Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” saredz, ka “Lattelecom” klaji kopējis tās reklāmas kampaņu. Gadījumā, ja “Lattelecom” šo kampaņu nepārtrauks, “Baltcom” gatavos iesniegumu, lai vērstos tiesā.

Interaktīvās televīzijas papildpaku kampaņa, kuru “Lattelecom” uzsācis 9. jūnijā, ir identiska “Baltcom” uzsāktajai reklāmas kampaņai turpat mēnesi iepriekš – 16. maijā. “Lattelecom” klaji kopē gan izmantoto vizuālo valodu, gan radošo pieeju, gan Baltcom zīmola elementus. Konkrēto vizuālo valodu “Baltcom” izmanto jau vairāk nekā gadu.

“Lattelecom” reklāmas kampaņā izmantotie elementi ir acīmredzams “Baltcom” reklāmas plaģiāts. Kampaņa ir identiska teju viens pret vienu. Ilgāku laiku ar šādu praksi nodarbojās mazie tirgus spēlētāji, tāpēc liels pārsteigums, ka to praktizē arī agrākais tirgus monopolists. Šķiet, telekomunikāciju jomā kopēšana kļuvusi par jaunu tendenci. Tomēr, ja notikušais ir tikai konkurenta radošu ideju iztrūkuma rezultāts, esam gatavi dalīties, – mums to ir daudz,” notikušo komentē “Baltcom” valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns (Nicolas Boissin).

Baltcom_vs_Lattelecom

“Baltcom” uzskata, ka šis nav pirmais gadījums, kad bijušais valsts monopols izvērsis negodīgas un maldinošas reklāmas aktivitātes. Aprīlī “Baltcom” saņēma starptautisko un prestižo “Speedtest” apbalvojumu kā ātrākais interneta sniedzējs Latvijā 2015. gadā. Tas ļāva “Baltcom” uzsākt kampaņu, saviem klientiem piedāvājot ātrāko interneta pieslēgumu Latvijā. Reaģējot uz to, jau drīz pēc tam “Lattelecom” uzsāka kampaņu, kas apgalvoja to pašu. Tiesa, atšķirībā no “Baltcom”, “Lattelecom” nespēja atsaukties uz nevienu avotu, kas pamatotu šo apgalvojumu.

“Mēs lepojamies ar savu darbu, lepojamies ar to, ka saviem klientiem varam piedāvāt ātrāko interneta pieslēgumu Latvijā par vairāk nekā konkurētspējīgu cenu. Skaidrs, ka pašreizējos tirgus apstākļos “Lattelecom” pietrūkst ideju, kā noturēt savus klientus. Mēs esam gatavi palīdzēt, esam gatavi “Lattelecom” par zināmu samaksu nosūtīt mūsu idejas reklāmas aktivitātēm,” gatavību pauž Buasēns.

Komentāri 5

Leave a Reply

  • Tas pats Jānis
    June 17, 2016, 17:05

    Kāda starpība – abas šīs kompānijas ir vienā maisā bāžamas un nu arī reklāmas ir vienādas – kur ir problēma?

  • Kristaps
    June 16, 2016, 16:33

    It kā krieveļu kantoris Baltcom ir labāks. Laiza tik di.su slāviem, jo viss ko piedāvā ir jauni krievu kanāli.
    Bija viņu pakalpojums tālajā 2007 gadā daudzstāvenes dzīvoklī, paldies vairs nē! TV kvalitāte slikta, internets raustās, interneta kvalitate ar staigā šurpu turpu. Gadu palietoju un man pietika, slēdzu līgumtermiņu ar attiecīgiem nekvalitātes pierādījumiem un līgumsods nebija jāmaksā. Kopš 2008 gada esmu lattelecom optikas + iTV klients. nevienu reizi internets nav zudis, Stabilitate 100%, TV ar rāda kā vajag.

    Tiesā sūdzet ir normāla prakse, 1. pasaules valstīs ja nepatīk cilvēks kurš paskatās uz tevīm autobusā, uzreiz sūdz tiesā un prasa morālo kompensāciju ;)

  • June 16, 2016, 13:17

    Lattelekoms tādā stilā piedāvā jau daudzus gadus,šad tad kko pamainot. Un tā jau var sūdzēt tiesā teju visas pasaules šādu pakalpojumu sniedzējus.

  • Nu
    June 16, 2016, 13:12

    Zilo toni neviens nav privatizējis

  • Damme
    June 16, 2016, 13:10

    Lattelecom tiešām nav ko darīt? Sisadmins reklāmas taisa?:D