LG Electronics (LG) šogad var lepoties ar vienu no ievērojamākajiem kāpumiem Latvijas uzņēmumu reputācijas topā, ierindojoties 36 vietas augstāk nekā pērn.  Savukārt tirdzniecības uzņēmumu vidū LG ir piedzīvojis straujāko izaugsmi, ieņemot augsto 15.vietu, bet visu uzņēmumu vidū 69.vietu.

“Mēs esam gandarīti, ka mūsu darbs un ieguldītie resursi uzņēmuma publiskā tēla veidošanā un biznesa attīstībā ir nesuši šādu, būtisku pozitīvu reputācijas kāpumu. Laba reputācija ir apliecinājums tam, ka mūsu klienti un sadarbības partneri ir augsti novērtējuši LG Electronics (LG) produkcijas kvalitāti, konkurētspējīgo piedāvājumu un plašo piedāvājuma klāstu, kā arī uzņēmuma atvērto komunikāciju un sociālās atbildības politiku. Kāpums 36 vietas uz augšu ir liels sasniegums un noteikti ir visas LG komandas nopelns, jo ikkatrs darbinieks ar savu aizrautību ir devis būtisku ieguldījumu uzņēmuma labās reputācijas veidošanā,” atzīt Ludmila Ivancova, LG Electronics Latvia mārketinga vadītāja.

LG Electronics_logo

Pērn LG aktīvi piedalījās vairākos nozīmīgos kultūras, sporta un valsts pasākumos, tai skaitā, Latvijas izlases kvalifikācijas spēlēs Eiropas basketbola čempionātam, kā arī sniedza tehnisku atbalstu Atvērto durvju dienā atjaunotajā Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā, ilgadējās sadarbības ietvaros.

Tapāt uzņēmums intensīvi strādāja pie esošā produktu portfeļa paplašināšanas. Viens no nozīmīgākiem 2015. gada pasākumiem bija 4K OLED televizoru tirdzniecības uzsākšana, jo LG kļuva par pirmo ražotāju, kas Latvijas iedzīvotājiem piedāvāja šo neparspējamo tehnoloģiju. Kopumā pērn LG Latvijas tirgū kopumā sācis piedāvāt vairāk nekā 200 jaunus produktus, tai skaitā īpaši ātras, A+++ energoefektīvas TurboWashTM veļasmašīnas, superietilpīgus Door-in-Door dubulto durvju ledusskapjus, jaudīgu LG G4 flagmani, ka arī LG un Google trešās sadarbības rezultāts – LG Nexus 5 viedtālruni. Turklāt 2015. gadā LG kļuva par Netflix partneri un paldzēja Netflix paplašināt sava servisa pieejamību vairākos jaunos tirgos, tai skaitā, arī Latvijā.

Reputācijas topā tiek apkopota informācija par 150 uzņēmumu rezultātiem. Aptaujā savu viedokli izteikuši gan iedzīvotāji, gan uzņēmēji.Reputācijas tops pirmoreiz tika izveidots 2005. gadā. Topa mērķis ir veicināt sabiedrībai atbildīgas uzņēmējdarbības vides veidošanos Latvijā un ieviest jaunas mērauklas uzņēmumu darbības vērtēšanā.