larboard-semifinal
 

Retina displejs tagad arī Apple MacBook Pro portatīvajos datoros

Viens no skaļākajiem jaunumiem pēc vakar notikušas Apple WWDC prezentācijas, viennozīmīgi ir 15.4 collu MacBook Pro klēpjdatori ar Retina displejiem, kas nodrošina ievērojamu izšķirtspēju – 2880×1800 pikseļi.

Līdz ar gigantiskās izšķirtspējas displeju, ierīce ir kļuvusi slaidāka – tā ir nieka 1.8 centimetrus bieza un sver 2.02 kilogramus. Jaunajos MacBook Pro Apple ir nolēmuši iespēju robežās atturēties no kustīgām detaļām, tādējādi cietā diska vietā ierīces var lepoties ar flash tipa atmiņu, kas atkarībā no konfigurācijas pieejama 256 līdz 768 gigabaitu ietilpībās, šie portatīvie datori nav aprīkoti ar diskdziņiem. Ierīces dzesēšanas sistēma ir pārstrādāta, lai būtu ievērojami klusāka.

Protams, atjauninātas arī komponentes – maksimālajā konfigurācijā datoru iespējams aprīkot ar 2.7 gighercu četru kodolu Intel Core i7 centrālo procesoru, 16 gigabaitu operatīvo atmiņu, kā arī Nvidia GeForce GT 650M grafiku, kurai ir viena gigabaita GDDR5 atmiņa. Sākuma komplektācijā tiek piedāvāts 2.3 gigahercu četru kodolu Intel Core i7 procesors un 8 gigabaitu operatīvā atmiņa.

No pieslēgvietu klāsta, šis dators var lepoties ar 2x Thunderbolt, 2x USB 3.0, HDMI, audio izeju, kā arī SDXC atmiņas karšu lasītāju, atsevišķi iespējams iegādāties Thunderbolt – gigabita interneta un Thunderbolt – FireWire pārejas. Iebūvētais akumulators ar vienu uzlādes reizi spēj nodrošināt nepārtrauktu līdz pat septiņu stundu sērfošanu tīmeklī, kā arī līdz pat 30 dienas gaidīšanas režīma.

Sākuma komplektācijas MacBook Pro ar Retina displeju tiek piedāvāts par 2199 ASV dolāriem, paredzams, ka Latvijā šāda datora cena varētu būt ap 1500 latiem. Jaunie MacBook Pro pie mums varētu nonākt tuvākā mēneša laikā.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



51 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnonymousNovember 30, -0001, 00:00


#2123June 12, 2012, 08:34

Un ko tad tas Retina displejs tagad ar tajos MacBoo Pro datoros. Lielus plašus laukus, vai mazas vadziņas??? Bet nu tā jau forši, ka ir dators ar aršanas un arkla funkcionalitāti.


#3123June 12, 2012, 08:41

Pldies, labs reakcijas ātrums. :D


#4esJune 12, 2012, 08:42

Cena kosmoss, izšķirpspēja bezjēdzīgi liela, gribu redzēt heat testus kā tā videne tajā šaurajā alumīnija kārbā labi cepas.


#5aadJune 12, 2012, 08:51

labs akumulatora darbības laiks, nemot vērā parametrus


#6XJune 12, 2012, 08:52

Gan jau, ka tūlīt fiksi parādīsies citu 'meistaru' pakaļskrējēju portatīvie ar šādām izšķirtspējām...


#7MārisJune 12, 2012, 08:54

aad, ja tu sēdi mājās un kustini tik rādītājpirksu, vari ēst 3x retāk, tur jau nekas nebija teikts par full hd atskaņošanu, tik sērfošanu i-netā,. Nezinu, bet pieļauju, ka uz to brīdi tiek ieslēgta mazāka izšķirtspēja monitoram.


#8XJune 12, 2012, 08:54

...un tad tādi subjekti, kā augstāk uzrakstījušais vairs nebrēks par bezjēdzīgām izšķirtspējām utt.


#9vafJune 12, 2012, 09:06

Un tās 60 collas noteikti bija jāpieraksta, jo redz savādāk mēs nezinātu cik liela īsti diagonāle tam macbookam ir salīdzinot ar tā izšķirtspēju.


#10KriksisJune 12, 2012, 09:18

Khm.... Subjektīvi, BET, jo lielāka izšķirtspēja, jo lielāks pikseļu blīvums videokartei jānodrošina, jo lielāks blīvums jānodrošina, jo lielāka slodze, jo lielāka slodze nodrošinot tikai izšķirtspēju, jo mazāk jaudas paliek nopitnai grafiskajai apstrādei.... Jautājums - kāda no šitās pontošanās jēga? Es arī 1366X768 izšķirtspējā pikseļu punktus nespēju saskatīt un ārsti saka, ka man ar redzi viss kārtībā... Tātad - priekš kam? Būtu ielikuši kaut ko mazāk jaudīgu un pavilkuši darbības laiku uz 12 h, to es saprastu....


