virsmām.

Ja piepildīsies LiquiGlide pārklājuma autoru sapnis, tuvākajā nākotnē mēs varēsim viegli izliet no kečupa pudeles vajadzīgo mērces daudzumu un izmest tik tiešām tukšu pudeli.

Starp citu, pēc Varanasi Research Group veiktajiem aprēķiniem, katru gadu nepilnīgi iztukšotās pudelēs, tiek izmestas atkritumos vairāk, nekā 45 tonnas pārtikas produktu.

Lūk daži LiquiGlide demonstrācijas video:

Kečups stikla pudelē

Majonēze plastmasas pudelē

Želeja plastmasas pudelē

Sinepju mērce, plastmasas pudele

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



12 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 08:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#2senjausMay 24, 2012, 09:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#3KnābslisMay 24, 2012, 09:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#4šņagaMay 24, 2012, 09:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#5:PMay 24, 2012, 09:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#6PC lietotājsMay 24, 2012, 09:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#7hmmMay 24, 2012, 09:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#8UserMay 24, 2012, 09:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#9zigulistsMay 24, 2012, 10:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#10Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 11:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#11senjausMay 24, 2012, 12:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#12KnābslisMay 24, 2012, 12:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#13šņagaMay 24, 2012, 12:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#14:PMay 24, 2012, 12:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#15PC lietotājsMay 24, 2012, 12:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#16hmmMay 24, 2012, 12:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#17UserMay 24, 2012, 12:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#18zigulistsMay 24, 2012, 13:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#19ESIMay 24, 2012, 18:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#20ESIMay 24, 2012, 21:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#21ArtanisMay 24, 2012, 22:44

Super ideja un izpildījums!


#22ArtanisMay 25, 2012, 01:44

Super ideja un izpildījums!


#23vzinisMay 30, 2012, 07:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


#24vzinisMay 30, 2012, 10:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Izveidotas īpaši ekskluzīvas iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu versijas

Izveidotas īpaši ekskluzīvas iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņu versijas(0)

Šīs darba nedēļas vidū vēstījām, ka Apple Watch cena varētu sasniegt pat piecus tūkstošus ASV dolāru. Saprotams, ka iPhone viedtālruņi uz apzeltītā viedpulksteņa fona izskatīsies vienkārši prasti, tādēļ kompānija Goldgenie izveidojusi īpašas iPhone versijas, lai viedtālrunis izskata un cenas ziņā neatpaliktu no viedpulksteņa. Goldgenie izveidojis un piedāvā iegādāties iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņus

LG, reklamējot G3 viedtālruni, uzstāda jaunu pasaules rekordu

LG, reklamējot G3 viedtālruni, uzstāda jaunu pasaules rekordu(2)

Saprotams, ka piesātinātajā informācijas telpā izcelties ar produktu reklāmu paliek arvien grūtāk. Šoreiz gan LG tas ir izdevies un kompānija ne tikai izveidojusi vēl neredzētu reklāmu, bet arī uzstādījusi jaunu Ginesa pasaules rekordu. Runa ir pār kādu LG G3 viedtālruņa reklāmu, kas uzstādīta pie ceļa, kas ved uz Rijādas (Saūda Arābija) internacionālo lidostu. Garāmbraucējiem šo

Baumas: Google uz laiku aptur Android Silver projekta attīstību

Baumas: Google uz laiku aptur Android Silver projekta attīstību(0)

Šā gada pavasarī izskanēja neoficiāla informācija, ka Google, iespējams, plāno aizstāt Nexus sērijas ierīces ar Android Silver programmas izstrādājumiem. Kaut arī kompānija oficiālu viedokli par baumām vēl joprojām nav sniegusi, jaunākās ziņas vēsta, ka Android Silver projekts esot jau apturēts.  Kā vēsta vietnē The Information publicētā informācija, Google dotajā brīdī apturējusi Android Silver projekta tālāku

Apple cenšas noslēpt kādu iPhone 6 dizaina iezīmi, Sony izmanto situāciju, lai atgādinātu par sevi

Apple cenšas noslēpt kādu iPhone 6 dizaina iezīmi, Sony izmanto situāciju, lai atgādinātu par sevi(7)

Viedtālruņu izskats, protams, ir gaumes jautājums, taču ne vienmēr ražotājiem izdodas apvienot estētiskās vēlmes ar tehniskajām iespējām. Jaunākā informācija liecina, ka pat iPhone 6 ir saņēmis kādu dizaina iezīmi, ar kuru pat Apple, visticamāk, nelepojas.  Šoreiz epicentrā ir nonācis 6,9 mm plānā iPhone 6 viedtālruņa 8 MP kameras izcēlums. Kamēr atsevišķos attēlos šis metāla izcēlums

ASV testē pirmo lidaparātu, kas apgādāts ar lāzerieroci

ASV testē pirmo lidaparātu, kas apgādāts ar lāzerieroci(9)

Pirms ilgāka laika vēstījām, ka ASV flote izmēģinājusi pirmo lāzera ieroci, kas novietot uz kuģa. Tagad ASV aģentūra DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency) ir apgādājusi ar šo ierīci pirmo lidmašīnu un uzsākusi tās testus. DARPA šī projekta ietvaros sadarbojas ar vienu no vadošajiem aerokosmisko sistēmu ražotājiem Lockheed Martin. Sadarbības rezultātā ar lāzera ieroci, kas

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.