larboard-semifinal
 

Garmin Edge 800 velodators ar GPS – labākais gadžets riteņbraucējiem!

Garmin piedāvā ne tikai navigācijas risinājums spēkratiem un lidmašīnām, kā arī tūrismam, bet ir viens no populārākajiem sporta gadžetu ražotājiem, kompānijas piedāvājumā ietilpst ierīces velosipēdistiem, skriešanai, golfam, kā arī triatlonam. Šodien apskatīsim augstākās klases GPS atbalstošu ierīci, kas paredzēta izmantošanai ar velosipēdu – Garmin Edge 800.

Ierīces standarta komplektācijā ir iekļauti stiprinājumi diviem velosipēdiem, lādētājs, USB kabelis un instrukcijas, Bundle komplektācijā, papildus iepriekš nosauktajam sastāvam, pieejams pulsometrs, kā arī ātruma/kadences sensors. Pateicoties GPS atbalstam, ātrumu iespējams fiksēt arī bez šī sensora, taču tas noteikti būs vajadzīgs trenējoties iekštelpās, kā arī tad, ja nepieciešams redzēt pedāļu apgriezienus jeb kadenci.

Ierīcei ir ļoti ērts stiprināšanas mehānisms – plastmasas platforma, kura pievelkama ar ļoti ciešām, taču tajā pašā laikā elastīgām gumijām – vairs nekādu savilcēju. Garmin Edge 800 uz stūres vai iznesuma iespējams uzstādīt teju vai minūtes laikā. Ātruma/kadences sensora nostiprināšanai gan būs jāizmanto savilcēji, tāpat tie nepieciešami kadences magnēta piestiprināšanai pie klaņiem. Tā kā mana velosipēdu pedāļu ass ir no magnētiska metāla, tad es kadences magnēta stiprinājumu izjaucu un pašu magnētu pieliku pie šīs ass, kas izskatās glītāk, nekā pievilkts ar savilcējiem.

Ātruma sensora kalibrēšanu iespējams veikt automātiski, veicot izbraucienu ārpus telpām vai arī manuāli ievadot riteņa diametru. Bundle komplektācijā ir iekļauts Premium pulsometrs, kas salīdzinot ar vecā tipa Garmin pulsometriem, samazina kļūdu iespējamību, kā arī ir ērtāks – visa siksniņa ir no elastīga materiāla, kurā iestrādāti sensori, savukārt elektronika pievienojama ar klipšiem. Siksniņu iespējams mazgāt ar rokām. Kā ātruma un kadences sensors, tā arī pulsometrs ar Garmin Edge 800 sazinās, izmantojot ANT+ bezvadu standartu, kas patērē ievērojami mazāk enerģijas, salīdzinot ar Bluetooth. Tāpat Garmin Edge 800 velodatoram iespējams pieslēgt ANT+ jaudas mērītāju un ķermeņa masas analizatoru.

Ar ko tad šis produkts ir pārāks par citiem GPS velodatoriem? Tam ir 6.6 centimetru diagonāles, krāsains un skārienjutīgs displejs ar 160×240 pikseļu izšķirtspēju, kas lieliski noder navigācijai. Tieši tā! Garmin Edge 800 ir iespējams iebarot vai nu iebūvetajā atmiņā, kas ir visai pieticīga vai arī ar microSD atmiņas kartes starpniecību kādu no kartēm un iegūt turn-by-turn navigācijas iespējas. Tiesa, maršruts tiek atrādīts ar displeja palīdzību un nav pieejamas balss funkcijas, pirms maršruta maiņas ierīce pievērš sev uzmanību ar pīkstienu. Vajadzības gadījuma iespējams ielādēt arī vairākas kartes. Displejs ir rezistīvi skārienjutīgs, lai arī pirmajā brīdī tas varētu šķist kā mīnuss, tomēr šādā gadījumā to varam izmantot arī tad, ja rokās ir cimdi. Displejs ir izgaismots, apgaismojuma spilgtumu iespējams regulēt vairākos līmeņos. Skārienjutību un taustiņus ir iespējams bloķēt.

Garmin Edge 800 stiprinājums

Lai aplūkotu treniņus, kas tiek saglabāta .fit formāta failos, tos nepieciešams ielādēt datorā, izmantojot komplektācijā iekļauto microUSB kabeli. Iespējams izmantot Garmin Connect servisu, kā arī dažādus citus, piemēram populāro Endomondo.

Premium pulsometrs

Garmin Edge 800 ir apveltīts ar trim fiziskiem taustiņiem – start/stop, lap/reset un ieslēgšanas/izslēgšanas. Kā micro USB, tā arī atmiņas karšu pieslēgvietas paslēptas zem gumijas aizbāžņiem, kas garantē ūdens izturību. Ierīce atbilst IPX7 sertifikācijai, tātad var atrasties 30 minūtes viena metra dziļā ūdenī, kā arī darbosies gaisa temperatūrā no -20 līdz +60 grādiem pēc celsija.

