Samsung saviem klientiem Baltijas valstīs no septembra piedāvās tirgū vienīgo un plašāko servisa un bezmaksas apdrošināšanas risinājumu mobilajā lietotnē „Galaxy Care”. Tajā iekļauts Premium serviss Galaxy S6 sērijas viedtālruņiem, bezmaksas apdrošināšana pret ekrāna un ūdens radītiem bojājumiem Samsung jaunākajām ierīcēm, kā arī daudzpusīga pasaulē populāru lietotņu kolekcija.

Samsung_Galaxy_Care

Unikāls projekts klientiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

„Pēdējā gada laikā Baltijas valstīs esam radījuši vairākus unikālus servisa pakalpojumus, piemēram, ekrāna un ūdens bojājumu bezmaksas apdrošināšanu – un tagad ejam soli tālāk, izveidojot līdz šim nebijušu apkalpošanas piedāvājumu. „Galaxy Care” apliecina Samsung apņemšanos rūpēties par klientu laiku, drošību un ērtībām, jo papildu tam, ka mūsu jaunākie flagmaņi ir modernākās ierīces tirgū, to īpašnieki saņem arī unikālu un vērtīgu papildpakalpojumu klāstu,” stāsta Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

Serviss ar piegādi mājās

Premium servisa pakalpojums ir radīts jaunākajiem Galaxy S6 sērijas tālruņiem (S6, S6 edge, S6 edge+). Tas ietaupīs laiku, ja ierīcei nepieciešams remonts – klientam nebūs jādodas uz servisa centru, jo tālrunim pakaļ ieradīsies kurjers un nogādās to servisa centrā bez maksas.

Pakalpojums darbosies Rīgā, Viļņā un Tallinā, un tajā iekļauta Galaxy S6 sērijas tālruņa nogāde uz servisu un atpakaļ, kā arī maiņas ierīce. Šis pakalpojums pieejams vienu reizi – gada laikā no „Galaxy Care” aktivizēšanas. Remonta izmaksas tiks segtas atkarībā no tā, vai bojājumi ir radušies garantijas ietvaros.

Ekrāna un ūdens radītu bojājumu novēršana

„Galaxy Care” iekļauta arī bezmaksas apdrošināšana pret ūdens radītiem bojājumiem, kas darbojas Galaxy S6, Galaxy S6 edge un Galaxy S6 edge+ viedtālruņiem, un ekrāna apdrošināšana, kas pieejama gan Galaxy S6 sērijas tālruņiem, gan Samsung Galaxy Note 4, Galaxy Note Edge, Galaxy A7, Galaxy A 5, Galaxy Alpha, Galaxy S5 un Galaxy Tab S. Gada laikā no „Galaxy Care” lietotnes aktivizēšanas klienti var divas reizes veikt šo bojājumu novēršanu, neatkarīgi no negadījuma vietas – Latvijā vai jebkur citur pasaulē, sedzot tikai pašrisku.

„Galaxy Care” pakalpojums būs pieejams septembrī. Lai to aktivizētu, 30 dienu laikā no ierīces iegādes brīža būs nepieciešams lejupielādēt un aktivizēt Samsung „Galaxy Care” lietotni, kas pieejama vietnē „GALAXY Apps”.

Saistītās tēmas: samsungviedtālruņi

Komentāri 3

Leave a Reply

  • Tas pats Jānis
    August 18, 2015, 10:31

    Mjā – Samsung vairs nav tas – tiek reklamētas bezjēdzīgās lietotnes un bezmaksas nogādāšana uz servisu 1x – pārējās reizes jāstiepj uz TSC pašām… un tas, ka piegāde tikai Rīgā, ir vispār kronis.
    Kaut ko mazliet vairāk jau varējāt sniegt viedtālruņiem ar šādu pārspīlētu cenu. Manā vietējā datorbodē ir līdzīga garantija prastam viedtālrunim – ieskrien pa ceļam darbinieks, savāc un aizgādā uz servicenetu un pēc tam atgādā atpakaļ. Cenas gan ir 3x zemākas tiem tālruņiem.
    Ir jāatrod kaut ko reāli vērtīgu, ar ko izcelties, ja reiz ir vēlme tirgot kaut ko tik dārgu!

    • Īstais Vārds
      August 18, 2015, 15:24

      Nu tu galīgās auzās ar šo komentāru aizbrauci.
      Pilnīgs bezsakars… Kāda vēl Tev pārspīlēta cena? Tu vakar pirmo reizi smartphone ieraudzīji? Vai arī neesi gadiem sekojis telefonu cenām?
      Visiem ražotāju flagmaņiem ir visai līdzīgas cenas to mūža sākumā, un šie cipari jau liekas ierasti.
      Tad tālāk par to pārspīlēto cenu, paņemsim par piemēru galaxy S6 32gb. Šobrīd cena veikalos (nerunāju par elkorio tipa veikaliem, kur visam 150eur uzcenojums) ir 485 eur.
      Tad paņemsim populārāko pretinieku, salīdzinot ar galaxy s6, tehnoloģiski daudz vājāko iphone 6, 16gb. Un tā cena ir 570 eur. Turklāt iphone gadījumā, cenas attaisnošanai, vairs nepalīdz fakts, ka ir premium korpuss, jo samsungiem viņš tagad ir tādā pašā līmenī (pēc manām domām- vēl labākā).
      Un tad nāk pārējie, htc one m9- 485 eur.
      Z3+ 540 eur un tā tālāk…
      Tākā es domāju, nav pamata šādiem apgalvojumiem.
      Un nē, neesmu samsung fans, esmu visas tehnikas fans!

      • Tas pats Jānis
        August 19, 2015, 08:57

        Mjā… un kurš šeit aizbrauca auzās?
        Kas ir Samsung un Apple? Vienīgie ražotāji, ko mūsu Latvijā iesprostotie nabadziņi zin…
        Par Oneplus esam aizmirsuši? To, ka Xiaomi ir lielāks un populārāks ražotājs Āzijā, par Apple un Samsung arī esam aizmirsuši? To, ka salīdzinājumā ar Āziju, mēs šeit esam zvirbulēna spiras ekvivalents?
        Nu ko, īstais vārds, sanāk ka esi vien tipiskais reklāmu upuris – ko tev iesmērē, to lieto – pašam sava viedokļa nav un nevar būt.