Inbox turpina saglabāt Latvijas vadošā interneta resursa līdera pozīcijas un plāno ieņemt vadošo pozīciju arī mobilo lietotņu tirgū. Uzņēmums turpina strādāt ar stabili augošu apgrozījumu, un 2015.gadu noslēdza ar 3 159 320 eiro apgrozījumu, kas ir par 12% vairāk, nekā 2014.gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 2 807 254 eiro.

KuznecovsGrikisFridenbergs (2)

Uzņēmuma neauditētā peļņa pērn pieaugusi vairāk, nekā divkārt, sasniedzot 380 354 eiro. 2014. gadu Inbox noslēdza ar 172 691 eiro peļņu.

Jau ilgus gadus Inbox ir apmeklētākais Latvijas interneta resurss, ar auditoriju vidēji 590 000 lietotāju dienā apsteidzot arī daudzus populārākos ārzemju resursus. Pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami – par 41% – pieaugusi Inbox mobilo lietotņu auditorija, kas 2014.gada janvārī bija aptuveni 91 000 lietotāju, bet 2015.gada decembrī sasniedza 130 000 lietotāju.

Andris Griķis, SIA “Inbokss” valdes priekšsēdētājs:

“Inbox ir populārākais Latvijas interneta resurss, mūsu lietotāji novērtē drošu un stabilu pakalpojumu, kam tiek nodrošināts viegli pieejams tehniskais atbalsts. Savukārt mobilās lietotnes popularitāte ir piedzīvojusi ievērojamu lēcienu, un šajā segmentā redzam lielu potenciālu tālākai attīstībai. Uzņēmums strādā ar stabili augošu apgrozījumu un peļņu, bet īpašu gandarījumu sniedz iedzīvotāju pozitīvais novērtējums, un jau vairākus gadus Inbox ir Latvijas mīlētākais pašmāju zīmols.”

Papildus e-pasta pakalpojumam Inbox piedāvā arī dažādus izklaides, informatīvo un saziņas produktus, no kuriem populārākais ir spēļu pakalpojums games, kuru 2015.gada decembrī izmantoja 127 343 lietotāju. Tam seko datņu apmaiņas pakalpojums files (42 583 lietotāju) un izklaides pakalpojums fun (33 994 lietotāju, dati: Gemius Audience, 12.2015.).

Latvijā Inbox sistēmā aktivizēto e-pasta kastīšu skaits pārsniedz 6 miljonus. Kopā ar grupas uzņēmumiem Igaunijā (Mail.ee) un Lietuvā (Inbox.lt) Inbox Baltijā kopumā ir vairāk nekā 1.7 miljoni aktīvu e-pasta lietotāju.

Atšķirībā no ārvalstu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, Inbox ir augsto tehnoloģiju kompānija, kas nodrošina tehnisko atbalstu latviešu un krievu valodās, turklāt ne tikai ar e-pasta starpniecību, bet arī telefoniski. Piemēram, 2015.gadā kontaktu centrs apkalpoja 6700 zvanus un vairāk nekā 8650 e-pastus. Pakalpojumu drošību un stabilitāti nodrošina apjomīgi datu centru resursi, apvienojumā ar mākoņtehnoloģijām.

Inbox risinājumi ir izstrādāti un mentalitātes ziņā piemēroti tieši Latvijas iedzīvotājiem. Tiek nodrošināta ātra komunikācija ar lietotājiem un komersantiem, operatīvi novēršot mēstules, vīrusus un pikšķerēšanas mēģinājumus. Turklāt Inbox, atšķirībā no citu valstu resursiem, atbilst visām Latvijas tiesību aktu prasībām un arī Patērētāju tiesību un aizsardzības centra noteikumiem.

Vairāk nekā desmit gadus Inbox ir Latvijas lielākais daudzfunkcionālais portāls, kura pakalpojumu klāstā ir e-pasta un failu apmaiņas pakalpojumi, izklaide, spēles, iespējas augšupielādēt un dalīties ar savām fotogrāfijām. Inbox piedāvā arī mobilās lietotnes, biznesa risinājumus.

Komentāri 13

Leave a Reply

  • Artx
    February 29, 2016, 08:37

    “Turklāt Inbox, atšķirībā no citu valstu resursiem, atbilst visām Latvijas tiesību aktu prasībām un arī Patērētāju tiesību un aizsardzības centra noteikumiem.”
    – par šo gribētos vairāk info .. parasti tas nozīmē ierobežojumus, kaslietotājiem diezin vai patiktu.

  • as
    February 25, 2016, 10:29

    Kas par modi savējos neatbalstīt?
    lietoju inbox un globālo pastu katru savā gadījumā un nesūdzos!

    • Russo
      February 25, 2016, 12:45

      Tavuprāt jāatbalsta “savējais” vai draņķīgs okšķer-serviss? Tevi jau neviens nenosoda. Lieto. Bet lielākā daļa normālu cilvēku izvairās no inbox. Es savā uzņēmumā vispār esmu inbox.lv aizliedzis piekļuvi un lielāko daļu esmu pieradinājis pie gmail. Kā jau te viens minēja, inboxam niez pirksti paložānāt pa epastiem, paokšķerēt citos lietotāja servisos un vēl viņiem ir neizmērojama kāre pārdot kontu saturu ieinteresētām personām.
      Piedod, tik netīru “savējo” es nekad neatbalstīšu.
      Turklāt esmu pazīstams ar 4 viņu bijušajiem cilvēkiem – NEVIENS neko labu par inbox nesaka. Tā maigi izsakoties. Tu daudz esi dzirdējis sliktas komandas atsauksmes, piemēram, par Draugiem.lv? Es nevienu.

  • g
    February 25, 2016, 09:24

    Francijā brīvos wifi pieejas punktos inbox.lv nav pieejams, jo tas izplatot pornogrāfiju.

  • Latvietis
    February 25, 2016, 00:35

    Nu tad jau pēc šāda slavas raksta man jāklapē gmail ciet un bez ierunām jāmigrē uz šitādu zelta vērtu servisu! Idiotu bars. Sakārtojiet savu kodu un izvāciet reklāmas. Tad padomāšu. Ja Jūs lepotajies ar spam kontiem (konts, kurš tiek izmantots dažādām one-time reģistrācijām) tad Jūs esiet absolūtie auni. Vai arī Jūs lepotajies ar tantēm un onkuļiem, kuri dzimuši gadus 60 atpakaļ un vienīgais ko explorer māk ierakstīt ir inbox.lv? Pietiekami labi zinu Jūsu mēslaino auditoriju un šis raksts ir piebāzts ar tādiem pašiem mēsliem. Normāli web-aktīvi cilvēki sen vairs neizvēlas inbox.lv. Un ar katru gadu viņu kļūst arvien mazāk. Tādēļ Jūsu statistika ir izvilkta velns viņu zin no kurienes.

    • Latvietis
      February 25, 2016, 00:36

      Turklāt nesen saņēmu ziņas, ka Inbox.lv mēģina uzlauzt citu servisu kontus, kuru reģistrācijā izmantots inbox.lv spamkonts.

  • ytui
    February 24, 2016, 23:47

    Vai nu salti meli (es balsoju par šo), vai arī Latvijas iedzīvotāju debilizācija iet uz priekšu straujiem soļiem. Retorisks jautājums: cik stulbam jābūt lai izmantotu šo spamboksu?

  • Kviesis
    February 24, 2016, 23:21

    Tik ļoti populārajam e-mail nodrošinātājam vēlos pajautāt – kad nolādēts beigs jāt smadzenes un novērsīs inbox pastkastes kāršanos!?
    Pirms https viss darbojās, tagad pirms visām darbībām ar šo pakalpojuma nodrošinātāju ir vairāk pārliecība, ka nokārsies, nekā, ka darbosies.
    Iespējams Inbox+ klienti pēc draudiem ir nodrošināti, bet parastiem lietotājiem nākas zīlēt – šoreiz darbosies vai nokārsies. Darba dienās, darba laikā Inbos nav lietojams.
    Par kādu kvalitāti mēs šeit varam runāt?

    • Kviesis
      February 24, 2016, 23:26

      Redžes, ko atbildēs. Citēju:
      Labdien,
      Apnicis. Tik ļoti populārajam e-mail nodrošinātājam vēlos pajautāt – kad inbox beigs čakarēt smadzenes un novērsīs inbox pastkastes kāršanos!?
      Pirms https viss darbojās, tagad pirms visām darbībām ar šo pakalpojuma nodrošinātāju ir vairāk pārliecība, ka nokārsies, nekā, ka darbosies.
      Iespējams Inbox+ klienti pēc draudiem ir nodrošināti, bet parastiem lietotājiem nākas zīlēt – šoreiz darbosies vai nokārsies. Darba dienās, darba laikā Inbox nav lietojams.
      Par kādu Jūsu servisa kvalitāti mēs šeit varam runāt?
      Kāpēc katru dienu ir jāsaskaras ar Jūsu tehniskajām problēmām??

      • Krišjānis
        February 26, 2016, 14:08

        Lai novērstu pastkastes kāršanos datorā, iztīri kešatmiņu un atjaunini pārlūka programmu. Parsati veicot šīs divas darbības, problēma atrisinās. Darbā visticamāk vainojama interneta pārslodze lokācijas vietā :)

  • promotions@inbox.lv
    February 24, 2016, 17:03

    “Maksas pastkastes Inbox Mail+ lietotājiem ir pieejams IMAP.” Maksāt par IMAP? Pārāk daudz ierobežojumu, ja salīdzina ar Gmail iespējām. Ak jā, promotions@inbox.lv arī kā nagla Inbox.lv zārkam.

    • shadow118
      February 25, 2016, 09:32

      tam promotions var uzlikt filtru, lai dzēš, tad vismaz par vienu problēmu mazāk