#11lllJune 12, 2012, 09:19

Zvērīgs dzelzis. Arī cena.


#12June 12, 2012, 09:28

jo lielāks pikseļu blīvums videokartei jānodrošina, jo lielāks blīvums jānodrošina, jo lielāka slodze, jo lielāka slodze nodrošinot tikai izšķirtspēju,
--------------------------------------
Domāju ka 2D režīmā ir minimāla atšķirība patēriņā...
---
Interesanti ja to "retina" display uzliek "nenatīvajā" izškirtspējā, nav attēla kvalitātes problēmas kās tas ir "parastiem" LCD?


#1313June 12, 2012, 09:31

Es arī nesaprotu kāpēc Dienu drukā uz 300ppi? Varēja tak 1366X768 drukāt un lētāk pārdot! :) Bet subjektīvi, arī uz 13" ar 1440x900 izšķirtspēju pikseļi labi redzami, tā kā fotogrāfi, dizaineri novērtēs, ja spēs cenu pavilkt!


#14ddJune 12, 2012, 09:53

4 reizes lenak peles kursors vilksies


#15donalds daksJune 12, 2012, 09:59

ekraans labs... shoreiz gan jaauzslavee apple par shaadu soli, gaidu lielaakas rezoluucijas ekraanus arii konkurentiem... savadaa zb 1366x768 :/


#16donalds daksJune 12, 2012, 10:01

#12 aviizes drukaa max 150dpi


#17123June 12, 2012, 11:34

Un ko tad tas Retina displejs tagad ar tajos MacBoo Pro datoros. Lielus plašus laukus, vai mazas vadziņas??? Bet nu tā jau forši, ka ir dators ar aršanas un arkla funkcionalitāti.


#18123June 12, 2012, 11:41

Pldies, labs reakcijas ātrums. :D


#19esJune 12, 2012, 11:42

Cena kosmoss, izšķirpspēja bezjēdzīgi liela, gribu redzēt heat testus kā tā videne tajā šaurajā alumīnija kārbā labi cepas.


#20aadJune 12, 2012, 11:51

labs akumulatora darbības laiks, nemot vērā parametrus


#21XJune 12, 2012, 11:52

Gan jau, ka tūlīt fiksi parādīsies citu 'meistaru' pakaļskrējēju portatīvie ar šādām izšķirtspējām...


#22MārisJune 12, 2012, 11:54

aad, ja tu sēdi mājās un kustini tik rādītājpirksu, vari ēst 3x retāk, tur jau nekas nebija teikts par full hd atskaņošanu, tik sērfošanu i-netā,. Nezinu, bet pieļauju, ka uz to brīdi tiek ieslēgta mazāka izšķirtspēja monitoram.


#23XJune 12, 2012, 11:54

...un tad tādi subjekti, kā augstāk uzrakstījušais vairs nebrēks par bezjēdzīgām izšķirtspējām utt.


#24fgzgJune 12, 2012, 12:01

reāli smuks dators


#25vafJune 12, 2012, 12:06

Un tās 60 collas noteikti bija jāpieraksta, jo redz savādāk mēs nezinātu cik liela īsti diagonāle tam macbookam ir salīdzinot ar tā izšķirtspēju.


#26KriksisJune 12, 2012, 12:18

Khm.... Subjektīvi, BET, jo lielāka izšķirtspēja, jo lielāks pikseļu blīvums videokartei jānodrošina, jo lielāks blīvums jānodrošina, jo lielāka slodze, jo lielāka slodze nodrošinot tikai izšķirtspēju, jo mazāk jaudas paliek nopitnai grafiskajai apstrādei.... Jautājums - kāda no šitās pontošanās jēga? Es arī 1366X768 izšķirtspējā pikseļu punktus nespēju saskatīt un ārsti saka, ka man ar redzi viss kārtībā... Tātad - priekš kam? Būtu ielikuši kaut ko mazāk jaudīgu un pavilkuši darbības laiku uz 12 h, to es saprastu....


#27lllJune 12, 2012, 12:19

Zvērīgs dzelzis. Arī cena.


#28June 12, 2012, 12:28

jo lielāks pikseļu blīvums videokartei jānodrošina, jo lielāks blīvums jānodrošina, jo lielāka slodze, jo lielāka slodze nodrošinot tikai izšķirtspēju,
--------------------------------------
Domāju ka 2D režīmā ir minimāla atšķirība patēriņā...
---
Interesanti ja to "retina" display uzliek "nenatīvajā" izškirtspējā, nav attēla kvalitātes problēmas kās tas ir "parastiem" LCD?


