Pirmo reizi skatītājiem Latvijā televīzijas operators piedāvā 3D saturu

No šodienas pirmo reizi televīzijas skatītājiem Latvijā ir iespēja baudīt 3D filmas savā televizora ekrānā. Lattelecom televīzija sāk piedāvāt jaunākās paaudzes formāta saturu virtuālajā videonomā. Aktuālākās filmas, kas vēl nesen rādītas kinoteātros, –„Solis augšup 3D”, „Karību jūras pirāti: Svešajos krastos”, „Nezūdošais ļaunums: Dzīve pēc nāves” u.c. – tagad 3D formātā būs iespējams vērot arī komfortablos apstākļos mājās.

3D filmu noma ir unikāla un Latvijā vēl nebijusi iespēja skatīties 3D formāta filmas mājas apstākļos, izmantojot virtuālo video nomu jeb VOD (video on demand) sistēmu. Lattelecomtelevīzijasbiznesa daļas direktore Inga Alika jauno piedāvājumu raksturo kā aktuālu tendenci visā pasaulē, norādot, ka 3D popularitāte arvien pieaugs.

„Ja kādreiz 3D formāts bija kinoteātru ekskluzīvais piedāvājums, tad šobrīd to iespējams kvalitatīvi skatīties arī mājās,” stāsta I. Alika. „Kamēr citi lielākie tirgus spēlētāji joprojām apsver iespēju piedāvāt 3D saturu, Lattelecom kā tehnoloģiju līderis jau 2010. gadā uzsāka 3D formāta testus translējot Francijas atklāto tenisa turnīru. Šobrīd speram soli uz priekšu, piedāvājot filmas. Līdzīgi kā HD, arī trīsdimensiju formātā pieprasītākās būs tieši kino filmas un sporta raidījumi,” uzsver Lattelecomtelevīzijas biznesa daļas direktore.

Lai skatītos kādu no Lattelecomtelevīzijas videonomas 3D filmām, nepieciešams 3D televizors un 3D brilles un stabils interneta pieslēgums – vismaz 8 Mbit/s, tādēļ ieteicams optiskais internets. 3D filmu noma pieejama Interaktīvās TV abonentiem. Sākotnēji filmas tiks pārraidītas oriģinālvalodā, nākotnē plānots arī saturs ar latviešu un krievu valodas celiņiem. Skatītāju ērtībai izveidota atsevišķa sadaļa „3D filmas”, kur izveidots arī tests, kas ļaus noteikt klienta interneta līnijas un televizora atbilstību 3D filmu pārraidei. Vienas filmas nomas maksa ir salīdzinoši zema – vienas 3D filmas cena 2,10 lati, kas nodrošinās filmas skatīšanos veselu diennakti. Ikviens interesents būs laipni gaidīts Lattelecom klientu apkalpošanas veikalos, lai izmēģinātu 3D filmu videonomas sniegtās iespējas, kā arī uzdotu sev interesējošos jautājumus speciālistiem.

Pašlaik pieejamo virtuālās videonomas 3D filmu klāstu tuvāko nedēļu laikā papildinās tādas aktuālās piedzīvojumu filmas kā „Trīs musketieri” („The Three Muskateers”), „Džons Kārters” („John Carter”), „Fantoms” („The Darkest Hour”) un „Zaļais lukturis” („Green Lantern”). Piedāvājumā būs arī šausmu filmas, piemēram, „Ceļa gals 5” („Final Destination 5”). Tāpat arī klāstu papildinās bērnu 3D multiplikācijas filmas „Marsam vajadzīgas mammas” („Mars Needs Moms”), „Tintiņa piedzīvojumi” („The Adventures of TinTin”) un „Semija piedzīvojumi” („Sammy’s Adventures”). Dž. K. Roulingas dižpārdokļu varoņa Harija Potera cienītāji novērtēs kulta filmu „Harijs Poters un Nāves dāvesti: Otrā daļa” (“Harry Potter and the Deathly Hallows. Part 2”). Piedāvājumu paredzēts regulāri papildināt, piedāvājot klientiem kritiķu novērtētas un skatītāju iecienītas 3D filmas gan lieliem, gan maziem.

Lattelecomtelevīzijas video noma piedāvā arvien plašākas iespējas izvēlēties televīzijas saturu atbilstoši savam garastāvoklim, situācijai un vajadzībām. Šobrīd Lattelecom televīzijas videonomā skatītājs var izvēlēties sev piemērotāko no vairāk nekā 1000 koncertierakstu, pasaules lielāko filmu studiju filmu, multfilmu, seriālu un karaoke dziesmu.