Ātruma/kadences sensors

Lai arī treniņos reti kad nākas izmantot navigāciju, tomēr ir brīži, kad tā lieti noderējusi, tāpat arī patīkama ir iespēja aplūkot karti uz lielā displeja. Tūrisma braucienos iespējams izmantot kartē saglabātos interešu punktus, piemēram veikalus, degvielas uzpildes stacijas un citus. Tāpat arī varam ievadīt jau definētas atrašanās vietas, piemēram, mājas, lai ar pāris pieskārieniem displejam uzsāktu navigāciju uz mājām. Ja gadās nomaldīties no navigācijas kursa, tad dažu sekunžu laikā tiek aprēķināts jauns maršruts līdz gala mērķim, ierīci iespējams iestatīt, lai izvairītos no maksas ceļiem, U veida apgriezieniem, lielceļiem u.c.

 

 

 

 

 

 

 

Īpaši noderīgs Garmin Edge 800 būs treniņiem, tajā iespējams definēt katra treniņa intervālus, iestatīt signālu par sasniegto ātrumu, pulsu, distanci, kadenci, jaudu vai sasniegtajām kalorijām. Tāpat arī varam izveidot distances, balstoties uz iepriekšējā treniņa datiem.

 

 

 

 

 

 

 

Otrs lielā displeja pluss, aiz ērtas kartes pārskatīšanas, ir vairāku informācijas lauku iestatīšana. Iespējams izveidot vairākas treniņu lapas, katrā uzstādot no viena līdz to informācijas laukiem, tajos iespējams definēt dažādus datus ko vēlamies redzēt, nobraukto laiku, temperatūru (Edge 800 ir iebūvēts termometrs), braukšanas virzienu, pulsu, vidējo pulsu, apļa laiku un daudzus, daudzus citus. Pat tad, ja viena treniņu lapa ir aizpildīta ar visiem desmit laukiem, informācija ir ērti pārskatāma. Treniņu lapās iespējams iekļaut virtuālo treniņu biedru, kas palīdzēs noturēt ritmu, karti, kā arī kāpumu/kritumu informāciju.

 

 

 

 

 

 

 

Patīkami, ka Edge 800 satelītus atrod visnotaļ ātri, ilgāk par pāris minūtēm tie tika meklēti vien pirmo reizi ieslēdzot šo gadžetu, savukārt tagad, ikdienas lietošanā, tas aizņem aptuveni 30 sekundes. Pulsometrs un kadences/ātruma sensors tiek atrasti momentā pēc to aktivizēšanas.

 

 

 

 

 

 

 

GPS signāls ir stabils, vairāku mēnešu lietošanas laikā ne reizi nav nācies sastapties ar pazaudētu signālu vai neprecizitātēm, aplūkojot treniņa maršrutu uz kartes. Ļoti noderīga ir auto-stop funkcija, kas darbojas nevainojami precīzi – taimeri iespējams apturēt pie noteikta ātruma vai apstāšanās.

 

 

 

 

 

 

Garmin sola aptuveni 15 stundu akumulatora darbības laiku ar vienu uzlādes reizi. Tā kā nav gadījies mīties 15 stundas no vietas, tad šo faktu pārbaudīt neizdevās, taču gandrīz 9 stundu brauciens bez displeja aizmugurgaismojuma izēda 53 procentus no pilnībā uzlādēta akumulatora, tā kā darbības laiks ar vienu uzlādes reizi varētu būt pat nedaudz ilgāks.  Treniņā ar  displeja aizmugurgaismojumu pāris iedaļas zem maksimālā līmeņa, akumulators no 66 procentu uzlādes, līdz 0, tika izēsts gandrīz septiņu stundu laikā. Ierīces uzlāde iespējama ar microUSB kabeli, izmantojot datora USB pieslēgvietu vai komplektācijā iekļauto rozetes adapteri.

 

 

 

 

 

 

Kā jau redzams, tad Garmin Edge 800 funkcionalitāte ir visnotaļ plaša. Lai arī daļu no ierīces funkcijām varētu aizvietot ar viedtālruni un kādu sporta aplikāciju, piemēram Endomondo, jāatzīst, ka Garmin lolojums ir nenovērtējami ērtāks un parocīgāks, kā arī piedāvā daudz plašākas iespējas. Ierīce Latvijas interneta veikalos pieejama par aptuveni 210 latiem, savukārt komplektācijā ar pulsometri un ātruma/kadences sensoru tā izmaksās ap 250 latiem. Lai arī summa šķiet liela, tomēr to pilnībā atsver plašās iespējas, ko mums sniedz Garmin Edge 800. Ierīce noderēs kā vienkāršiem entuziastiem, tā arī nopietniem sportistiem.

