Viedtālruņu jauda un iespējas mūsdienās ir ievērojamas, taču dažādas sinhronizācijas, prasīgu aplikāciju darbināšana vai vienkārša bieža displeja ieslēgšana var izlādēt tālruņa akumulatoru pašu nepiemērotākajā brīdī. Ko darīt? Nēsāt līdzi standarta izmēra akumulatoru, nebūtu diez ko ērti, vai ne?

Pieejami dažādi risinājumi – pārnēsājamas bateriju pakas, vāciņi ar iebūvētiem akumulatoriem un nu iPhone gadžetiem pievienojas ChargeCard – kredītkartes izmēra lādētājs/USB kabelis, kuram vieta atradīsies katrā makā. Tas ir aprīkots ar elastīgu USB pieslēgvietu, kā arī standarta iPhone konektoru.

Pagaidām ChargeCard projekta turpināšanai tiek vākti līdzekļi Kickstarter lapā – par 20 ASV dolāru ziedojumu būs iespējams iegūt savu ChargeCard iPhone lādētāju/USB kabeli.

 

Saistītās tēmas: aksesuāriiphone

Komentāri 15

Leave a Reply

  • zero
    July 21, 2012, 22:01

    Sūds par ērtumu, ka tik stilīgi, un fanbojiem jau silts gar cisku.

  • zero
    July 21, 2012, 19:01

    Sūds par ērtumu, ka tik stilīgi, un fanbojiem jau silts gar cisku.

  • wOOt
    July 21, 2012, 18:38

    jei bog.. tik pat labi vnk tik plānu usb vadu. Nav galīgi ērts lādēšanas procesā. Ērts tikai glabāšanas processā.

  • wOOt
    July 21, 2012, 15:38

    jei bog.. tik pat labi vnk tik plānu usb vadu. Nav galīgi ērts lādēšanas procesā. Ērts tikai glabāšanas processā.

  • hel
    July 21, 2012, 13:01

    @6 te tevi gan jāpielabo: un ir katram 2. tirliņam :D

  • hel
    July 21, 2012, 10:01

    @6 te tevi gan jāpielabo: un ir katram 2. tirliņam :D

  • Andis
    July 20, 2012, 22:04

    #8
    Tagad pasaki kā šo lietu ebayā atrast, tikai ar micro usb?

  • Andis
    July 20, 2012, 22:00

    Tak priekškam, kas tāds? Nevareja kādu 5cm vai īsāku vadu? Tak vadus apple izmanto, nebūtu pārāk prasti un vel ietaupītu varbūt kādus 5$.

  • android
    July 20, 2012, 20:38

    #8
    tevi baigi uztrauc ko citi pērk?

  • a to #6
    July 20, 2012, 20:00

    Nu tad jau arī pateiksim līdz galam – Aple produkti ir izteikti neadekvāti dārgi, tendēti uz lietotāja apslaukšanu vēl ilgi pēc iegādes, faktiski neremontējami un tehniski stipri novecojuši, taču smukā tiesa gan aizvēsturiska dizaina rāmītī.
    Nu apmeram kā 1987 gada Bently automobilis – ne velna nebrauc, degvielu rij, remontēt dārgi vai neiespējami. karo4e raritāte