#2913June 12, 2012, 12:31

Es arī nesaprotu kāpēc Dienu drukā uz 300ppi? Varēja tak 1366X768 drukāt un lētāk pārdot! :) Bet subjektīvi, arī uz 13" ar 1440x900 izšķirtspēju pikseļi labi redzami, tā kā fotogrāfi, dizaineri novērtēs, ja spēs cenu pavilkt!


#30haJune 12, 2012, 12:32

to 14# lol nopērc tak ar lielāku es jau pirms gadim 4 nopirku savu portatīvo ar 1680*1050 un piesēžoties pie 1337*768 vnk acis sāk graust no graudainības :D


#31ddJune 12, 2012, 12:53

4 reizes lenak peles kursors vilksies


#32donalds daksJune 12, 2012, 12:59

ekraans labs... shoreiz gan jaauzslavee apple par shaadu soli, gaidu lielaakas rezoluucijas ekraanus arii konkurentiem... savadaa zb 1366x768 :/


#33SandrissJune 12, 2012, 12:59

Piekritisu,man ar tie x768 skiet par maz... 1080 pilnigi pietiekami.
Uz 15.6 collam.


#34donalds daksJune 12, 2012, 13:01

#12 aviizes drukaa max 150dpi


#35pannaJune 12, 2012, 13:03

Neredzu pilnībā neko revolucionāru vai vispār jaunu kā tādu. Nē, neesmu Apple heiteris, vecos makus pat uzskatu par tīri normāliem zirdziņiem, taču šeit nekas nav mainījies. Tas pats stāsts arī ar jauno ipad, un tas pats būs arī ar jauno iphone. Apple jau sen zaudēja to savu 'ehh', to.. .. jūs saprotat. Ieliek tik lielāku rezolūciju, no kuras jēga ir absolūta nulle, un aiziet.


#36UoJune 12, 2012, 13:23

To panna , ieej apskaties vinunweb lapa tas ir parstradats dators daudz daudz planaks, klusaks un vieglaks.. Turklat ar usb 3 portiem, ko raxta nepiemineja nemaz. Un bez optiska draiva , tapat ka mcbook air. Ja kas parasto 15 inch macbooku ar un 13 atjauninaja.. Sis ir ka blakusmodelis, diemzel 17 incas vairs nerazos izskatas vispar


#37pannaJune 12, 2012, 13:27

Tātad, vienīgie jauninājumi ir nedaudz (jā, nedaudz) plānāks un usb 3 porti, kas mūsdienās jau ir standarts? Tas pats notiek arī spēļu un mūzikas industrijā - kāpēc radīt ko jaunu, nebijušu un inovatīvu, ja var pārkopēt iepriekšējo spēli, nomainīt nosaukumu un voaļa? Runājot par, piemēram, COD spēlēm, tad tur katra jauna daļa nav pat DLC vērta, kur nu vēl pavisam jauna spēle. Bet atkal - muļķi panesas, viegla naudiņa ripo, kāpēc gan kaut ko mainīt..
Ātrāk pasaules galu.


#38asdfghJune 12, 2012, 13:54

#21 panna - Dators izskatās sasodīti foršs, diemžēl attiecīgi arī maksā. Bet Tev gan ir negatīva attieksme.


#39HTTPJune 12, 2012, 14:18

panna tu saki ka nav nekas nebiji un inovatiivs?
Paraadi man kautvienu laptopu ar tik lielu ekraana rezoluuciju? paraadi man kautvienu laptopu ar taadiem tehniskajiem parametriem kurs buutu tik tievs? Es noskatijos visu WWDC jasaka godiiigi ka lai arii nebija nekaaads lielais parsteigums (piem iTV utt) macbookpro ir perfeki nostraadaats dators, paskatis uz to dizainu, amuliinija korpusu etc un pieliec tagad klaat kaut kaadu plastmasnieku resnu.. reaali tur ir daudzi siikumi kaa USB 3.0 un 2.0 ir apvienoti vienaa portaa ta lai darbotos visi device, citiem datoriem ir usb 3.0 un 2.0 ligzdas atseviski.. Vini ir piedomaajusi pie taa zveera dzeses sisteemas lai butu maksimali kluss utt pie visa taa vel baterija tur pietiekami labi un vizuaali iespeejams smukaakais verkjis kadu esmu redzejis protams cena ir griestos, tacu geekiem un video/foto apstraadaataajiem tas nebuus skeerslis.


#40donalds daksJune 12, 2012, 14:21

#23 :D :D :D shitaa nozviedzos :D usb 2.0 un 3.0 apvienoti vienaa :D :D :D zini manaa zilaja uzb3 portaa darbojas visas usb 2 ieriices ariidzan ..:D tas ka vinjiem ir balts usb ports ir tikai tapee ka abi porti ir usb 3.0 un nevaig atskjiriibas ziimi


#41HTTPJune 12, 2012, 14:26

#24 tad nafig vispar ir jaliek vel balts usb 2.0 ja darbojas viss caur zilos 3.0?


