larboard-semifinal
 

Sarakste mobilajā telefonā: kādus risinājumus izvēlas BOOT.Lv lasītāji

Agrāk runājot par saraksti mobilajā telefonā, bija skaidrs, ka tiek domāta SMS sarakste. Mūsdienās pieejams jau daudz plašāks līdzekļu klāsts – SMS pievienojies e-pasts un dažādi tūlītējās ziņapmaiņas (IM) risinājumi.

Kādu sarakstes līdzekli savā telefonā galvenokārt izvēlas BOOT.Lv lasītāji? Lai to noskaidrotu, pirms mēneša BOOT.Lv lapā tika izvietota aptauja. Turpinājumā piedāvāju aptaujas rezultātu apkopojumu.

Lai arī mūsdienās viedtālruņi strauji kļūst populārāki, tomēr vēl aizvien nezūdoša vērtība ir SMS, ko kā galveno sarakstes risinājumu atzīmējuši 217 BOOT.Lv lasītāji, jeb 74.1% aptaujas dalībnieku.

Nākamā lielākā aptaujas dalībnieku daļa sarakstei telefonā galvenokārt izmantot Whatsapp, ChatOn, Skype vai kādu citu IM aplikāciju. Minētie risinājumi nodrošina ne tikai saraksti starp dažādu platformu viedtālruņiem, bet to starpā ir arī aplikācijas, kas nodrošina iespēju sarakstīties ar datoru lietotājiem. Atšķirībā no SMS, kas vēl aizvien vairumā mobilo operatoru tarifu plānu ir maksas pakalpojums, šo IM risinājumu lietošanai nepieciešama vien datu pārraide. Pateicoties tam, šie servisi ir relatīvi bezmaksas. Kā galveno mobilās sarakstes risinājumu, tūlītējās ziņapmaiņas aplikāciju izvēlas 13,7% BOOT.Lv aptaujas dalībnieku.

Lai arī e-pasts ir viens no universālākajiem saziņas līdzekļiem – tas pieejams gan datoru, gan visu platformu viedtālruņu un praktiski visu, internetam piekļūt spējīgo, mobilo telefonu lietotājiem, tomēr e-pastu kā galveno sarakstes līdzekli telefonā lieto 8,5% aptaujas dalībnieku.

Viszemākā popularitāte BOOT.Lv aptaujas dalībnieku vidū ir mobilo platformu iekšējiem sarakstes rīkiem - BB Messenger (BlackBerry) un iMessage (iOS). Šos sarakstes risinājumus izmanto tikai 3,7% aptaujas dalībnieku.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



0 komentāriatpakaļ uz rakstu

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Praktiski ieteikumi, kā iegādāties energoefektīvu sadzīves tehniku

Praktiski ieteikumi, kā iegādāties energoefektīvu sadzīves tehniku(1)

Pēdējo četru gadu laikā lielo sadzīves tehniku mainījusi vairāk nekā trešdaļa Latvijas iedzīvotāju, atklāj Samsung dzīvesstila indekss LIVING Smart. Jaunu ledusskapi iegādājušies 36%, veļasmašīnu 38%, bet putekļusūcēju 44% aptaujāto. Kā izvēlēties sev piemērotāko un izdevīgāko sadzīves tehniku, skaidro Samsung Electronics Baltics un Latvenergo Energoefektivitātes centra speciālisti. 

StartUp Weekend Riga: kļūsti par uzņēmēju 54 stundās.

StartUp Weekend Riga: kļūsti par uzņēmēju 54 stundās.(0)

Augstskola RISEBA sadarbībā ar biedrību StartupLatvia organizē pasākumu Startup Weekend Riga, kas norisināsies no 22. maija līdz 24. maijam augstskolas RISEBA telpās H2O6, Ūdens 6 ielā.

Pretsmēķēšanas aplikācija iCoach palīdz dzīvot bez tabakas

Pretsmēķēšanas aplikācija iCoach palīdz dzīvot bez tabakas(11)

Katru gadu 31.maijā Pasaules Veselības organizācija atzīmē Pasaules pretsmēķēšanas dienu (World No Tobacco Day), lai informētu sabiedrību par tabakas kaitīgo ietekmi uz veselību un samazinātu tabakas patēriņu visā pasaulē. Pēc pērnā gada Eiropas Komisijas pretsmēķēšanas kampaņa “Beidz smēķēt, sāc augstāk mērķēt!” katrs trešais no vairāk nekā 431 000 reģistrētajiem kampaņas dalībniekiem  atmeta smēķēšanu.

LG Latvijas tirgū laiž jaunos 4K UHD televizoru modeļus ar webOS 2.0, tostarp arī Prime UHD

LG Latvijas tirgū laiž jaunos 4K UHD televizoru modeļus ar webOS 2.0, tostarp arī Prime UHD(6)

LG Electronics (LG) paziņojis par jaunā televizoru klāsta pieejamību Latvijā. Nākamo mēnešu laikā klientiem tiks nodrošināta iespēja izvēlēties no daudzpusīga 4 sēriju klāsta, kurā tiks iekļautas vairāk nekā 65 jaunu UHD televizoru modeļu variācijas. Lielākā daļa jauno modeļu aprīkoti ar uzņēmuma jaunāko webOS 2.0 Smart TV platformu. Savukārt premium Prime UHD televizoru sērija ietver jaunāko

Latvijas uzņēmumi lēni mākoņa tehnoloģiju ieviešanā

Latvijas uzņēmumi lēni mākoņa tehnoloģiju ieviešanā(0)

Kamēr Eiropā 40 % mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) jau pašlaik izmanto mākoņskaitļošanas pakalpojumus, Latvijā tos lieto tikai 13 %, liecina izpētes kompānijas Ipsos Mori šī gada sākumā veiktā aptauja un SKDS apkopotās atbildes. Liela daļa Eiropas MVU aktīvi lieto attālās darba virsmas (44 %), datu apmaiņu mākonī (21 %) un citus pakalpojumus, kas dažādā veidā ir uzlabojuši darba

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.