Nelīpošs pārklājums pudeles iekšienē var būtiski samazināt bezjēdzīgi izmestas pārtikas apjomus

LiquiGlide ir īpašs Varanasi Research Group izstrādāts pārklājums, kas galvenokārt piemērots biezo pārtikas produktu (tomātu mērce, majonēze, sinepes, sīrups u.c.) pudelēm, izteikti samazinot produkta spēju pielipt pudeles sienām.

Pārklājums tikai retos gadījumos var atdalīties no pudeles sienām, taču tā kā tas ir bez garšas un smaržas, kā arī veidots no uzturā lietojamām, veselībai nekaitīgām vielām, tas nerada nekādu kaitējumu risku.

Varanasi Research Group apgalvo, ka LiquiGlide vienlīdz labi darbojas uz stikla,  plastmasas, metāla un citu pārtikas uzglabāšanai izmantoto iepakojumu materiālu virsmām.

Ja piepildīsies LiquiGlide pārklājuma autoru sapnis, tuvākajā nākotnē mēs varēsim viegli izliet no kečupa pudeles vajadzīgo mērces daudzumu un izmest tik tiešām tukšu pudeli.

Starp citu, pēc Varanasi Research Group veiktajiem aprēķiniem, katru gadu nepilnīgi iztukšotās pudelēs, tiek izmestas atkritumos vairāk, nekā 45 tonnas pārtikas produktu.

Lūk daži LiquiGlide demonstrācijas video:

Kečups stikla pudelē

Majonēze plastmasas pudelē

Želeja plastmasas pudelē

Sinepju mērce, plastmasas pudele

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



12 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 08:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#2senjausMay 24, 2012, 09:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#3KnābslisMay 24, 2012, 09:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#4šņagaMay 24, 2012, 09:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#5:PMay 24, 2012, 09:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#6PC lietotājsMay 24, 2012, 09:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#7hmmMay 24, 2012, 09:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#8UserMay 24, 2012, 09:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#9zigulistsMay 24, 2012, 10:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#10Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 11:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#11senjausMay 24, 2012, 12:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#12KnābslisMay 24, 2012, 12:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#13šņagaMay 24, 2012, 12:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#14:PMay 24, 2012, 12:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#15PC lietotājsMay 24, 2012, 12:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#16hmmMay 24, 2012, 12:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#17UserMay 24, 2012, 12:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#18zigulistsMay 24, 2012, 13:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#19ESIMay 24, 2012, 18:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#20ESIMay 24, 2012, 21:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#21ArtanisMay 24, 2012, 22:44

Super ideja un izpildījums!


#22ArtanisMay 25, 2012, 01:44

Super ideja un izpildījums!


#23vzinisMay 30, 2012, 07:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


#24vzinisMay 30, 2012, 10:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Ar 3D printeri izveidota atslēga ļauj uzlauzt gandrīz jebkuru slēdzeni

Ar 3D printeri izveidota atslēga ļauj uzlauzt gandrīz jebkuru slēdzeni(1)

Līdz šim, izmantojot vienkāršus rīkus, varēja uzlauzt (sasist) vien pašās vienkāršākās slēdzenes, taču dārgākas un sarežģītākas slēdzenes ar šo paņēmienu uzlauzt bija ļoti sarežģīti vai pat neiespējami. Tiesa, tagad, izmantojot kameru un 3D printeri, ir iespējams uzlauzt vēl plašāku skaitu slēdzeņu. Metodes autori ir Džo Veijers un Kristians Hollers. Viņi izstrādājuši veidu, kā ar 3D

Microsoft pamatīgi “iztīra” aplikāciju veikalus un ievieš jaunus noteikumus

Microsoft pamatīgi “iztīra” aplikāciju veikalus un ievieš jaunus noteikumus(8)

Microsoft pirms neilga laika paziņoja, ka iespaidīgs apjoms Windows Store aplikāciju satur maldinoša rakstura nosaukumus, aprakstus un pat ikonas. Tas viss, protams, nenāk par labu aplikāciju veikalu izmantotājiem. Pēc šī paziņojuma sekojusi arī Microsoft rīcība – pamatīga aplikāciju veikala “tīrīšana”. Microsoft jau tagad ir “iztīrījis” aplikāciju veikala katalogu no vairāk nekā 1500 aplikācijām, kas saturējušas maldinošu

Pētījums: regulāri aplikācijas lejupielādē vien trešdaļa viedo ierīču lietotāju

Pētījums: regulāri aplikācijas lejupielādē vien trešdaļa viedo ierīču lietotāju(1)

Kā viena no viedtālruņu noderīgākajām un svarīgākajām īpašībām tiek minēta spēja darbināt visai paprāvu skaitu aplikāciju. Tiesa, jaunākais pētījums, kas veikts ASV, atklāj, ka lielākā daļa lietotāju viedo ierīču aplikācijas lejupielādē ļoti reti. Jaunākais comScore veiktais pētījums (veikts ASV) vēsta, ka tikai 35 procenti viedtālruņu lietotāji instalē vismaz vienu aplikāciju mēnesī. Tikai 11 procentiem no

Iepazīšanās internetā: kāpēc vīrieši pārtrauc tērzēt ar sievietēm?

Iepazīšanās internetā: kāpēc vīrieši pārtrauc tērzēt ar sievietēm?(1)

Vairāk nekā puse vīriešu pārtrauc sazināšanos ar pretējo dzimumu tiešsaistē, jo sievietēm trūkst saskarsmes prasmju. Tiešsaistes iepazīšanās tīmekļa vietnes flirts.lv rīkotās aptaujas dalībnieki atzina, ka sievietes iesaistās sarunā nevērīgi, negribīgi un pavirši. Šī aptauja tāpat atklāja interešu atšķirības dažādās vecuma grupās. Gados vecākus vīriešus mazāk satrauc meiteņu interese par viņu finanšu stāvokli.  „Mēģinot uzsākt sarunu

Airbus sniedz ieskatu, kā izskatīsies pasažieru lidmašīnas 2050. gadā

Airbus sniedz ieskatu, kā izskatīsies pasažieru lidmašīnas 2050. gadā(0)

Saprotams, ka līdz ar tehnoloģiju progresu, attīstās arī mūsdienu transportlīdzekļi – automašīnas, vilcieni, velosipēdi un lidmašīnas. Lidmašīnu uzbūve gan ir vissarežģītākā no iepriekš pieminētajiem izstrādājumiem, tādēļ jaunas formas, kā arī inovatīvus risinājumus redzam visai reti. Skynews gan vēsta, ka pēc vairākiem gadiem tas varētu mainīties. Šoreiz runa ir par aviobūves uzņēmumu Airbus, kura pārstāvji ir

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.