Strauji paplašinot darbību, taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify 2015. gadā sasniegusi jau 500 000 lietotāju. 2013. gadā Igaunijā dibinātais tehnoloģiju iesācējuzņēmums šobrīd darbojas jau 8 Eiropas valstīs un to izmanto vairāk kā 10 000 taksometru vadītāji, nodrošinot 3 miljonus braucienu visā Eiropā.

Taxify 01

Latvijā taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify darbojas kopš 2014. gada septembra, un mazliet vairāk kā gada laikā to lejupielādējuši 70 000 individuālo lietotāju. Vairāk nekā 20 000 cilvēku Latvijā izmanto Taxify vismaz vienu reizi mēnesī, konkurējot ar lielākajiem taksometru nozares uzņēmumiem, turklāt aplikācijas lietotāju skaits visa gada garumā stabili pieaug par 10% mēnesī. Trīs populārākie galamērķi Taxify lietotāju 2015. gadā bija lidosta, autoosta un Vecrīga. Gada laikā Taxify vadītāji atraduši un atgriezuši 1387 taksometros atstātas personīgās lietas. Galvenokārt klienti aizmirsuši telefonus, makus un atslēgas, bet gadījies atgriezt īpašniekam arī kaķi, akustisko ģitāru un lielu torti.

Taksometru vadītāju vidū Latvijā aplikāciju izmanto aptuveni 500 šoferu, bet diennaktī pieejami izsaukumiem ir vidēji 100 vadītāju, kuru vidējais ierašanās laiks Rīgā svārstās no 4-6 minūtēm. Rīgā 88,48% braucienu novērtēti ar augstāko reitingu, un decembrī klienti savus vadītājus Taxify novērtēja ar vidēji 4,8 zvaigznēm. “Mums ir ļoti svarīgi nodrošināt kvalitāti, lai lietotāji mums uzticētos. Gada laikā esam nobloķējuši aptuveni 1000 vadītājus, par kuriem lietotāji ir atstājuši pamatotas sūdzības par krāpšanos, valodas nezināšanu, netīru salonu un citām nozīmīgām problēmām,” uzsver Taxify reģionālais vadītājs Latvijā Juris Krūmiņš.

Stāst par 2016. gada plāniem, Juris Krūmiņš uzsver vairākus attīstības virzienus: “Šobrīd Taxify ir pieejams Rīgā un Valmierā un Jūrmalā, 2016. gadā plānojam piedāvāt pakalpojumu arī citās lielākajās Latvijas pilsētās. Otrs mērķis ir atjaunot autoparku un turpināt uzlabot tā kvalitāti.” Lai nodrošinātu strauji augošo klientu pieprasījumu, Taxify ir pieņēmuši lēmumu papildināt esošo vadītāju rindas ar savu autoparku. Paredzams, ka līdz februāra beigām Taxify autoparku papildinās kopumā vēl 50 Škoda Octavia 2015. gada auto, kuriem saglabāsies zemākais Taxify cenu tarifs. Gada nogalē ieviests arī jauns pakalpojums uzņēmumiem, dodot iespēju aplikāciju izmantot uzņēmuma kontu vairākiem darbiniekiem un norēķināties kā juridiskām personām.

Mobilā telefona taksometru izsaukšanas aplikācija Taxify, kas ir pieejama uz Android, iOS un Windows viedtālruņiem, Latvijā darbojas kopš 2014. gada ir viens no lielākajiem taksometru tirgus spēlētājiem. Lejupielādējot bezmaksas aplikāciju savā telefonā, lietotājam ir iespēja ne tikai ātri un ērti izsaukt sev tuvāko taksometru dažu minūšu laikā, bet arī izvēlēties konkrētu taksometru vadoties pēc cenas vai automašīnas izlaiduma gada, sekot līdzi vadītāja ceļam un atstāt atsauksmes par vadītāju. Taxify ir arī pirmā taksometru izsaukšanas aplikācija, kas ļauj apmaksāt braucienu ar mobilo maksājumu palīdzību savā telefonā.