larboard-semifinal
 

Nelīpošs pārklājums pudeles iekšienē var būtiski samazināt bezjēdzīgi izmestas pārtikas apjomus

LiquiGlide ir īpašs Varanasi Research Group izstrādāts pārklājums, kas galvenokārt piemērots biezo pārtikas produktu (tomātu mērce, majonēze, sinepes, sīrups u.c.) pudelēm, izteikti samazinot produkta spēju pielipt pudeles sienām.

Pārklājums tikai retos gadījumos var atdalīties no pudeles sienām, taču tā kā tas ir bez garšas un smaržas, kā arī veidots no uzturā lietojamām, veselībai nekaitīgām vielām, tas nerada nekādu kaitējumu risku.

Varanasi Research Group apgalvo, ka LiquiGlide vienlīdz labi darbojas uz stikla,  plastmasas, metāla un citu pārtikas uzglabāšanai izmantoto iepakojumu materiālu virsmām.

Ja piepildīsies LiquiGlide pārklājuma autoru sapnis, tuvākajā nākotnē mēs varēsim viegli izliet no kečupa pudeles vajadzīgo mērces daudzumu un izmest tik tiešām tukšu pudeli.

Starp citu, pēc Varanasi Research Group veiktajiem aprēķiniem, katru gadu nepilnīgi iztukšotās pudelēs, tiek izmestas atkritumos vairāk, nekā 45 tonnas pārtikas produktu.

Lūk daži LiquiGlide demonstrācijas video:

Kečups stikla pudelē

Majonēze plastmasas pudelē

Želeja plastmasas pudelē

Sinepju mērce, plastmasas pudele

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



12 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 08:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#2senjausMay 24, 2012, 09:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#3KnābslisMay 24, 2012, 09:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#4šņagaMay 24, 2012, 09:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#5:PMay 24, 2012, 09:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#6PC lietotājsMay 24, 2012, 09:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#7hmmMay 24, 2012, 09:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#8UserMay 24, 2012, 09:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#9zigulistsMay 24, 2012, 10:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#10Vārīts suns ar makaronu garnējumuMay 24, 2012, 11:51

Pārtikas ražotāji spiegs aiz sajūsmas un garās rindās stāvēs, lai varētu iegādāties šo tehnoloģiju... Tikai 45 tonnas?! Tie ir dati par kādu Amerikas mazpilsētu?


#11senjausMay 24, 2012, 12:01

tak nez cik sen jau ir reklamēti tādas bļodas un nez kādi trauki, kad kkur reāli tādus varēs iegādāties vai kad tas reāli sasniegs kādu veikalu?


#12KnābslisMay 24, 2012, 12:14

Forši, vairāk alus tiks izdzerts bez zaudējumiem


#13šņagaMay 24, 2012, 12:16

vienmēr tak var sasist to pudeli un pēc tam ar pirkstu nokasīt mērcīti.


#14:PMay 24, 2012, 12:25

Interesanti kā silikonu tagad pārsauc par super "nano" tehnoloģiju un smērē visur. Gan jau šeit arī tas pats līdzeklis iesmērēts, kuru ziež uz auto stikliem, lai lietus pilieni nepielīp. ;)


#15PC lietotājsMay 24, 2012, 12:26

shitas shkidrums ir tas pats kas tika smidzinaats uz gadgetiem lai viniem nepiekluutu uudens !


#16hmmMay 24, 2012, 12:30

kaa lai mes piespiežam ražotājus tādu lietu lietot, un mes ilgāk nepirktu vinju produktus...


#17UserMay 24, 2012, 12:30

man patīk #4 variants :D
Bet runājot par pārtikas ražotājiem - nedomāju ka viņi ir ļoti ieinteresēti ieviest šādas burkas... ja nu vienīgi kāds Heinz (kurš pat tagad rūpējas lai viņu kečups būtu ideāla biezuma - un ideāli plūstu ārā nu burkas...)
... jo nu, kurš pārtikas ražotājs būs ieinteresēts lai viņu produktus pirktu retāk? Jo tagad viņiem atlec vēl peļņa par tām 45 tonnām.


#18zigulistsMay 24, 2012, 13:49

man nekas nav bijusi vajadzība izspiest visu kečupa pudeli uzreiz. Līdz ar to noliekot viņu aukšpēdus, gravitācija man palīdz iztecināt pudeli pilnīgi tukšu. Bet nu vienalga - es labprāt lietotu šādas pudeles.