 

 

 

 

 

 

Lai arī Edge 800 tiek pozicionēts kā velodators, to varam izmantot arī skrienot vai, piemēram, braucot ar skrituļslidām – turot ierīci rokā vai kabatā. Navigācijai pieejami automašīnas, kājāmgājēja un velobraukšanas profili.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



11 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1šņagaMay 22, 2012, 12:20

tak normālam cilvēkam ritenis tik daudz nemaksā, cik par šitādu sūdu te plēš


#2AnonīmsMay 22, 2012, 12:27

Sis jau nav domaats normaaliem cilveekiem rakstaa tas pat ir noraadiits, normaaliem cilveekiem ir paredzeeti velo datori liidz 20ls, taakaa purnu ciet. Profesionaaliem veliki var maksaat nenoteiktu summu, ka ari visi paareejie gadgeti.


#3atbilde #3May 22, 2012, 12:45

Labs verķis un cena arī patiesībā nav nemaz slikta.

Patīkami boot.lv lasīt aprakstus arī par kko citu, ne tikai telefoniem un datoriem!


#4AndzaMay 22, 2012, 13:02

Android truba ietērpta ūdensizturīgā maciņā un zilzobu sirdsritma sensors ir risinājums santīmmīlētājiem. Bet priekš profesionāļiem manuprāt šis ir ļoti labs risinājums.


#5ГестапоMay 22, 2012, 13:51

Labs raksts!


#6versatileMay 22, 2012, 14:23

nav baile ka tas magnēts no pedāļa var nokratīties? Neodīma magnēti savas īpašības zaudē karstuma iedarbībā, saulē atstāts velo un tā melnie klāni, teorētiski, var uzkarst pietiekami lai magnētam uz kādas bedres rastos iespēja nolidot.
Bet tā jau feini, vienīgi... velo sēdeklis šķībs :D


#7šņagaMay 22, 2012, 15:20

tak normālam cilvēkam ritenis tik daudz nemaksā, cik par šitādu sūdu te plēš


#8AnonīmsMay 22, 2012, 15:27

Sis jau nav domaats normaaliem cilveekiem rakstaa tas pat ir noraadiits, normaaliem cilveekiem ir paredzeeti velo datori liidz 20ls, taakaa purnu ciet. Profesionaaliem veliki var maksaat nenoteiktu summu, ka ari visi paareejie gadgeti.


#9atbilde #3May 22, 2012, 15:45

Labs verķis un cena arī patiesībā nav nemaz slikta.

Patīkami boot.lv lasīt aprakstus arī par kko citu, ne tikai telefoniem un datoriem!


#10AndzaMay 22, 2012, 16:02

Android truba ietērpta ūdensizturīgā maciņā un zilzobu sirdsritma sensors ir risinājums santīmmīlētājiem. Bet priekš profesionāļiem manuprāt šis ir ļoti labs risinājums.


#11ГестапоMay 22, 2012, 16:51

Labs raksts!


#12versatileMay 22, 2012, 17:23

nav baile ka tas magnēts no pedāļa var nokratīties? Neodīma magnēti savas īpašības zaudē karstuma iedarbībā, saulē atstāts velo un tā melnie klāni, teorētiski, var uzkarst pietiekami lai magnētam uz kādas bedres rastos iespēja nolidot.
Bet tā jau feini, vienīgi... velo sēdeklis šķībs :D


#13ArnxMay 22, 2012, 20:15

Velo sēdeklis taisns! Stūre sagriesta uz kreiso pusi. Un līdz ar to tev acis šķības.


#14ArnxMay 22, 2012, 23:15

Velo sēdeklis taisns! Stūre sagriesta uz kreiso pusi. Un līdz ar to tev acis šķības.


#15artyMay 23, 2012, 08:28

ja nav iespējams geocaching, tad šī īpaši neder...der tikai tiem, kas skaita km, un svešā vietā vajag noorientēties


#16zirgagalvaMay 23, 2012, 08:35

A kas tas ir- gadžets. Mēle pat mežģās. Vai ta latviski nevar?


#17artyMay 23, 2012, 11:28

ja nav iespējams geocaching, tad šī īpaši neder...der tikai tiem, kas skaita km, un svešā vietā vajag noorientēties


#18zirgagalvaMay 23, 2012, 11:35

A kas tas ir- gadžets. Mēle pat mežģās. Vai ta latviski nevar?


#19sramMay 23, 2012, 14:00

kadas kartes shim var iebarot ? jana seta iet ?


#20sramMay 23, 2012, 17:00

kadas kartes shim var iebarot ? jana seta iet ?