#42Hmm..June 12, 2012, 14:36

@HTTP
Tu pats sajēdz, ko tu saki?


#43mhJune 12, 2012, 14:39

kā cilvēki heito apple, nabadziņi ;D pilnībā piekrītu http


#44HTTPJune 12, 2012, 14:41

Es saku, ka ir datori kam ir USB 3.0 un USB 2.0 atseviskos portos. kapec? Jo vins saka ka visi device ar USB 2.0 darbojas arii caur USB 3.0.


#45bambālsJune 12, 2012, 14:59

nais, parādīsies LV, ņemšu :)


#46fgzgJune 12, 2012, 15:01

reāli smuks dators


#47spjortsJune 12, 2012, 15:02

Te tak nav jābūt apple heiterim, lai pateiktu, ka šis modelis ir galīgi garām. Cena - kosmoss. Retina - forši, bet priekš kam? Lai varētu spēles graizīt vai grafiskās programmas darbināt uz tādas rezolūcijas? Tas lētais GPU tāpat to pavilkt nevar. Pagājušā gada modelis man patika, bet šitais ir garām.


#48haJune 12, 2012, 15:32

to 14# lol nopērc tak ar lielāku es jau pirms gadim 4 nopirku savu portatīvo ar 1680*1050 un piesēžoties pie 1337*768 vnk acis sāk graust no graudainības :D


#49pindulisJune 12, 2012, 15:35

daudz kas ir "garām" kam nepietiek "darba ekvivalenta"

... un kad nepietiek "darba ekvivalenta", tad atlek tikai lepoties ar esošo "mazohismu"


#50SandrissJune 12, 2012, 15:59

Piekritisu,man ar tie x768 skiet par maz... 1080 pilnigi pietiekami.
Uz 15.6 collam.


#51TomasJune 12, 2012, 16:00

Ok, jaunās paaudzes macbook pro kas pēc dizaina būtibā jau velk uz air pusi, bet dēļ parametriem protams ka paliek kā macbook pro. Cena nav liela priekš šāda aparāta, priekš foto apstrādes labs variants. Bet man ir tikai viens jautājums, ja jau tas ir jaunākās paaudzes macbook pro, tad priekš kam tika atjaunota iepriekšējā macbook pro paaudze uz ivy bridge processoriem, lielāku operatīvo atmiņu ka arī grafiku? Man neliekās racionāli atjaunot veco paaudzi un pēc tam demonstrēt jaunās paaudzes produktu.


#52ahaJune 12, 2012, 16:01

Visu notebook'u Killeris spēka un dizaina nozarē.
Kā vienmēŗ apple priekšā visiem.


#53pannaJune 12, 2012, 16:03

Neredzu pilnībā neko revolucionāru vai vispār jaunu kā tādu. Nē, neesmu Apple heiteris, vecos makus pat uzskatu par tīri normāliem zirdziņiem, taču šeit nekas nav mainījies. Tas pats stāsts arī ar jauno ipad, un tas pats būs arī ar jauno iphone. Apple jau sen zaudēja to savu 'ehh', to.. .. jūs saprotat. Ieliek tik lielāku rezolūciju, no kuras jēga ir absolūta nulle, un aiziet.


#54UoJune 12, 2012, 16:23

To panna , ieej apskaties vinunweb lapa tas ir parstradats dators daudz daudz planaks, klusaks un vieglaks.. Turklat ar usb 3 portiem, ko raxta nepiemineja nemaz. Un bez optiska draiva , tapat ka mcbook air. Ja kas parasto 15 inch macbooku ar un 13 atjauninaja.. Sis ir ka blakusmodelis, diemzel 17 incas vairs nerazos izskatas vispar


#55pannaJune 12, 2012, 16:27

Tātad, vienīgie jauninājumi ir nedaudz (jā, nedaudz) plānāks un usb 3 porti, kas mūsdienās jau ir standarts? Tas pats notiek arī spēļu un mūzikas industrijā - kāpēc radīt ko jaunu, nebijušu un inovatīvu, ja var pārkopēt iepriekšējo spēli, nomainīt nosaukumu un voaļa? Runājot par, piemēram, COD spēlēm, tad tur katra jauna daļa nav pat DLC vērta, kur nu vēl pavisam jauna spēle. Bet atkal - muļķi panesas, viegla naudiņa ripo, kāpēc gan kaut ko mainīt..
Ātrāk pasaules galu.


#56asdfghJune 12, 2012, 16:54

#21 panna - Dators izskatās sasodīti foršs, diemžēl attiecīgi arī maksā. Bet Tev gan ir negatīva attieksme.


