Starptautiskajā elektronikas un sadzīves tehnikas izstādē IFA 2016 sadzīves tehnikas zīmols AEG prezentējis savu jauno premium klases veidolu, piedāvājot gan inovatīvu virtuves produktu, gan arī jaunu veļas mazgāšanas produktu klāstu, kas rada jaunu kategorijas definīciju un maina izpratni par auduma kopšanu. 

Izstādē IFA 2016 sadzīves tehnikas zīmols AEG pavēstījis par zīmola maiņu – tā pamatā ir jauna, spēcīga un inovatīva stratēģija, kas patērētājam nodrošinās izteiksmīgu premium klases pieredzi ar jauniem un inovatīviem produktiem.

Jaunas premium klases produktu līnijas un drosmīgi solījumi

Virtuves kategorijā AEG iepazīstina ar Mastery Range līniju – inovatīvām virtuves iekārtām, kas piedāvā pasaulē pirmo atbildspējīgo virtuves pieredzi. “Dažādos pētījumos un pārbaudēs konstatējām – patērētājiem bieži vien šķiet, ka ēdiena pagatavošanas process ir jāpielāgo savām virtuves ierīcēm,” stāsta AEG Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas sadaļas Produktu mārketinga vadītājs Nils Munksgards (Niels Munksgaard). “Jaunajā AEG Mastery Range produktu līnijā esam pārdomājuši gan funkcijas, gan dizainu, radot jauna veida lietošanas pieredzi, kur virtuves iekārtas pielāgojas pavāram, nevis otrādi.”

aeg_logo_red_rgb

No pārtikas produktu sagatavošanas un atdzesēšanas līdz pat trauku novākšanai – AEG Mastery Range produktu līnija pārskata praktiskos elementus un ar inovatīvām tehnoloģijām un atbildspējīgu dizainu visus šos procesus optimizē. “Mēs lepojamies, ka esam pirmie, kas tirgū ievieš šādu atbildspējīgu virtuves pieredzes produktu klāstu,” papildina Nils Munksgards.

Veļas mazgāšanas kategorijā AEG iepazīstina ar modernu jauno veļas mazgāšanas līniju, kas piedāvā dažādas veļas mašīnu un žāvētāju kombinācijas. Strādājot tandēmā, tās saudzē apģērba krāsas, tekstūru un šķiedras labāk nekā jebkad agrāk. Turklāt šī produktu līnija piedāvā pasaulē vēl nebijušu inovāciju – SoftWater tehnoloģiju, kas ūdeni mīkstina jau pirms mazgāšanas cikla, tādējādi nodrošinot nepārspējamu tīrību, arī mazgājot apģērbu zemā temperatūrā.

“Balstoties uz patērētāju novērojumiem un zinātniskām pieejām, esam radījuši produktus, kas rūpējas par apģērbu, saudzējot tā šķiedras, krāsas un tekstūru,” stāsta AEG Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas sadaļas Produktu mārketinga direktore Dženija Hedberga (Jenny Hedberg).

“Sadarbojoties ar apģērbu un mazgāšanas līdzekļu vadošajiem zīmoliem, ar lepnumu varam teikt, ka mūsu pārbaudītās jaunās tehnoloģijas atzinīgi vērtē arī citi,” stāsta Dženija Hedberga. “Piemēram, Procter & Gamble piekrīt, ka mūsu tehnoloģijas uzlabo mazgāšanas līdzekļu iedarbību gan ātrākajos mazgāšanas režīmos, gan zemākas temperatūras mazgāšanas programmās, kā arī uzlabo veļas mīkstinātāju iedarbību uz audumu. Savukārt attiecībā uz smalko audumu mazgāšanu un žāvēšanu The Woolmark Company ir sertificējis mūsu vilnas auduma mazgāšanas programmas ar augstāko novērtējumu, jo tās spēj izmazgāt un izžāvēt vilnas apģērbus, kas mazgājami „tikai ar rokām”.”

Moderna, premium klases estētika un pieredze

Jaunajā veidolā apvienotas iekārtu inovācijas, stratēģiska domāšana un izcils mārketinga izpildījums. Jauns, modernizēts logo, premium klases krāsu palete ar tumšu, ogļpelēku pamattoni rada pārliecinošu unikalitātes un augstākās kvalitātes sajūtu. “Jaunais izskats apvienojumā ar jaunajām virtuves un veļas kopšanas produktu līnijām no jauna definēs to, kādu pieredzi patērētāji no mums gūst un ko tie var panākt ar mūsu produktiem,” stāsta AEG Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas sadaļas Zīmola pieredzes direktore Annika Priju (Annika Priou). Papildus ieguldījumam jauno līniju izstrādē mēs esam arī investējuši un turpināsim ievērojami investēt rīku, līdzekļu un satura izstrādē, kas mūsu klientiem nodrošinās pielāgotus ziņojumus, piedāvājumus un atbalstu visā produkta lietošanas gaitā – no produkta iegādes līdz ikdienas lietošanai.”