Aptuveni septiņos no desmit mobilo tālruņu negadījumiem tiek bojāts tā ekrāns, liecina BALTA un Samsung servisa centru statistika. Ņemot vērā augstās cenas viedtālruņa ekrāna maiņai, nepilna pusgada laikā jau vairāk nekā 7000 viedierīču lietotāji visā Baltijā ir izmantojuši bezmaksas mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas „Screen Care” pakalpojuma priekšrocības.

„Samsung Electronics Baltics” sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju BALTA „Screen Care” mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas pakalpojumu ieviesa pērn oktobrī. Tā ļauj bez maksas parūpēties par ierīces ekrāna maiņu, ja tas ir bojāts vai kā citādi cietis no pēkšņas un neparedzētas ārējo faktoru ietekmes un tā paredzēta tieši jaunākajiem „Galaxy” līnijas viedtālruņiem un planšetdatoriem.

„Katrs otrais mobilā tālruņa īpašnieks savu nākamo telefonu vēlētos vēl izturīgāku pret triecieniem, liecina Samsung veiktā aptauja. Tieši tāpēc produktu izstrādē ierīces tiek pārbaudītas vairākos izturības testos un Samsung papildus ir ieviesis tādu ekrānu drošības pakalpojumu, kas pasargā klientu arī ārpus standarta garantijas programmas. Šādi pakalpojumi noteikti kļūs arvien populārāki, īpaši ņemot vērā faktu, ka katru gadu pieaug pieprasījums pēc viedtālruņiem ar arvien lielākiem ekrāniem,” papildina Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

„Teju visos nelaimes gadījumos, kurus esam palīdzējuši atrisināt ar „Screen Care” apdrošināšanas palīdzību, viedtelefons vai planšete ir nejauši izkritusi no rokām, kabatas vai nokritusi no kāda paaugstinājuma, piemēram, galda. Šādi negadījumi ir gluži sadzīviski un šķietami nelieli, taču tie nopietni bojā ierīces stikliņu, kas prasa salīdzinoši lielus finansiālos ieguldījumus. Turklāt šī apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē, tāpēc planšetu un viedtālruņu ekrāni ir apdrošināti arī ceļojot, kas ir īpaši svarīgi mūsdienu aktīvajā dzīves ritmā,” skaidro BALTA korporatīvo izplatītāju pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

Lai pieteiktos bezmaksas apdrošināšanai, sedzot tikai pašrisku, par pakalpojuma pieejamību konkrētiem mobilo ierīču modeļiem ieteicams interesēties pie pārdevēja. Apdrošināšanas aktivizēšanai mobilā tālruņa lietotājam viena mēneša laikā no ierīces iegādes brīža nepieciešams lejupielādēt „Samsung” „Screen Care” lietotni. Atverot to un saņemot apstiprinājumu, apdrošināšana tiek automātiski aktivizēta uz nākamajiem 12 mēnešiem.

Ja nelaimes gadījumā ir saplīsis mobilās ierīces ekrāns vai tas ir cietis citu pēkšņu un neparedzētu ārēju fizisku bojājumu rezultātā, BALTA nodrošina ekrāna nomaiņu „Samsung” autorizētā servisa centrā. Apdrošināšanas periodā ekrāna maiņu var veikt līdz divām reizēm.

Saistītās tēmas: planšetdatorisamsungviedtālruņi

Komentāri 5

Leave a Reply

  • asd
    February 20, 2015, 03:55

    Tikai samsūdiem?

    • Kā tad!
      March 11, 2015, 15:17

      Nebūtu slikti apdrošināties pret to visu šitvāri, ko sabāz zamsuņos jau no rūpnīcas….

    • mjaa
      March 9, 2015, 18:25

      jā tikai samsūdien, isūdiem nav un nebūs.

      nav bezmaksas, ir līdzfinansējums, 30€ par pirmo saplēsto ekrānu, pēctam otreiz tajā pašā gadā ir 50€. isūdi atkal ntiek labori, bet maina pret jauniem autorizētajos servisos, līdz ar to Tev ir kārtīgs isūds.

  • Artanis
    February 18, 2015, 16:20

    A varbūt beidzot jāiemācās kontrolēt savas rokas, un beigt mētāt tālruņus? Visas savas dzīves laikā manā īpašumā bijuši desmitiem tālruņu, un nevienam nekad nav nekas salauzts – ne agrākos laikos izbīdāmās antenas vai atlokāmie slaideri, ne mūsdienās displeji.

  • boo
    February 17, 2015, 11:38

    Bezmaksas my ass.. salīdziniet cik maksā pliks telefons, un cik telefons pie operatora ar šo “bezmaksas” pakalpojumu.