19. maijā, Radisson Blu viesnīcā, Elizabetes ielā 55, Rīgā norisināsies biznesa analītikas konference IBM Business Connect Riga, kurā piedalīsies ietekmīgi pašmāju un ārvalstu eksperti, viens no “gudrākajiem” robotiem pasaulē un pirmo reizi pasākumā Latvijā unikāla lietotne, ziņo pasākuma rīkotāja IBM Latvija pārstāvis.

Konferences ietvaros pašmāju un ārvalstu eksperti stāstīs par jaunākajiem analītikas rīkiem biznesā, mārketinga automatizāciju, drošu tirgzinību digitālajā pasaulē, dažādiem finanšu risinājumiem, mākoņrisinājumiem, kā arī biznesa nākotnes paredzēšanu un inovācijām.

IBM Latvija vadītājs Edijs Tanons apgalvo: „Mēs radām 2.5 eksabaitus datu katru dienu. Līdz šim 88% no šiem datiem bija neredzami esošajām tehnoloģijām. Tā bija līdz šim un tā nekad vairs nebūs. Ar kognitīvajām sistēmām Jūs varat piešķirt šiem datiem jēgu un pielāgot to savam biznesam. Varat mācīties no tiem, izmantot tos, lai veidotu savu nākotni, būtu ātrāki, gudrāki un labāki par saviem konkurentiem.”

Konferences gaidītākais notikums būs robota Nao uzstāšanās. Šis ir, iespējams, gudrākais robots pasaulē. Konferences apmeklētājiem būs unikāla iespēja par to pārliecināties. Par šo robotu stāstīs un ar to sarunāsies IBM Watson Eiropas grupas direktors Pols Čongs (Paul Chong) ar savu komandu.

Ar saviem stāstiem un uzņēmuma pieredzi dalīsies tādi ievērojami Latvijas uzņēmumi un IBM klienti, kā LMT, Swedbank un Also Latvija.

Tāpat konferencē uzstāsies vairāki IBM eksperti no ārvalstīm. Viņi stāstīs par to, kā kognitīvās tehnoloģijas var palīdzēt mārketingam un pārdošanai, kā aizsargāt savu datu drošību un kāda paredzama nākotnes finanšu vadītāja loma biznesā.

Latvijā viens no atzītākajiem auto nozares speciālistiem un raidījuma Autoziņas vadītājs Normunds Avotiņš konferences oficiālās daļas noslēgumā pastāstīs par “braucošo viedtālruni”, kā arī par to, kāds varētu būt “nākotnes auto”.

Un vēl – pirmo reizi Latvijā konferencē būs pieejama unikāla lietotne, ar kuras palīdzību ikviens pasākuma dalībnieks tiešsaistē varēs sekot līdzi visām aktivitātēm, uzzināt par katru tās dalībnieku un lektoru, kā arī dalīties ar ziņām sociālajos medijos.