#21PCRLMay 27, 2012, 06:46

Mēsls! Tas stiprinājums pie rāmja nav stabils, nav pielīmēts, tātad būs nobīde un ar laiku tas būs spieķos. Viss ģeniālais ir vienkāršs-SIGMASPORT BC-1009 . cena ap 15.LS
http://www.sigmasport.com/en/produkte/bikecomputer/topline_2009_wired/bc1009/?flash=1


#22PCRLMay 27, 2012, 09:46

Mēsls! Tas stiprinājums pie rāmja nav stabils, nav pielīmēts, tātad būs nobīde un ar laiku tas būs spieķos. Viss ģeniālais ir vienkāršs-SIGMASPORT BC-1009 . cena ap 15.LS
http://www.sigmasport.com/en/produkte/bikecomputer/topline_2009_wired/bc1009/?flash=1


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Pētījums: Samsung Galaxy Note 4 lepojas ar labākās kvalitātes displeju

Pētījums: Samsung Galaxy Note 4 lepojas ar labākās kvalitātes displeju(2)

Nav šaubu, ka mobilo ierīču ražotāji pievērš lielu uzmanību arī displeju kvalitātei. Pārdošanā nonāk ierīces ar arvien lielākiem displejiem, kas nodrošina arvien lielāku izšķirtspēju. Taču specifikācijas ailītēs atrodamie skaitļi gan pavēsta tikai pusi no stāsta, tādēļ pilnu ainu atklāj dažādi testi. Šādus testus veic arī vietnes DisplayMate eksperti, kas nesen publicējuši savu verdiktu par Galaxy

Ekskluzīvo ierīču ražotājs Tag Hauer strādā pie luksus klases viedpulksteņa

Ekskluzīvo ierīču ražotājs Tag Hauer strādā pie luksus klases viedpulksteņa(2)

Labas ziņas tiem lietotājiem, kas vēlas iegūt premium klases viedpulksteni, bet līdz šim prezentētajos Android Wear un Apple Watch produktos ir vīlušies, – viedpulksteņa izstrādi uzsācis luksus ierīču ražotājs Tag Heuer. Kā vēsta Šveices laikraksts NZZ am Sonntag, kompānijas LVMH (Francjā bāzēts luksus izstrādājumu ražotājs, kam pieder Tag Heuer prečzīme) vadītājs apstiprinājis, ka uzņēmums plāno izstrādāt

Debiju piedzīvo pirmie trīs Android One viedtālruņi, kas piedāvā patīkamu cenas un veiktspējas attiecību

Debiju piedzīvo pirmie trīs Android One viedtālruņi, kas piedāvā patīkamu cenas un veiktspējas attiecību(1)

Jau Google I/O 2014 konferencē pasaule tika iepazīstināta ar Android One projektu, kura rezultātā būtu jāizstrādā lētas, bet spējīgas Android ierīces. Tagad debiju ir piedzīvojuši pirmie trīs Android One viedtālruņi. Android One projektu aizsācēji ir trīs Indijas uzņēmumi, kas sadarbojušies ar Google. Rezultātā patērētājiem ir pieejami trīs viedtālruņi – 103 ASV dolārus vērtais Spice Dream

Latvijā būs nopērkams īpaši izturīgais Cat S50 viedtālrunis

Latvijā būs nopērkams īpaši izturīgais Cat S50 viedtālrunis(6)

Lielākais mobilo ierīču izplatītājs Centrālajā un Austrumeiropā, kompānija TCCM jau oktobrī Latvijas tirgū piedāvās septembra sākumā izziņoto Cat® S50 – izturīgu augstākās klases 4G viedtālruni, kas ir paredzēts izmantošanai ārpus telpām nelabvēlīgos laika apstākļos. Tālrunis S50 ir ūdensizturīgs, un tā ekrāns darbosies arī ar slapjiem pirkstiem. Tas ir izturīgs pret saskrāpēšanu, to nebojā putekļi, un

HTC plāno prezentēt jaunu viedtālruni un kameru, kas konkurēs ar GoPro izstrādājumiem

HTC plāno prezentēt jaunu viedtālruni un kameru, kas konkurēs ar GoPro izstrādājumiem(0)

Pirms pāris dienām vēstījām, ka HTC 8. oktobrī ir ieplānojis pasākumu, kurā iepazīstinās ar kompānijas jaunākajiem veikumiem. Tagad, pateicoties kādai kompānijas plāniem pietuvinātai personai, ir zināms ko tad Taivānas tehnoloģiju gigants plāno atrādīt 8. oktobrī.  Kā jau tas ir nojaušams pēc HTC izveidotā plakāta, pirmā kompānijas ierīce, kas debitēs 8. oktobrī, būs “selfiju” viedtālrunis. Kaut

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.