LG Electronics Inc. šodien paziņoja, ka 2016.gada otrajā ceturksnī uzņēmums strādājis ar pamatdarbības peļņu 503,1 miljonu ASV dolāru apmērā, kas ir par gandrīz 140% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, pateicoties Home Appliance & Air Solution un Home Entertainment struktūrvienību veiksmīgajiem darbības rezultātiem, abām reģistrējot lielāko pamatdarbības peļņu LG vēsturē. Globālais konsolidētais tirdzniecības apjoms 12,05 miljardu dolāru apmērā palielinājies gan gada griezumā, gan salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni.

LG Home Appliance & Air Solution Company nodrošinājusi lielāko otrā ceturkšņa pamatdarbības peļņas daļu ar 373,24 miljoniem dolāru. Tirdzniecības apjoms, salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pirms gada, palielinājies par 4,8% un veidojis 4,04 miljardu dolāru, pateicoties gaisa kondicionētāju sistēmu B2B pārdošanas apjoma izaugsmei un spēcīgiem vispārīgiem darbības rādītājiem Korejā, Eiropā un Āzijā. Ar uzlabotu produktu portfeli un izmaksu struktūru struktūrvienība spējusi sasniegt peļņas normu vairāk nekā 9% apmērā. Raugoties nākotnē, sagaidāms, ka tādi premium produkti kā LG SIGNATURE kolekcija, TWINWash veļasmašīnas un LG Styler apģērbu kopšanas sistēma pozitīvi ietekmēs struktūrvienības darbības rezultātus.

LG Mobile Communications Company reģistrējusi tirdzniecības apjomu 2,86 miljardu dolāru apmērā, kas ir par 12% vairāk nekā pirmajā ceturksnī, taču tas piedzīvojis kritumu salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn. Pamatdarbības zaudējumi 132,1 miljonu dolāru apmērā atspoguļo mārketinga izdevumu pieaugumu un salīdzinoši gauso G5 viedtālruņu sākotnējo tirdzniecību. Kopumā otrajā ceturksnī piegādāti 13,9 miljoni viedtālruņu, kas ir par 3% vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos. Tiek prognozēts, ka jaunās V sērijas tālruņu nonākšana tirgū un plašākai auditorijai paredzēto K un X sēriju modeļu tirdzniecības apjoma paplašināšanās uzlabos struktūrvienības darbības rezultātus nākamajā ceturksnī.

LG Home Entertainment Company strādājusi ar rekordlielu pamatdarbības peļņu 306,97 miljonu dolāru apmērā, bet tirdzniecības apjoms sasniedzis 3,58 miljardus dolāru, kas ir par 5,7% vairāk nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties premium televizoru tirgus izaugsmei. Augstāka līmeņa ULTRA HD un OLED televizoru tirdzniecības apjoma pieaugums un uzlabota izmaksu struktūras pārvaldība nodrošinājusi 8,6% peļņas normu, kas ir augstākā LG struktūrvienības vēsturē. Struktūrvienību turpinās atbalstīt aizvien pieaugošie UHD un OLED televizoru tirgi un izmaksu konkurētspēja, lai arī izmaksu pieaugums saistībā ar plakano paneļu detaļām var ietekmēt rentabilitāti.

LG Vehicle Components Company reģistrējusi 550,4 miljonu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 42% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī, pateicoties automašīnu izklaides sistēmu nozares spēcīgajai izaugsmei. Taču izpētes un izstrādes investīciju pieaugums automašīnu izklaides sistēmu un elektrisko automašīnu tehnoloģijās veicinājis otrā ceturkšņa pamatdarbības zaudējumus 14,46 miljonu dolāru apmērā. Prognozes LG automašīnu biznesam ir pozitīvas, ņemot vērā to, ka trešajā ceturksnī tiks sākta Chevrolet Bolt elektriskajam automobilim paredzētu detaļu ražošana.

LG Electronics_logo