Lattelecom ir Baltijā lielākais televīzijas pakalpojuma sniedzējs – šobrīd jau katra trešā Latvijas mājsaimniecība lieto kādu no Lattelecom nodrošinātajiem TV pakalpojumiem. Lattelecom televīzijas maksas abonentu skaits šobrīd jau pārsniedzis 230 000, bet kopā ar tām mājsaimniecībām, kas lieto tikai bezmaksas Virszemes TV, šis skaits ir vēl lielāks.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

LMT uzsāk sadarbību ar pasaulē populārāko mūzikas straumēšanas servisu Spotify

LMT uzsāk sadarbību ar pasaulē populārāko mūzikas straumēšanas servisu Spotify(10)

Latvijas Mobilais Telefons (LMT) no 10. jūlija piedāvās klientiem iespēju legāli klausīties vairāk nekā 20 miljonu dziesmu savā mobilajā telefonā, izmantojot pasaulē populārāko mūzikas straumēšanas servisu Spotify. „Straumēšana pasaulē jau ir mainījusi formātu kā cilvēki pērk un klausās mūziku. Vairs nav nepieciešams iegādāties diskus vai, iespējams, nelegāli lejupielādēt dziesmas. Tagad mūzika arī telefonā ērti ir pieejama tiešsaistē jebkurā laikā. Līdz ar LMT Spotify Premium piedāvājumu,

Microsoft sadarbībā ar Tildi tulko latviešu Twitter ierakstus visai pasaulei

Microsoft sadarbībā ar Tildi tulko latviešu Twitter ierakstus visai pasaulei(2)

Nākamreiz, kad pasauli pāršalks ziņas par Latvijas sasniegumiem, sociālā tīkla Twitter lietotāji latviešu valodas ierakstus varēs lasīt angliski. Automātisko tulkošanu nodrošina Microsoft mašīntulkošanas pakalpojums Bing Translator, kura latviešu valodas tulkošanas funkcionalitāte tika izstrādāta sadarbībā ar Latvijas uzņēmumu Tilde. Pašlaik pasaulē ir 255 miljoni aktīvu Twitter lietotāju. Lai arī automātiskā tulkošana nevar līdzināties cilvēka radītam tulkojumam,

Aplikācijas infy.me ambīcijas ir mainīt ierasto formu, kādā sazinās biznesa vidēe

Aplikācijas infy.me ambīcijas ir mainīt ierasto formu, kādā sazinās biznesa vidēe(0)

Šodien, 18. jūnijā, Latvijas Nacionālajā bibliotēkā “Gaismas pils” uzņēmēji iepazinās ar jaunu aplikāciju vizītkaršu pārvaldīšanai un biznesa kontaktu veidošanai infy.me. Tas ir pirmais asistents viedtālrunī, kas lietotāja vietā pilnībā pārvalda papīra vizītkartes un automātiski saglabā visus kontaktus mākonī. Infy.me lietotāji var izsekot vizītkaršu vēsturei un izplatīšanas ceļam. Tagad ikviens zinās, kad, kur, cikos un ar

Samsung dzīvesstila indekss: pārsteidzoši, bet sociālie tīkli nostiprina attiecības ģimenē

Samsung dzīvesstila indekss: pārsteidzoši, bet sociālie tīkli nostiprina attiecības ģimenē(1)

Tehnoloģijas ir veicinājušas ģimeņu satuvināšanos visās Baltijas valstīs, noskaidrots Samsung dzīvesstila indeksā LIVING. Baltijas valstu iedzīvotāji ar saviem ģimenes locekļiem visbiežāk sazinās sazvanoties. Teju vienlīdz populāras ir arī tikšanās klātienē un īsziņas. 78% respondentu Latvijā saziņai ar ģimeni izmanto arī e-pastu, bet 71% dalās ar attēliem un fotogrāfijām, lai par savām ikdienas gaitām paziņotu radiniekiem.

PZU izveidojis apdrošināšanas aplikāciju Baltijas valstīm

PZU izveidojis apdrošināšanas aplikāciju Baltijas valstīm(0)

Tagad autovadītāji par negadījumu, kas noticis Baltijas valstīs, apdrošinātājam PZU var paziņot arī mobilajā aplikācijā „PZU Assistance“. Aplikācija aptver visas trīs Baltijas valstis un ir pieejama latviešu, krievu, lietuviešu, igauņu un angļu valodā. Ar tās palīdzību autovadītāji var paziņot gan par apdrošināšanas gadījumu, gan pievienot visus ar to saistītos dokumentus un viedtālrunī uzņemtās bojājuma vai

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.