#57niks ar domuJune 12, 2012, 16:56

Tā izšķirtspēja- protams, sākumā liekas wow, kas par izšķirtspēju! Bet, vai jēga no viņas tev būs liela daļa pat nepadomā. Reāli, savus video vispār nevarēsi skatīties(ja tev nav tikpat labas kameras ,kas nodrošinās šo izšķirtspēju), nedz youtubi, vienīgais, kas paliek ir bildītes. Kāda jēga no plānuma?! Protams smuki utt., bet tikpat labi paņem papīra lapu un zīmē, smadzenes tač attīstītākas par kompi.


#58HTTPJune 12, 2012, 17:18

panna tu saki ka nav nekas nebiji un inovatiivs?
Paraadi man kautvienu laptopu ar tik lielu ekraana rezoluuciju? paraadi man kautvienu laptopu ar taadiem tehniskajiem parametriem kurs buutu tik tievs? Es noskatijos visu WWDC jasaka godiiigi ka lai arii nebija nekaaads lielais parsteigums (piem iTV utt) macbookpro ir perfeki nostraadaats dators, paskatis uz to dizainu, amuliinija korpusu etc un pieliec tagad klaat kaut kaadu plastmasnieku resnu.. reaali tur ir daudzi siikumi kaa USB 3.0 un 2.0 ir apvienoti vienaa portaa ta lai darbotos visi device, citiem datoriem ir usb 3.0 un 2.0 ligzdas atseviski.. Vini ir piedomaajusi pie taa zveera dzeses sisteemas lai butu maksimali kluss utt pie visa taa vel baterija tur pietiekami labi un vizuaali iespeejams smukaakais verkjis kadu esmu redzejis protams cena ir griestos, tacu geekiem un video/foto apstraadaataajiem tas nebuus skeerslis.


#59donalds daksJune 12, 2012, 17:21

#23 :D :D :D shitaa nozviedzos :D usb 2.0 un 3.0 apvienoti vienaa :D :D :D zini manaa zilaja uzb3 portaa darbojas visas usb 2 ieriices ariidzan ..:D tas ka vinjiem ir balts usb ports ir tikai tapee ka abi porti ir usb 3.0 un nevaig atskjiriibas ziimi


#60HTTPJune 12, 2012, 17:26

#24 tad nafig vispar ir jaliek vel balts usb 2.0 ja darbojas viss caur zilos 3.0?


#61Hmm..June 12, 2012, 17:36

@HTTP
Tu pats sajēdz, ko tu saki?


#62mhJune 12, 2012, 17:39

kā cilvēki heito apple, nabadziņi ;D pilnībā piekrītu http


#63HTTPJune 12, 2012, 17:41

Es saku, ka ir datori kam ir USB 3.0 un USB 2.0 atseviskos portos. kapec? Jo vins saka ka visi device ar USB 2.0 darbojas arii caur USB 3.0.


#64bambālsJune 12, 2012, 17:59

nais, parādīsies LV, ņemšu :)


#65spjortsJune 12, 2012, 18:02

Te tak nav jābūt apple heiterim, lai pateiktu, ka šis modelis ir galīgi garām. Cena - kosmoss. Retina - forši, bet priekš kam? Lai varētu spēles graizīt vai grafiskās programmas darbināt uz tādas rezolūcijas? Tas lētais GPU tāpat to pavilkt nevar. Pagājušā gada modelis man patika, bet šitais ir garām.


#66aJune 12, 2012, 18:28

tiem dažiem kas te raksta, ka pie 768p un 15 collām neredz pikseļus, steidzami jāpierakstās pie okulista un jāpasūta brilles.
p.s. ceru, ka tagad pīšļu ražotāji, redzot šo ekrānu, nokaunēsies un lapšu standarta izšķitspējas latiņu 15 collām pacels vismaz līdz 1600x900


#67JeePeeJune 12, 2012, 18:34

Cik milijardus uzņēmumam apple ir jāuzrāda kā peļņa, lai viņu produktu lietotāji beidzot saprastu cik ļoti viņi lieto OVER PRICED izstrādājumus.
Un vēl gatavi plēst kreklus ar saukli "Think different".... xe xe


#68pindulisJune 12, 2012, 18:35

daudz kas ir "garām" kam nepietiek "darba ekvivalenta"

... un kad nepietiek "darba ekvivalenta", tad atlek tikai lepoties ar esošo "mazohismu"


#69TomasJune 12, 2012, 19:00

Ok, jaunās paaudzes macbook pro kas pēc dizaina būtibā jau velk uz air pusi, bet dēļ parametriem protams ka paliek kā macbook pro. Cena nav liela priekš šāda aparāta, priekš foto apstrādes labs variants. Bet man ir tikai viens jautājums, ja jau tas ir jaunākās paaudzes macbook pro, tad priekš kam tika atjaunota iepriekšējā macbook pro paaudze uz ivy bridge processoriem, lielāku operatīvo atmiņu ka arī grafiku? Man neliekās racionāli atjaunot veco paaudzi un pēc tam demonstrēt jaunās paaudzes produktu.


