2016. gada sezonā Carowinds atrakciju parka apmeklētājiem Ziemeļkarolīnā ASV tiek piedāvāts jauns digitāls piedzīvojums – spēlēs Plants vs. Zombies™ Garden Warfare atrakcija. Tiek apgalvots, ka tā ir pasaulē pirmā interaktīvā 3D spēļu atrakcija, kurā piedāvā izklaidi visu vecumu grupām. 

Tā ir balstīta uz spēles Plants vs. Zombies™ franšīzi  – šaušanas videospēli, kurā  notiek kauja starp zombijiem un augiem. Spēles jaunākajā versijā –  Plants vs. Zombies™ Garden Warfare2, zombiji pirmo reizi ir guvuši virsroku un augiem ir jāatkaro teritorija.

Carowinds ir radījis tā saukto interaktīvo spēles pieredzi- tā ļauj spēlētājiem mijiedarboties ar pretējās komandas ekrānu. Uzsākot spēli, viesi ieiet speciālā 3Z arēnas kompleksā, kurš veidots kā videospēļu fanu  paradīze- milzīgi ekrāni, 3D tehnoloģijas, daudz-dimensiju skaņa, kustību imitējošas sēdvietas. Komandas sacenšas 5 minušu garā kaujā, kurā tām, lai nopelnītu punktus, jāšauj uz milzīgo ekrānu “sprāgstoši” lādiņi. Arēnā vienlaicīgi var sacensties komandas no diviem līdz 34 cilvēkiem. Plānots, ka arēna var uzņemt līdz 700 cilvēkus stundā. Katra komanda spēlē pārstāv vai nu Augus vai Zombijus.

Atrakcija ir tapusi Carowinds, PopCap Games un Electronic Arts Inc. sadarbības rezultātā.

Intelektuālā īpašuma partnerības šobrīd ir aktuāls temats izklaides tūrismā. Daudzos veidos izklaides parkiem ir jākonkurē ar video spēlēm, to augsto piesaistes līmeni, vizuālo pievilcību un alternatīvās realitātes pieredzi. Video spēles jaunajiem apmeklētajiem ir radījušas priekšstatu par to kādai būtu jābūt izklaidei un šo latiņu ir pacēlušas diezgan augstu. Šādas sadarbības ar video spēļu un filmu veidotājiem, atrakciju parkiem ļauj izmantot jauno video spēļu un filmu popularitāti. Tā vietā, lai radītu jaunu saturu, izklaides parki var vairāk līdzekļus ieguldīt esošā produkta kvalitatīvākā pasniegšanā.