Lai gan Eiropā līdz šim nav reģistrēti starpgadījumi ar Note7 ierīcēm, klientu drošība ir absolūta prioritāte, tāpēc Samsung aicina visus Galaxy Note7 lietotājus Baltijas valstīs ierīces izslēgt un tiklīdz iespējams nodot atpakaļ iegādes vietā, kamēr tiek gaidīti jaunie Note7 pašreizējo nomaiņai.

Lai nodrošinātu klientiem visu iespējamo atbalstu, Samsung ir veicis plašus piesardzības pasākumus, tai skaitā apturot Galaxy Note7 pārdošanu. Tāpat izveidota īpaša Note7 nomaiņas programma http://www.samsung.com/lv/note7exchange/ ar mērķi apmainīt visas pie patērētājiem esošās ierīces caur partneru veikaliem un Samsung servisa centriem.

“Mūsu prioritāte ir klientu drošība, tāpēc iesakām klientiem neuzņemties nevajadzīgu risku. Lūdzam lietotājus izslēgt savas Galaxy Note7 ierīces un apmainīt tās, cik drīz vien iespējams,” aicina Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Māris Ķikāns. “Mēs operatīvi veicam rezerves ierīču piegādi, lai ar nomaiņas programmu tās sasniegtu klientus iespējami ērtākajā veidā. Paldies mūsu klientiem par sapratni un pacietību.”

note7rumor

Līdz brīdim, kad Galaxy Note7 tiks apmainīti pret jauniem, Samsung lūdz izmantot iepriekšējo mobilo ierīci. Ja šādas ierīces klienta rīcībā nav, par maiņas ierīces saņemšanas iespējām klienti ir aicināti sazināties ar Samsung Klientu apkalpošanas centru pa tālruni 8000 7267 vai ar izplatītāju, pie kura veikts Note7 pasūtījums.

Baltijas valstīs visi Note7 lietotāji šo aicinājumu saņems individuāli ar e-pastu un uzlecošo paziņojumu savā ierīcē, kā arī ar mobilo operatoru un mazumtirgotāju starpniecību.

No 19.septembra Samsung Eiropā brīvprātīgi uzsāks bezmaksas Galaxy Note7 nomaiņu pret jaunu ierīci. Lietotāji tiks individuāli informēti par konkrētu datumu, kad būs iespējams saņemt savu jauno Note7. Balstoties uz rūpīgi veiktām pārbaudēm, akumulatora nepilnības jaunajās ierīcēs, kas tuvākajā laikā nonāks Eiropā, ir pilnībā atrisinātas.

Jauno Note7 iepakojums būs marķēts ar melnu kvadrātu, norādot, ka šī ierīce ir daļa no jaunā sūtījuma – tādējādi lietotāji varēs būt pilnībā pārliecināti, ka saņem jaunāko ierīci.

“Mēs apzināmies neērtības, ko nomaiņas process var radīt, taču tas tiek darīts, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes produktus klientiem. Tāpat cieši sadarbojamies ar partneriem, lai ierīču nomaiņas procesu padarītu pēc iespējas ērtāku,” papildina M.Ķikāns.

Ja rodas kādi jautājumi vai neskaidrības, aicinām sazināties ar Samsung Klientu apkalpošanas centru pa tālruni 8000 7267 vai apmeklēt http://www.samsung.com/lv/note7exchange/, lai iegūtu jaunāko informāciju.