#70ahaJune 12, 2012, 19:01

Visu notebook'u Killeris spēka un dizaina nozarē.
Kā vienmēŗ apple priekšā visiem.


#71aJune 12, 2012, 19:02

#36 nav jau īsti viņiem konkurentu, kas piedāvātu līdzvērtīgu produktu. tāpēc arī tādas cenas un tāda peļņa.


#72lolJune 12, 2012, 19:32

#35 vane, var var tos pikselus pie 768p uz 15" redzeet. Ipasi uz ikonaam un citiem netaisnstuura objektiem.


#73JeePeeJune 12, 2012, 19:41

-> 37
Retinas displeji, protams, ir smuki, bet ja godīgi, nu tā pavisam: kam nah vajadzīgi pa 2700$ (cena pie tam ir usa).
Kas attiecas uz vārdu "līdzvērtīgs", tad mazos korpusos i7 , 8GB un SSD jau daudzi ir iemācījušies sabāzt un piedevām paprasīt teju 1/2 mazāk naudu par to. (zenbooks piem.)

Ja viss reducējas uz vārdu "smuks", tad skaidrs - KATRAM SAVS ;)


#74niks ar domuJune 12, 2012, 19:56

Tā izšķirtspēja- protams, sākumā liekas wow, kas par izšķirtspēju! Bet, vai jēga no viņas tev būs liela daļa pat nepadomā. Reāli, savus video vispār nevarēsi skatīties(ja tev nav tikpat labas kameras ,kas nodrošinās šo izšķirtspēju), nedz youtubi, vienīgais, kas paliek ir bildītes. Kāda jēga no plānuma?! Protams smuki utt., bet tikpat labi paņem papīra lapu un zīmē, smadzenes tač attīstītākas par kompi.


#75aJune 12, 2012, 21:28

tiem dažiem kas te raksta, ka pie 768p un 15 collām neredz pikseļus, steidzami jāpierakstās pie okulista un jāpasūta brilles.
p.s. ceru, ka tagad pīšļu ražotāji, redzot šo ekrānu, nokaunēsies un lapšu standarta izšķitspējas latiņu 15 collām pacels vismaz līdz 1600x900


#76JeePeeJune 12, 2012, 21:34

Cik milijardus uzņēmumam apple ir jāuzrāda kā peļņa, lai viņu produktu lietotāji beidzot saprastu cik ļoti viņi lieto OVER PRICED izstrādājumus.
Un vēl gatavi plēst kreklus ar saukli "Think different".... xe xe


#77aJune 12, 2012, 22:02

#36 nav jau īsti viņiem konkurentu, kas piedāvātu līdzvērtīgu produktu. tāpēc arī tādas cenas un tāda peļņa.


#78aJune 12, 2012, 22:25

da labi, pirms gadiem 20 arī 800x600 bija kosmoss :) kādam jau tas progress ir jākustina uz priekšu.


#79lolJune 12, 2012, 22:32

#35 vane, var var tos pikselus pie 768p uz 15" redzeet. Ipasi uz ikonaam un citiem netaisnstuura objektiem.


#80JeePeeJune 12, 2012, 22:41

-> 37
Retinas displeji, protams, ir smuki, bet ja godīgi, nu tā pavisam: kam nah vajadzīgi pa 2700$ (cena pie tam ir usa).
Kas attiecas uz vārdu "līdzvērtīgs", tad mazos korpusos i7 , 8GB un SSD jau daudzi ir iemācījušies sabāzt un piedevām paprasīt teju 1/2 mazāk naudu par to. (zenbooks piem.)

Ja viss reducējas uz vārdu "smuks", tad skaidrs - KATRAM SAVS ;)


#81lolJune 12, 2012, 22:54

#40 Tiesi taa, lai spiez to progressu uz prieksu. Varbut pec gadiem 5 tas retina bus standarts un ari laptopos pa Ls400 varesim atrast displeju ar 220ppi.


#82SmecernieksJune 13, 2012, 00:10

Čīkstiet ko gribiet, bet reāli tas šobrīd ir krutākais laptops pasaulē.


#83aJune 13, 2012, 01:25

da labi, pirms gadiem 20 arī 800x600 bija kosmoss :) kādam jau tas progress ir jākustina uz priekšu.


#84lolJune 13, 2012, 01:54

#40 Tiesi taa, lai spiez to progressu uz prieksu. Varbut pec gadiem 5 tas retina bus standarts un ari laptopos pa Ls400 varesim atrast displeju ar 220ppi.


