Līdz ar inovatīvās izstāžu platformas OnlineExpo ienākšanu Latvijā, uzņēmējiem pavērusies lieliska iespēja izrādīt savus produktus un pakalpojumus interesentiem visā pasaulē, pašiem pat neizejot no biroja. Virtuālo izstāžu zāli darbībā pirmoreiz varēs iepazīt jau no 7. līdz 11.martam, kad norisināsies starptautiskā tūrisma izstāde Travel Expo 2016.

OnlineExpo ir Baltijā, Austrumeiropā un Skandināvijā pirmā interneta platforma, kurā tradicionālās izstādes tiek pārceltas virtuālajā vidē. Tās var apmeklēt caur jebkuru interneta pārlūkprogrammu, un informācija par izstādes dalībniekiem, to produkciju un pakalpojumiem pieejama vairāk nekā 8 valodās.

03.11.2015. OnlineExpo prezentācijas pasākums. Galleria Riga.

03.11.2015. OnlineExpo prezentācijas pasākums. Galleria Riga.

«Zināms, ka Baltijas valstu tirgus ir mazs un uzņēmumi agrāk vai vēlāk nonāk līdz punktam, kad dalība lokālajās izstādēs vairs neļauj palielināt zīmola vai produktu atpazīstamību. Tad viņiem nākas izvēlēties – turpināt piedalīties izstādēs pienākuma pēc, vai atmest tam ar roku. Vēl ir trešā iespēja koncentrēties uz Eiropas tirgu, lai atrastu jaunus biznesa partnerus un kontaktus ārvalstīs. Tomēr vēlme piedalīties starptautiskajās izstādēs tiek apslāpēta ar vairākas reizes lielākām izmaksām. Pat samērā tuvajā Zviedrijā un Somijā dalības maksa var būt līdz pat četrām reizēm dārgāka nekā Latvijā.OnlineExpo atrisina šo problēmu, jo uzņēmēji var uzrunāt plašu potenciālo partneru un pircēju loku daudzās pasaules valstīs,» otrdien iepazīstinot Latvijas tūrisma nozares pārstāvjus ar jauno produktu uzsvēra OnlineExpo Latvia direktore Polīna Goldšteina.

OnlineExpo ir veidots kā virtuālu zāļu kopums, kur katrā zālē pārstāvēta cita tēma, piemēram, medicīna, SPA, transporta pakalpojumu, tūrisms, un citi. Katram dalībniekam ir sava virtuālais stends, kuru iespējams pielāgot viņa vēlmēm un vajadzībām. Stendā var integrēt arī uzņēmuma mājas lapu ar video pārraides, sarunu vai komentēšanas iespēju. Profesionāli izstrādāta interneta vide dod uzņēmējam iespēju izmantot visus jaunākos tehnoloģiskos risinājumus un sasaisti ar apmeklētājiem. Portāls sniedz tūlītēju atgriezenisko saiti par to, kā uzņēmumam veicas izstādē. Virtuālās izstādes pirmajā lapā var redzēt VIP stendus, visaktīvākos un apmeklētājuvislabāk novērtētos izstādes dalībniekus, dienas programmu un notikumu logu ar tuvākajām aktivitātēm. Platformā izmantoti sociālo un profesionālo tīklu elementi, un pieejams arī interneta veikals, lai uzreiz varētu iegādāties nolūkoto produktu.

Platformas veidotāju mērķis ir aptvert visus nozīmīgākos tirgus – Eiropas Savienību (ES), ASV, Ķīnu un Neatkarīgo Valstu Sadraudzību (NVS). OnlineExpo izveidošanā ieguldīti vairāk nekā 200 tūkstoši eiro un šobrīd uzņēmums nodarbina 25 darbiniekus trīs birojos. Nākotnē birojs tiks atvērts katrā valstī, kas iesaistīsies virtuālajās izstādēs.

Kazahstānas Republikas Vēstniecības padomniece Žazira Mirzakasimova platformas atklāšanas pasākumā apliecināja, ka plāno sadarboties ar OnlineExpo tūristu piesaistē pasaules mēroga izstādei Expo 2017, kas notiks Kazahistānas galvaspilsētā Astanā. Savukārt, Meksikas Goda konsuls Latvijā Karloss Arredondo Martiness atzīmēja, ka OnlineExpo izveide ir solis nākotnē, un aicināja sadarboties tūristu aicināšanā uz Meksiku.

Platformas atklāšanā, kas notika restorānā “Chibo del Papa”, Dzirnavu ielā 67, piedalījās vairāku nekā 100 viesu – ārvalstu vēstniecību, tūrisma nozares, Rīgas domes un mediju pārstāvji kā arī uzņēmēji – portāla sadarbības partneri.