Samsung Electronics Baltics sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju BALTA sāk piedāvāt bezmaksas apdrošināšanu pret ūdens radītiem bojājumiem, kas paredzēta uzņēmuma jaunākajiem viedtālruņiem Galaxy S6 un Galaxy S6 edge. Tā aktivizējama lietotnē „Screen Care+” un abiem premium klases tālruņiem sniedz ne tikai ūdens radīto, bet arī ekrāna bojājumu apdrošināšanu.

Udens_apdrosinasana

„Lai arī cik rūpīgi mēs mēģinām pasargāt savus viedtālruņus no dažādiem bojājumiem, Latvijā vasaras pārsvarā tiek pavadītas pie jūras, ezeriem un upēm vai spēlējoties ar bērniem piemājas baseinā, tāpēc pastāv risks, ka telefons var iekrist ūdenī. Samsung, ņemot vērā šo specifiku, ir radījis pakalpojumu, ļaujot baudīt vasaras aktīvās izklaides neuztraucoties par jauno viedtālruņu drošību,” stāsta Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

„No rokām izkritis vai seklas kabatas izslīdējis viedtālrunis – tā var gadīties gan lielāka, gan mazāka daudzuma ūdens tuvumā, gan mājās, gan publiskā vietā vai pie dabas, tāpēc novērtējam, ka mūsu sadarbības partneris Samsung ievieš tādu inovatīvu bezmaksas servisu kā “Screen care+” īstajā laikā, t.i., vasarā, kas ļauj par šādām lietām neraizēties,” skaidro BALTA Korporatīvo partneru pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

Lai iegūtu bezmaksas apdrošināšanu pret ūdens radītiem bojājumiem, Galaxy S6 un Galaxy S6 edge lietotājiem 30 dienu laikā no ierīces iegādes brīža nepieciešams lejupielādēt un aktivizēt Samsung „Screen Care+” lietotni, kas pieejama vietnē „GALAXY Apps”. Tiem, kas savam Galaxy S6 vai Galaxy S6 edge jau ir aktivizējuši „Screen Care” ekrāna apdrošināšanas pakalpojumu pirms 6. jūlija, ūdens radīto bojājumu apdrošināšana tiek piešķirta automātiski. Apdrošināšana ir spēkā 12 mēnešus no brīža, kad ir aktivizēta „Screen Care” aplikācija. Bojājumu novēršanu var veikt līdz divām reizēm, neatkarīgi no negadījuma vietas – Latvijā vai jebkur citur pasaulē, sedzot tikai pašrisku.

Samsung Electronics Baltics sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju BALTA bezmaksas mobilo ierīču ekrānu apdrošināšanas pakalpojumu „Screen Care” ieviesa 2014. gada oktobrī, un līdz šim lietotni aktivizējuši jau aptuveni 20 tūkstoši lietotāju. „Screen care+” pamatpiedāvājums ar ekrāna apdrošināšanu pieejams Samsung Galaxy Note 4, Galaxy Note Edge, Galaxy A7, Galaxy A 5, Galaxy Alpha, Galaxy S5 un Galaxy Tab S, tam papildus ūdens radīto bojājumu apdrošināšana – Galaxy S6 un Galaxy S6 edge ierīcem.

Plašāka informācija: www.ScreenCare.lv

Komentāri 6

Leave a Reply

  • smaragds
    July 9, 2015, 12:10

    Kaada bezmaksas apdroshinaashana, ja ir pashrisks??

    Par kvalitaati Samsung telefoniem vispaar nevar runaat, nokia 5110 ir stabilaaka visos procesos, iznjemot interneta apstraadi protams )

  • _
    July 8, 2015, 15:59

    Samsungam vajadzetu beigt iebūvēt savos mikroporcesorsos laika bumbas, kas pēc laika sāk mākslīgi bremzētu CPU…. kādreiz s3 samsungs ideāli stradāja, tagad nežēlīgi laggo (neko neesmu instalējis klāt). Līdzīgi arī citiem cilvēkiem… :(

    • Aae
      July 15, 2015, 23:33

      S3 pēc pēdējā updaite palika nelietojams, šobrīd lietoju NOkia 130 un nesūdzos, nekas nebremzē :D

      Tikai internets trūkst.

    • Anonymous
      July 8, 2015, 23:35

      Daudziem taa. Draugam beidzas 2u gadu ligums ar T-Mobile (tiesa Htc)
      , uzreiz jau peec Paris dienam saaka glukot.

  • Peģikovs
    July 8, 2015, 13:44

    Razvods un provokācija. Zinām kāds ir pašrisks = puse no telefona cenas

    • zupa.
      July 10, 2015, 13:38

      pirmajā reizē 30eur, otrajā 50eur.