Ieguldījumi, atjaunojot klientu apkalpošanas centrus, protams, ir svarīgi. Taču ne jau to apjoms paaugstinās klientu apkalpošanas kvalitāti – svarīgi ir tas, vai investīcijas ir efektīvas. Jau pagājušajā gadā Bite atjaunoja deviņus klientu apkalpošanas centrus, katrā ieguldot aptuveni 50 000 EUR un arī šogad plāno atjaunot vēl vairākus. Taču lielākās investīcijas noris citā plaknē – konsultantu-ekspertu sagatavošanā un jaunu rīku izveidē, kas atvieglo un paātrina apkalpošanas kvalitāti.appzinis

Capture

Viedtālrunis vairs nav vien rīks zvanu veikšanai. Saziņa, navigācija, maksājumi – tas viss notiek internetā un tam ir nepieciešamas aplikācijas, dažādu kontu uzstādīšana. Klienti bieži vien nemaz nezina daudzas iespējas, kas atvieglotu to ikdienu, tādēļ te ir vieta mūsu konsultantiem, kuri nepārtraukti izzina jaunas iespējas un risinājumus. Mūsu ikdiena jau tā ir piepildīta ar darbu, pienākumiem un hobijiem. Un ikvienam nemaz nevajag iedziļināties jaunākajās tehnoloģiju tendencēs – tādēļ tam ir sagatavoti eksperti Bites salonos. Esam arī izveidojuši pat speciālu aplikāciju rīku AppZinis, kas palīdz daudz ātrāk un vienkāršāk sagatavot tikko iegādātu telefonu lietošanai. Un, kas svarīgi – to var izmantot ikviena operatora klients. Tas nav noslēpums, ka klienti nevēršas tikai sava operatora apkalpošanas centros – mēs itin bieži saņemam informāciju no saviem kolēģiem, ka pie viņiem vērsušies arī citu operatoru klienti. Tāpat arī pagājušajā gadā veikts TNS pētījums parāda, ka, mobilo operatoru vidū, mūsu apkalpošanu klientu centros novērtē visaugstāk – ar 8,5 ballēm 10 ballu skalā. Tātad ar fokusu uz apkalpošanas kvalitāti ejam pareizā virzienā,” komentē Bites klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Laiks, kad viedtālruņi, gluži kā izstādē, ir salikti stikla vitrīnās, ir pagātnē. Telefons ikdienā ir uzticams sabiedrotais, tādēļ tā izvēlei ir jābūt pārdomātai. Lai to atvieglotu, Bites jaunā koncepta salonos ikviens telefons ir pieejams, ieslēgts, aptaustāms un izmēģināms. Tāpat arī klientu apkalpošanas eksperti ir gatavi palīdzēt, pastāstīt un ieteikt piemērotāko. Kā rāda dati, klienti novērtē jaunā koncepta salonus, jo tajos uz pusi palielinājusies klientu plūsma – tie izvēlas doties uz salonu, kurā viss ir izmēģināms paša rokām.

Klientu apkalpošanas kvalitāte vienmēr ir bijusi mūsu prioritāte. Jā, mēs esam operators, kurš savus klientus apsveic dzimšanas dienā un mēdz nosūtīt ar roku rakstītu kartiņu, taču tas nebūt nav viss. Svarīgi ir palīdzēt arī ar ikdienas jautājumiem – izvēlēties īsto telefonu, uzlikt aplikācijas, pastāstīt par drošību, ” komentē Bite Latvija klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Par AppZini:

Lai klientu apkalpošanu padarītu vēl vienkāršāku, ir pieejama arī īpaša aplikācija AppZinis, kas vienā mirklī ļauj sagatavot telefonu lietošanai ar iecienītākajām aplikācijām. Tā pieejama GooglePlay veikalā šeit.

Komentāri 4

Leave a Reply

  • Ak jā
    February 17, 2016, 19:32

    Esmu Bites klients.
    Bet mani tracina apk. centru komunikācija!
    Nešķiet pareizi viņu taktika,ka ar mani 20 gadīgs bērns runā uz TU, it kā kopā būtu šūpolēs spēlējušies… Neesmu iedomīgs,bet ir tomēr jābūt kaut kādai cieņai vai etiķetei!
    Reiz Siguldā redzēju,ka mazais BITES meitēns uz TU runāja ar vismaz 4 reizes vecāku sirmgalvi…it kā būtu tuvāka nekā mazmazmeita! Nu nedrīkst tā!!!

    • Sir G
      February 17, 2016, 19:53

      Bliez uz LMT, tur patlaban hronisks idiņu trūkums. Kā Tu zini, ka tas sirmgalvis nav jaunkundzes radinieks vai sponsors? Varbūt sirmgalvis pats palūdza, lai jaunkundze sauc viņu par Ēriku.

      • ss
        February 18, 2016, 13:12

        LMT tagad uz āboliem spiež, pārējās trubas nekotējas. Ja viņiem nebūtu labākā pārklājuma, iespējams izvēlētos citu operatoru, bet no otras puses patīkami, kad aizmirstais neapmaksātais rēķins pāriet uz nākamo mēnesi, nevis uzreiz atslēdz trubu. Par servisu jāmaksā visur un vienmēr.

  • Smaragds
    February 17, 2016, 18:49

    Aplikaacija, lai nokachaatu citas aplikaacijas? :D