#85SmecernieksJune 13, 2012, 03:10

Čīkstiet ko gribiet, bet reāli tas šobrīd ir krutākais laptops pasaulē.


#86JānisJune 13, 2012, 08:11

@Smecernieks
Nedaudz par iekšām:
2,3 i7 - lēnākais no visas i7 procesoru saimes, kā vienmēr
8gb 1600 RAM - beidzot viņi iet līdzi laikam, vismaz 2 gadi tirgū, ja ne vairāk
GT 650M - samsung ar Radeon HD 6970M ir labāks
256GB flash storage - nekur nav minēts read un write ātrums, pieļauju ka līdzīgi kā ar citām daļām - lēns
retina - ok tas protams ir stilīgi redzēt rounded corners bez kaitinošajiem pikseļiem, kāpēc tāda izšķirtspēja nav konkurentiem? jo windows ir lielāks tirgus un nav tik viegli mainīt tādu lietu kā izšķirtspēju, jo ir pārāk daudz aplikācijas kas veidotas uz zemo izšķirspēju.


#87androidJune 13, 2012, 10:11

@Jānis
par kuru samsung runā?
tam retina macam var ielikt ātrāku cpu, vairāk ram ja kas
jau izpirka tos macus, sanāk ka baigi lēts


#88JānisJune 13, 2012, 11:11

@Smecernieks
Nedaudz par iekšām:
2,3 i7 - lēnākais no visas i7 procesoru saimes, kā vienmēr
8gb 1600 RAM - beidzot viņi iet līdzi laikam, vismaz 2 gadi tirgū, ja ne vairāk
GT 650M - samsung ar Radeon HD 6970M ir labāks
256GB flash storage - nekur nav minēts read un write ātrums, pieļauju ka līdzīgi kā ar citām daļām - lēns
retina - ok tas protams ir stilīgi redzēt rounded corners bez kaitinošajiem pikseļiem, kāpēc tāda izšķirtspēja nav konkurentiem? jo windows ir lielāks tirgus un nav tik viegli mainīt tādu lietu kā izšķirtspēju, jo ir pārāk daudz aplikācijas kas veidotas uz zemo izšķirspēju.


#89JānisJune 13, 2012, 13:00

SAMSUNG NP700G7A
jā var bet kā mainās cena, un runa ir par to ka apple beidzot ir ram ar 1600Mhz
un i7-3920XM nekad macaa neeredzeesiet
Es vnk gribēju pateikt ka macbook pro nekad nebuus taa pati labaakaa komplektaacija, bet cena gan buus augstaakaa.


#90androidJune 13, 2012, 13:11

@Jānis
par kuru samsung runā?
tam retina macam var ielikt ātrāku cpu, vairāk ram ja kas
jau izpirka tos macus, sanāk ka baigi lēts


#91lolJune 13, 2012, 13:39

#45 Neviens jau neteica ka viniem ir pats jaudigakais procesors izrauts no intel kambariem, tacu piekritisi ka dators ir zveers un apple nekad nav bijis par jaudigajakam ieksaam, bet gan par hardware un software kvalitaati.


#92JānisJune 13, 2012, 16:00

SAMSUNG NP700G7A
jā var bet kā mainās cena, un runa ir par to ka apple beidzot ir ram ar 1600Mhz
un i7-3920XM nekad macaa neeredzeesiet
Es vnk gribēju pateikt ka macbook pro nekad nebuus taa pati labaakaa komplektaacija, bet cena gan buus augstaakaa.


#93lolJune 13, 2012, 16:39

#45 Neviens jau neteica ka viniem ir pats jaudigakais procesors izrauts no intel kambariem, tacu piekritisi ka dators ir zveers un apple nekad nav bijis par jaudigajakam ieksaam, bet gan par hardware un software kvalitaati.


#94JānisJune 13, 2012, 16:56

@46
tik pat liels zvērs kā dell, samsung, asus utt pa 750ls


#95JānisJune 13, 2012, 19:56

@46
tik pat liels zvērs kā dell, samsung, asus utt pa 750ls


#96androidJune 13, 2012, 20:00

galīgi nesmuks tas samsung un 2x smagāks
vēl pilns ar bloatware


#97androidJune 13, 2012, 23:00

galīgi nesmuks tas samsung un 2x smagāks
+vēl pilns ar bloatware


#98JanciksJune 14, 2012, 06:44

Šim laptopam ir tāds liels plus, ka jaudas attiecība pret izmēru (laptopa plānums un svars) ir vislabākā, un šobrīd nav tam konkurentu. Tāpēc arī cena ir augsta. Par ekrāna izšķirtspēju nemaz nerunājot..


#99JanciksJune 14, 2012, 09:44

Šim laptopam ir tāds liels plus, ka jaudas attiecība pret izmēru (laptopa plānums un svars) ir vislabākā, un šobrīd nav tam konkurentu. Tāpēc arī cena ir augsta. Par ekrāna izšķirtspēju nemaz nerunājot..


