Atklāts vairāk informācijas par to, ko tieši darīja OS X vīruss Flashback

Pētījumos atklāts, ka OS X vīruss Flashback saviem autoriem pelnījis apmēram 10 000 dolāru dienā.

Symantec pētījumi uzrāda, ka inficētajos datoros vīruss pārveidojis google meklēšanas rezultātu lapas.

Kad inficētā datora lietotājs veica meklēšanu google, vīruss pārbaudīja atslēgas vārdus. Ja tie saturēja kādu no iepriekš definētajiem vārdiem, vīruss izmainīja saites rezultātu lapā, lai lietotāju aizvestu uz citām vietnēm.

Apmeklētāju piegādes peļņa nebija liela – Flashback autoriem tika maksāts 0.08 centi par katru vietnes apmeklētāju, taču lielais inficēto datoru skaits nodrošināja pietiekošu apmeklētāju plūsmu, lai radītu vismaz 10 tūkstošu dolāru lielu peļņu katru dienu.

Dr Web speciālisti atklājuši, ka Flashback kontroles rīks esot bijis Twitter. Inficētie datori regulāri meklējuši Twitter ziņojumus, kas satur noteiktas simbolu kombinācijas. Šajās ziņās bija iekodētas adreses vietnēm, no kurām Flashback lejupielādēja tālākas instrukcijas – pārtveramos atslēgas vārdus un vietnes, uz kurām pārsūtīt lietotāju.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Investīcijas “zaļajā” enerģijā turpina palielināties, sasniedzot 63 miljardus dolāru ceturksnī

Investīcijas “zaļajā” enerģijā turpina palielināties, sasniedzot 63 miljardus dolāru ceturksnī(0)

Valstu un privātpersonu investīcijas “zaļajā” enerģijā turpina palielinoties, radot cerības, ka jau drīzumā tiks pārspēts pirms pāris gadiem uzstādītais rekords. Kā vēsta Bloomberg sniegtā informācija, šā gada otrajā ceturksnī investīcijas “zaļajā” enerģijā ir palielinājušās par 33 procentiem, ja salīdzina ar gada pirmo ceturksni, un par 9 procentiem, ja to pretstata attiecīgajam laika periodam pirms gada.

Chromebook ierīces kļūst arvien populārākas, metot izaicinājumu Windows portatīvajiem datoriem

Chromebook ierīces kļūst arvien populārākas, metot izaicinājumu Windows portatīvajiem datoriem(3)

Kaut arī Chromebook datori Latvijā un Eiropā kopumā nav ieguvuši lielu popularitāti, aiz Atlantijas okeāna situācija zīmējas citāda. Tur ar Google Chrome operētājsistēmu apgādātie datori ne tikai kļūst arvien populārāki, bet arī met nopietnu izaicinājumu Microsoft un Apple ražotajiem portatīvajiem datoriem. Kompānijas NPD veiktais pētījums liecina, ka ASV reģionā Google lolotie Chromebook portatīvie datori gada

Infografika: Sony, par godu Xperia C3 debijai, publicē faktus par “selfijiem”

Infografika: Sony, par godu Xperia C3 debijai, publicē faktus par “selfijiem”(3)

Sony šodien laida klajā pirmo tālruni, kas īpaši pielāgots pašportretu jeb “selfiju” uzņemšanai. Xperia C3 īpašas priekšrocības nodrošina priekšpusē novietotā 5 MP kamera, ko papildina LED tipa zibspuldze un vairākas speciāli izstrādātas aplikācijas. Sony speciālisti tālruņa izstrādes laikā ir īpaši pētījuši “selfiju” fenomenu, radot arī interesantu infografiku.  Sony izstrādātajā infografikā ir pieejama dažāda informācija par

Analītiķi: stacionāro un portatīvo datoru noiets stabilizēsies, viedtālruņu izaugsme turpināsies

Analītiķi: stacionāro un portatīvo datoru noiets stabilizēsies, viedtālruņu izaugsme turpināsies(0)

Jau kopš mobilās ierīces (viedtālruņi, planšetdatori) ieguva arvien augošu popularitāti, stacionāro un portatīvo datoru noiets samazinājies. Kaut arī analītiķi jau ilgstoši aktualizē šo tendenci, jaunākās prognozes liecina, ka tā, visticamāk, pierims. Personālo un portatīvo datoru tirgus katru gadu sarūk par pāris procentiem. Iemesls tam ir gan fakts, ka pircēji labprātāk koncentrējas uz mobilajām ierīcēm, gan

Pirmais tālrunis, kas saņems jauno Nokia nosaukumu, būs Lumia 830

Pirmais tālrunis, kas saņems jauno Nokia nosaukumu, būs Lumia 830(4)

Pirms laika vēstījām par Microsoft plāniem aizstāt Nokia nosaukumu ar “Nokia by Microsoft”. Jaunākā informācija no Ķīnas norāda, ka ziņas, visticamāk, atbilst patiesībai un pirmais tālrunis, kas varēs lepoties ar jauno zīmolu, būs Lumia 830. Ziņas par Nokia nosaukumu maiņu klīst apkārt jau ilgāku laiku, tiesa, daļa no tām vēstīja, ka nosaukums tiks mainīts uzreiz

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.