Līdz ar Pokemon Go izlaišanu, šī spēle ir pārņēmusi pasauli. Grūti atcerēties kādu tikpat populāru mobilo spēlīti, par kuru būtu rakstīts teju ikvienā medijā.

nintendo_sony_bloomberg-640x360

Miljoniem spēlētāju piesaistītā Pokemon Go arīdzan palīdz augt Nintendo tirgus vērtībai, pēdējo nedēļu laikā tā gluži kā ar raķeti ir pakāpusies par 86 procentiem, palielinot uzņēmumu vērtību par miljardiem dolāru, turklāt, apsteidzot tādu tehnoloģiju gigantu kā Sony.

Ņemot vērā, ka Pokemon Go spēle vēl nav izlaista daudzās valstīs, paredzams, ka uzņēmuma vērtība vēl kādu laiku turpinās kāpt. Jau iepriekš redzēti šādi gadījumi, kad uzņēmuma vērtība aug ģeometriskā progresijā pēc kāda jauna, pieprasīta produkta izlaišanas.

Šobrīd aktuāls ir jautājums pie kādas atzīmes Nintendo spēs savu vērtību nostabilizēt laikā, kad Pokemon Go sāks zaudēt popularitāti.

Komentāri 29

Leave a Reply

  • gmz
    July 20, 2016, 19:08

    Novēlota informācija, Nintendo kritums par 13% šodien ir lielākais kritums kompānijas vēsturē. Pokemoni ir beigušies.