#100HeheJune 26, 2012, 05:45

#45 tavējais SAMSUNG NP700G7A ir 17 collas un divreiz smagāks, turklāt tam nav SDD. Nesaprotu kāpēc tādu datoru ņemt parmsalīdzinājumu?


#101HeheJune 26, 2012, 08:45

#45 tavējais SAMSUNG NP700G7A ir 17 collas un divreiz smagāks, turklāt tam nav SDD. Nesaprotu kāpēc tādu datoru ņemt parmsalīdzinājumu?


#102edJuly 3, 2012, 13:44

LV cena pie Capital no Ls 1500-2000. datoru vēl nav, bet rinda jau ir izveidojusies. kur krīze ? :D


#103edJuly 3, 2012, 16:44

LV cena pie Capital no Ls 1500-2000. datoru vēl nav, bet rinda jau ir izveidojusies. kur krīze ? :D


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Microsoft cīnās ar Chromebook ierīcēm, laižot klajā portatīvo datoru ar identisku specifikāciju un cenu

Microsoft cīnās ar Chromebook ierīcēm, laižot klajā portatīvo datoru ar identisku specifikāciju un cenu(1)

Nav noslēpums, ka, augot lēto Chromebook datoru popularitātei, Microsoft piestrādā pie tā, lai tirgu sasniegtu attiecīgās cenu kategorijas konkurenti, kas saņēmuši Windows operētājsistēmu. Rezultātā tirgū nonākušas pirmās ierīces, kas specifikācijas un cenas ziņā ir identiskas, taču atšķiras to operētājsistēmas.  Šajā kontekstā ir jāmin pirms neilga laika prezentētais Acer Aspire E-11 modelis, kas tagad cenas un

HP laiž klajā Omen portatīvo datoru, kas piedāvā iespaidīgu jaudu plānā, mobilā ierīcē

HP laiž klajā Omen portatīvo datoru, kas piedāvā iespaidīgu jaudu plānā, mobilā ierīcē(0)

Lai arī jaudīgi portatīvie datori bieži vien nav nemaz tik portatīvi, to svaram sasniedzot pat 5 kilogramus, Hewlett-Packard (HP) ir laidis klajā jaunu portatīvo datoru, kas nodrošina ļoti patīkamu jaudas un mobilitātes balansu. HP Omen portatīvais dators ir paredzēts tiem lietotājiem, kam nepieciešama iespaidīga jauda mobilā korpusā. Rezultātā ierīce var lepoties ar 15,6 collu skārienjutīgu

MSI strādā pie savdabīga portatīvā datora, kas paredzēts datorspēļu entuziastiem

MSI strādā pie savdabīga portatīvā datora, kas paredzēts datorspēļu entuziastiem(3)

MSI dotajā brīdī strādā pie kāda ļoti aizraujoša portatīvā datora, un, lai arī kompānija lielāko daļu tehniskās specifikācijas patur noslēpumā, ir skaidrs, ka šī ierīce izcelsies uz konkurentu fona. Modeļa nosaukums ir GT80 Titan un tas galvenokārt paredzēts datorspēļu entuziastiem. Ierīces apgādāta ar 18 collu displeju, kura izšķirtspēja nav zināma, un daļēji mehānisku, daļēji skārienjutīgu

Dell un Samsung laiž klajā jaunus Chromebook portatīvo datorus

Dell un Samsung laiž klajā jaunus Chromebook portatīvo datorus(0)

Chromebook sērijas ierīces turpina izplesties portatīvo datoru tirgū. Tagad ar jaunām Chomebook ierīces nākuši klajā Samsung un Dell. Abas ierīces iemieso šī tirgus segmenta labākās tradīcijas – augstu mobilitāti un saprātīgu jaudu, kas pieejama par  vēl saprātīgāku cenu. Samsung ir paplašinājis kompānijas Chromebook 2 modeļa versiju klāstu, tagad laižot klajā ierīci, ko darbina Intel Bay

Pasaules lielākie personālo datoru ražotāji piedzīvo izaugsmi, Lenovo nostiprinās līderpozīcijā

Pasaules lielākie personālo datoru ražotāji piedzīvo izaugsmi, Lenovo nostiprinās līderpozīcijā(0)

Portatīvo un personālo datoru tirgū vēl joprojām ir novērojama stagnācija un pat recesija. Jaunākie dati liecina, ka šī tendence mazinās, turklāt pēdējā ceturksnī visi lielākie ražotāji ir spējuši kāpināt pārdošanas apjomus. Kā vēsta kompānijas IDC veiktais pētījums, šā gada trešajā ceturksnī ir realizēts par pusotru miljonu datoru mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Tiesa,

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.