Iznākot pirmajiem viedpulksteņiem, daudzi bija skeptiski par to potenciālu, ņemot vērā, ka lielākā daļa no ierīcēm jālādē katru vai katru otro dienu. Tomēr, viedpulksteņi ir pamatīgi ieskrējušies un piegāžu apjomos apdzinuši klasiskos Šveices pulksteņus.

Apple-Watch-34R-ModularClock-3rdParty-PRINT-640x640

Analītiķi no Strategy Analytics ziņo, ka 2015. gada pēdējā ceturksnī viedtālruņi piegādāti 8.1 miljonā eksemplāru, kamēr klasiskie Šveices pulksteņi – 7.9 miljonos. Tiek ziņots, ka galvenie vaininieki lielajos viedpulksteņu piegāžu apjomos ir tehnoloģiju giganti Apple un Samsung.

Apple vēl nav atklājuši oficiālu informāciju par Apple Watch tirdzniecības apjomiem, taču tiek paredzēts, ka tas ir aptuveno 5.1 miljons, kamēr Samsung iekļāvušies 1.3 miljonos ierīču.

Komentāri 1

Leave a Reply

  • geek
    February 19, 2016, 19:30

    Nu nav nekāds brīnums. Cilvēciņam ‘parastajam’ gribas ierīci, kas papildina smartfonu. Viedpulkstenis tāds ir, Šveices pulstenis, lai cik tas prestižs, prezīzs un visādi citādi labs arī būtu, tāds nav. Es pats arī veicu testa pirkumu, iepirku nedārgu ķīnīzeru darinājumu, ko vazāt pa šepti. Speciāli meklēju klasiskas formas pulksteni, jo neciešu kantainos, tāpēc zinu pavisam droši – man NEKAD nebūs Apple Watch, ja vien tie netiks piedavāti arī klasiskā izpildījumā. Redzēs kāds būs tas ķīnizeris…