LG Electronics Inc. (LG) paziņojis, ka uzņēmuma tīrā peļņa pērn veidojusi 474,81 miljonu ASV dolāru, kas ir par 125% vairāk nekā 2013.gadā. Pagājušajā gadā ievērojami pieaugusi pamatdarbības peļņa – no 1,14 miljardiem dolāru līdz 1,73 miljardiem dolāru, reģistrējot 46% kāpumu. Savukārt konsolidētais pārdošanas apjoms 2014.gadā sasniedzis 55,91 miljardu dolāru, galvenokārt pateicoties viedtelefonu tirdzniecības apjoma pieaugumam par 24%.

Kompānijas konsolidētais pārdošanas apjoms pagājušā gada ceturtajā ceturksnī veidoja 14,06 miljardus dolāru, pamatdarbības peļņai sasniedzot 253,31 miljonu dolāru, kas ir par 28% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2013.gadā. Taču LG ceturto ceturksni noslēdzis ar tīrajiem zaudējumiem 189,41 miljonu dolāru apmērā, kas galvenokārt skaidrojams ar līdzekļu norakstīšanu saistībā ar LG plazmas televizoru ražošanas biznesa likvidēšanu.

LG Home Entertainment Company pērn reģistrējusi pamatdarbības peļņu 482,01 miljona dolāra apmērā, kas ir par 31% vairāk nekā pirms gada, bet tirdzniecības apjoms palielinājies nedaudz un veidojis 18,35 miljardus dolāru. Struktūrvienības pārdošanas apjoms ceturtajā ceturksnī, salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem, pieaudzis par 20% – līdz pieciem miljardiem dolāru, pateicoties televizoru pieprasījuma kāpumam Eiropā, NVS valstīs un Ziemeļamerikā. Neskatoties uz lielāku konkurenci un valūtas kursu svārstībām attīstības tirgos, uzņēmums ir optimistiski noskaņots, ka premium segments kopīgi ar digitālo displeju nozari turpinās izaugsmi.

LG Mobile Communications Company tirdzniecības apjoms pagājušajā gadā palielinājies par 16% un sasniedzis 14,26 miljardus dolāru, pateicoties Ziemeļamerikai, kur viedtelefonu piegāžu apjoms ceturtajā ceturksnī gada griezumā pieaudzis par 78%. Kompānijas pārdošanas apjoms ceturtajā ceturksnī veidoja 3,48 miljardus dolāru, kas ir par 5% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2013.gadā. Uzņēmums pērn pasaulē kopumā piegādājis 59,1 miljonu viedtelefonu, kas ir par 24% vairāk nekā pirms gada. Pagājušajā gadā kopumā struktūrvienība pārdeva 78,2 miljonus mobilo tālruņu. Prognozējot sarežģītu nākamo gadu ar lielāku konkurenci no dažādiem pasaules ražotājiem, LG koncentrēsies uz zīmola atpazīstamības stiprināšanu, darbības efektivitātes uzlabošanu un atsevišķu svarīgāko tirgu attīstīšanu.

LG Home Appliance Company 2014.gadā strādājusi ar 10,93 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, ko galvenokārt veicinājis spēcīgs pārdošanas apjoms Eiropā un tādos attīstības tirgos kā Tuvajos Austrumos, Āfrikā un Dienvidaustrumāzijā, kas kompensējis gausāku tirdzniecības apjoma izaugsmi Ziemeļamerikā. Tirdzniecības apjoms ceturtajā ceturksnī gada griezumā nedaudz palielinājies un veidojis 2,65 miljardus dolāru, bet pamatdarbības peļņa sasniegusi 78,27 miljonus dolāru, kas ir par 64% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī un par 2% vairāk nekā pirms gada. Kompānija plāno reaģēt uz šogad gaidāmo lēno pieprasījuma kāpumu, attīstīto enerģiju taupošos produktus un uzlabojot izmaksu konkurētspēju.

LG Air Conditioning & Energy Solutions Company pagājušajā gadā reģistrējusi pārdošanas apjomu 4,32 miljardu dolāru apmērā un pamatdarbības peļņu 241,57 miljonu dolāru apmērā. Tirdzniecības apjoms ceturtajā ceturksnī sasniedzis 719,52 miljonus dolāru, kas ir par 9% vairāk nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties komerciālo gaisa kondicionieru pieprasījuma kāpumam. LG plāno pārvarēt neskaidrības pasaules ekonomikā, uzlabojot izmaksu un produktu konkurētspēju ar paplašinātu enerģiju taupošo produktu klāstu.

Komentāri 1

Leave a Reply