Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Pirms laika vēstījām, ka Samsung jaunākajam flagmanim tirgū neklājas tik labi kā to vēlētos ražotājs – Dienvidkorejā iPhone 6 izrādījās krietni populārāks viedtālrunis, bet mēnesi pēc debijas tas nespēja sasniegt priekšteča uzstādītos realizācijas rādītājus.

Lai arī mēnesi pēc debijas Galaxy Note 4 patiešām bija realizēts 4,5 miljonos eksemplāru, atpaliekot no priekšteča par 0,5 miljoniem vienību, Samsung augsti stāvošas amatpersonas paziņojums liecina, ka uzņēmuma jaunākajam flagmanim nemaz neklājas tik slikti. Īpaši patīkami realizācijas rādītāji ir novērojami Rietumu pasaulē – Ziemeļamerikā un Rietumeiropā.

Tieši šajos divos reģionos Samsung Galaxy Note 4 pārdošanas apjomi ir augstāki, ja salīdzina ar iepriekšējās paaudzes Note planšettelefona uzstādītajiem rādītājiem. