Sākot ar 18. aprīli, iedzīvotājiem ir unikāla iespēja izmēģināt pirmo virtuālās ceļošanas pieredzi Latvijā ar 360 grādu virtuālo tūri, ko Berga Bazāra birojā piedāvās tūrisma aģentūra “Latvia Tours”. Katram, kas ienāks, būs iespēja noskatīties video vai bilžu 360 grādu rotāciju par sev interesējošo galamērķi, tādējādi gūstot klātbūtnes efektu, kāds būtu atrodoties reālajā galamērķī.

Virtuala_ture

Līdz šim atvaļinājuma vai ceļojuma galamērķi izvēlējāmies balstoties uz internetā pieejamajiem foto attēliem un ceļojumu bukletiem, taču modernās tehnoloģijas jau tuvākajā nākotnē viesīs būtiskas pārmaiņas arī tūrisma nozarē. Lai arī virtuālās tūres pasaulē jau sākušas savu uzvaras gājienu un mērķtiecīgi maina ierasto ceļu, kādā cilvēki izvēlas atpūtas galamērķi, “Latvia Tours” ir pirmā tūrisma firma Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā izdzīvot potenciālo ceļojumu ar augsto tehnoloģiju palīdzību. Virtuālās realitātes brilles ļauj baudīt 360 grādu video, virtuāli ceļot pa izvēlēto galamērķi caur telpiskām fotogrāfijām un video, un pieredzēt citas unikālas iespējas, ko nodrošina ekrāns ar teicamām krāsām, attēla skaidrumu un veiktspēju.

“Esam priecīgi būt pirmie, kas nākotnes tūrisma modeli ievieš Latvijas tūrisma ikdienā. Līdz šim virtuālās realitātes tūres redzējām vien lielākajās tūrisma izstādēs un konferencēs, bet nu tās piedāvāsim arī mūsu klientiem. Šobrīd pieejamas tūres jebkuram vēlamajam galamērķim gan foto, gan video formātā, lielākoties sniedzot iespēju gūt ceļojuma pieredzi atpūtas galamērķiem, pirms lemt par labu ceļojuma iegādei,” stāsta “Latvia Tours” direktore Ieva Keiša.

Virtuālā realitāte ikvienam ļaus izjust to, kā ir ceļot un iegremdēs izvēlētā galamērķa vidē jebkurā pasaules malā ar tādu reālismu, kas aizmiglo robežu starp realitāti un to, ko mēs pazīstam un saucam par virtuālo pasauli. No ceļojuma ziloņa mugurā caur Vjetnamas džungļiem, kamēr gids ausī stāsta par zemes vēsturi, līdz iespējai patverties Eifeļa torņa ēnā, saulei lecot Parīzes ielās. Ja nespējat izvēlēties starp pludmali Portugālē vai Spānijā, pietiks ar 60 sekunžu virtuālās tūres pieredzi, lai nekavējoties zinātu, kuru no galamērķiem izbaudīsiet vairāk.

“Līdz ar straujo IT attīstību, apzināmies, ka nozīme ir ne tikai darbinieku e-prasmēm, bet arī tūrisma pakalpojumu un klientiem sniegto iespēju modernizēšanai. Virtuālās tūres šobrīd tikai uzņem attīstības apgriezienus. Ceram, ka virtuālās ceļošanas pieredzi novērtēs arī mūsu klienti,” stāsta I.Keiša.