Huawei Consumer Business Group paziņojuši šā gada pirmā pusgada finanšu rezultātus. Pārdošanas apjomi šajā laika posmā palielinājušies par 41%, jeb 77.4 miljardiem Ķīnas juaņu (ap 10.5 miljardiem eiro), salīdzinot ar šo pašu laika posmu pirms gada. Tika nosūtīti 60.56 miljoni viedtālruņu, jeb 25% pieaugums salīdzinot 2015.gada pirmo pusgadu.

Pēc IDC datiem, globāli viedtālruņu pieprasījums 2016.gada pirmajā pusē palielinājies par 3.1%, norādot, ka Huawei sniegums pirmajā pusgadā ievērojami pārspējis  industrijas vidējos rādītājus.

Huawei Consumer Business Group izpilddirektors Ričards Ju (Richard Yu) komentē: “Mēs novērojām īpaši strauju pieaugumu tirgos, kur tradicionāli pieprasīti premium klases viedtālruņi, piemēram, Eiropā. Straujš pieprasījuma pieaugums novērots arī Ziemeļāfrikā, Centrālāzijā un Latīņamerikā.”

“Mēs turpinām piedzīvot izaugsmi augstās konkurences viedtālruņu tirgū, kas norāda uz Huawei ilgtermiņa ieguldījumiem inovācijās, patēriņa tendenču ievērošanā, kā arī divpusējas stratēģijas izstrādē, fokusējoties gan uz mājas, gan ārzemju tirgiem. Skatoties nākotnē, mēs turpināsim sadarboties ar industrijas partneriem, lai klientiem piedāvātu augstas klases servisu un attīstītu inovatīvus produktus, kas apvieno tehnoloģijas, kvalitāti un stilu,” turpina Ričards Ju.

Optimizējot ienākumu struktūru, izaugsme ārzemju tirgos pārsniedz sasniegto mājas tirgū

Ņemot vērā Huawei straujo attīstību 2016.gada pirmajā pusgadā tieši ārzemju tirgos, Huawei Consumer Business Group turpināja attīstīt kompānijas ienākumu struktūru, panākot, ka ārzemju tirgos attīstība notiek 1.6 reizes ātrāk nekā mājas tirgū Ķīnā. Pēc GFK datiem, 2016.gada maija beigās Huawei daļa globālajā viedtālruņu tirgū sasniedza 11.4%. 500 – 600 ASV dolāru viedtālruņu tirgū Huawei daļa palielinājusies par 10%.

Īpaši labi rezultāti novēroti Eiropas viedtālruņu tirgū, ielaužoties augstas klases ierīču segmentā. Pēc GFK datiem, Huawei tirgus daļa pārsniegusi 15% vairākās Eiropas valstīs. Arī valstīs, kurās tradicionāli tiek pirkti premium klases telefoni, piemēram, Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Francijā, Huawei palielinājuši savu tirgus daļu.

Ziemeļāfrikā un Dienvidu Klusā okeāna reģionā Huawei piedzīvojuši ievērojamu palielinājumu tirgus daļās. Ēģiptē Huawei tirgus daļa pārsniegusi 20%, savukārt Jaunzēlandē Huawei sasnieguši 15%.

Pārdošanas apjomi palielinājušies arī attīstības tirgos, Dienvidamerikā un Centrālāzijā. Atsevišķās valstīs Huawei pārdošanas apjomi, salīdzinot ar 2015.gadu, dubultojušies.

Pēc GFK jūnija datiem, Ķīnā Huawei joprojām ir tirgus līderis ar 18.6% tirgus daļu.

Huawei koncentrējas jēgpilnām inovācijām

Pastāvīgi demonstrējot ievērojamu pārdošanas apjomu pieaugumu, Huawei Consumer Business Group turpina savu ieguldījumu inovācijās, izpētē un attīstībā visos kompānijas izpētes un attīstības centros pasaulē, turpinot atkal un atkal pārsteigt pasauli ar saviem produktiem, kanāliem un zīmola attīstību.

Huawei flagmaņus, piemēram, P9, P8, Mate 8, Honor V8 un MateBook, novērtējuši klienti visā pasaulē. Huawei Mate 8 pārdošanas apjomi par 65% pārsniedz tā priekšteci Mate 7, salīdzinot ierīces pārdošanas apjomus 2015.gadā. Turklāt, pārdoti jau 4.5 miljoni P9 un P9 Plus viedtālruņi. Salīdzinot ar P8 pārdošanas datiem, apjoms pieaudzis par 120%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2015.gadā. Matebook, Huawei pirmais divi vienā piezīmju dators, kļuvis pieejams daudzās pasaules valstīs, tai skaitā ASV.

Huawei Consumer Business Group turpina ievērot savus stratēģiskos mērķus visā pasaulē. Kopš 2016.gada maija 35 tūkstoši veikalu visā pasaulē piedāvā Huawei produktos, 116% pieaugums salīdzinot ar to pašu periodu 2015.gadā.

Zīmols arī apstiprinājis, ka mārketinga aktivitātes turpinās atbalstīt dažādus projektus tai skaitā sporta, dzīvesstila, modes, izklaides jomās un citās kategorijās. Huawei turpina sadarbību arī ar savu industriju vadošajiem partneriem, tai skaitā Leica, Swarovski, Kardon, Audi, Google, Microsoft un Intel, kā arī citiem, lai klientiem piedāvātu advancētas industrijas inovācijas.

Arī 2016.gadā Huawei iekļuva BrandZTM top 100 pasaules vērtīgāko “Most Valuable Global Brands” zīmolu topā. Huawei 18 652 miljardu ASV dolāru zīmola vērtība ļāva pakāpties no 70.vietas 2015.gadā uz 50.vietu 2016.gadā.

Huawei ir labi pozicionēts, lai turpinātu savu ceļu, iekarojot viedtālruņu, valkājamo tehnoloģiju, viedo māju un mākoņskaitļošanas jomas, pārveidojot biznesu, dodot risinājumus un platformas visu veidu klientiem un piedāvājot tiem ērtu un inteliģentu veidu kā apvienot tehnoloģijas dzīvē.

年终业绩盘点英文