Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Jau pavisam drīz būs pagājis pilns gads kopš Microsoft Xbox One un Sony PlayStation 4 spēļu konsoļu debijām. Jau kopš paša sākuma Sony ražotā spēļu konsole ir bijusi krietni populārāka, taču pēdējos mēnešos šī tendence ir mainījusies, vēsta analītiķu veiktie aprēķini.

Kā norāda Wedbush Securities analītiķis Maikls Pačters, septembris ir bijis pirmais pilnais mēnesis, kurā Xbox One ir pārdots vairāk eksemplāros nekā PlayStation 4 konsole. Viņa aprēķini liecina, ka Microsoft septembrī pārdevis 325 tūkstošus Xbox One spēļu konsoles, bet PlayStation 4 realizēts 250 tūkstošos eksemplāru.

Šādai tendences izmaiņai gan ir visai loģisks pamatojums. 4. septembrī tika uzsākta minētā Microsoft izstrādājuma realizācija Japānā, savukārt septembra beigās ierīce beidzot bija pieejama arī patērētājiem Ķīnā. Līdztekus tam kompānija arī padarīja ierīci iekārojamāku, piedāvājot bezmaksas spēli, ja ierīce tiks iegādāta laikā no 7. līdz 13. septembrim.

Tāpat jāmin fakts, ka Microsoft ir sācis tirgot Xbox One konsoli bez Kinect 2.0 sensora. Šāds gājiens ļāvis samazināt konsoles cenu pat par 100 ASV dolāriem.

whitexboxone_large_verge_medium_landscape

Saistītās tēmas: playstationxbox one

Izsaki savu viedokli