#19ESIMay 24, 2012, 18:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#20ESIMay 24, 2012, 21:03

Gan jau, ka kāds ražotājs arī ieviesīs. Ja labi izreklamē (bads Āfrikā utml.), tad var labi nopelnīt.


#21ArtanisMay 24, 2012, 22:44

Super ideja un izpildījums!


#22ArtanisMay 25, 2012, 01:44

Super ideja un izpildījums!


#23vzinisMay 30, 2012, 07:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


#24vzinisMay 30, 2012, 10:42

Nedod Dievs, ja tādu sāks ieviest. Veselībai nekaitīgs .. sviests.


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Nākotne ir klāt! Izstrādāti levitējoši dēļi, uz kuriem iespējams pārvietoties

Nākotne ir klāt! Izstrādāti levitējoši dēļi, uz kuriem iespējams pārvietoties(8)

Domājams, ka ikviens ir ar aizrautību skatījies pirms laba laika tapušās filmas, kurās nākotnes vīzija nebija iedomājama bez lidojošām mašīnām, levitējošiem dēļiem un citām mehāniskām ierīcēm, kas visai viegli paceļ cilvēkus dažus centimetrus virs zemes. Kā izrādās, diena, kad šādas ierīces būs pieejamas lietotājiem, ir pienākusi. Stāsts ir par kādu Kickstarter kampaņu, kas uzsākusi ziedojumu

24 stundu spēļu maratonā labdarībai savāc vairāk nekā 5 miljonus dolāru

24 stundu spēļu maratonā labdarībai savāc vairāk nekā 5 miljonus dolāru(1)

Pagājušās nedēļas izskaņā norisinājās 24 stundu spēļu maratons, kura ietvaros dalībniekiem izdevās savākt 5,1 miljonu ASV dolāru, kas tika ziedots Children’s Miracle Network Hospitals. Spēļu maratonā varēja piedalīties ikviens un spēlēt jebkuru spēli – sākot no jaunākajām video spēlēm, beidzot ar pokeru savā telefonā un īstu “Riču raču” uz galda. Katram dalībniekam bija jāsavāc atbalstītāji

Ungārijā grasās ar nodokli aplikt internetu, vairāki tūkstoši cilvēku protestē

Ungārijā grasās ar nodokli aplikt internetu, vairāki tūkstoši cilvēku protestē(5)

Ungārija, iespējams, kļūs par pirmo valsti pasaulē, kas apliks interneta lietošanu ar nodokli. Saprotams, ka šāds scenārijs neapmierina daudzus iedzīvotās, tādēļ ir sākušies protesti. Svētdien Budapeštas centra ielās izgāja vairāk nekā 10 tūkstoši demonstrantu, pieprasot valdošajai partijai (Fidesz) atteikties no plāna ieviest tā dēvēto interneta nodokli. Šis nodoklis paredzēja, sākot ar 2015. gadu iekasēt 150

Paleontologi atraduši, iespējams, visneglītāko dinozauru

Paleontologi atraduši, iespējams, visneglītāko dinozauru(0)

Saprotams, ka mūsdienās dzīvo organismu daudzveidība ir prātam neaptverama, taču aizvēsturē dzīvās radības bijušas vēl neparastākas un vēl savādākas, liecina dažādi arheoloģiskie atradumi. Tagad zinātnieki informē, ka, iespējams, atraduši pašu neglītāko dinozauru. Lai arī arheoloģiskie pierādījumi par dinozauru eksistenci atklāj visdažādākās būtnes, zinātnieki ir pārliecināti, ka tieši tagad viņiem izdevies identificēt radību, kas, domājams, ir

Microsoft oficiāli apstiprina atteikšanos no “Nokia” nosaukuma un zīmola maiņu

Microsoft oficiāli apstiprina atteikšanos no “Nokia” nosaukuma un zīmola maiņu(8)

Microsoft ir oficiāli paziņojis, ka jau tuvāko nedēļu laikā notiks kompānijas viedtālruņu un planšetdatoru zīmola maiņa. Tā rezultātā ierastais “Nokia” nosaukums vairs nebūs atrodams uz ierīcēm. Kaut arī pirmās spekulācijas par iespējamo zīmolu maiņu izskanēja jau šā gada pirmajā pusē, tikai tagad kompānija sākusi rīkoties. Pirmais indikators bija Lumia produktu lapas izveidošana Microsoft mājaslapā, taču

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.