Uzziņu dienesta 1188 pieprasītākās nozares gada pirmajā ceturksnī ir bijušas medicīna, valsts un pašvaldības iestādes, kā arī finanšu institūcijas. Kopumā Uzziņu dienests 1188 šajā periodā atbildējis ap 300 tūkstošus zvanu.

Lai gan medicīnas nozare un tās apakšnozares vienmēr ir bijušas Uzziņu dienesta 1188 pieprasītāko nozaru topā, tomēr gada pirmajā ceturksnī ir vērojams pieprasījuma pieaugums. Tas skaidrojams kā ar aukstajiem ziemas mēnešiem, tā arī ar iedzīvotāju pastiprinātu interesi par iespējām apmeklēt ārstus un pierakstīties izmeklējumiem.

Tāpat gada sākumā ir raksturīgs pieprasījuma pieaugums pēc uzziņām par valsts un pašvaldības iestādēm – būvvaldēm, dzimtsarakstu nodaļām, informatīvajiem tālruņiem un sociālajiem dienestiem. Pieaug interese arī par nozarēm, kas saistītas ar finanšu pakalpojumiem – bankām, līzinga kompānijām, ātrajiem kredītiem un lombardiem.

„Gada pirmais ceturksnis ir periods, kad iedzīvotāji aktīvi ķeras pie sev nozīmīgu praktiskas dabas jautājumu sakārtošanas – tiek plānoti ārsta apmeklējumi un meklētas uzziņas par medicīnas pakalpojumu sniedzējiem, risināti finanšu jautājumi, kā arī jautājumi, kas attiecas uz valsts un pašvaldību iestādēm,” stāsta Lattelecom BPO izpilddirektore Agnese Paegle.

Gada pirmajā ceturksnī iedzīvotāji daudz aktīvāk interesējas arī par sporta aktivitātēm telpās – īpaši par ledus hallēm, kartinga hallēm un  peldbaseiniem  Lai gan interese par ēdināšanas, tūrisma un izklaides iespējām gada pirmajos mēnešos nedaudz samazinās, tomēr jau martā ir vērojams šo nozaru pieprasījuma pieaugums. Sākot jau ar marta mēnesi iedzīvotāju aktivitāte pakāpeniski pieaug, un, iestājoties siltajam laikam un aktīvās atpūtas sezonai, iedzīvotāji aktīvāk interesējas gan par izklaides, atpūtas un nakšņošanas iespējām, gan satiksmes uzziņām un taksometru pakalpojumiem.

“Jau martā bija novērojams siltajam laikam raksturīgais intereses pieaugums būvmateriālu nozarē, kas parasti sākas 2.ceturksnī un turpinās visu sezonu. Klientu paradumi un jautājumi ik gadu ir līdzīgi, un tuvākajā laikā noteikti sagaidīsim pieprasījuma pieaugumu gan par viesnīcām un skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējiem, autoservisiem, kā arī dažādiem izklaides pasākumiem – Muzeju nakti, Lattelecom Rīgas maratonu, Lielo talku u.c., “ piebilst Agnese Paegle.

Marta mēnesī, līdz ar pavasara iestāšanos un Lieldienu svētkiem, ir pieaudzis pieprasījums pēc uzziņām par ēdināšanas iestādēm, taksometriem, viesnīcām un satiksmi. Cilvēki aktīvāk interesējas par iespējām iziet ārpus mājas. Ietekme jūtama arī pārejā uz vasaras laiku, kad iedzīvotāji interesējas par to, vai pulkstenis jāgriež un priekšu vai atpakaļ, kā arī vērojama pastiprināta interese par darba laikiem un satiksmi.

Uzziņu dienests 1188 ir Latvijā populārākais informatīvo pakalpojumu sniedzējs. Uzziņas var saņemt, zvanot pa tālruni 1188, internetā www.1188.lv vai wap.1188.lv, ar SMS.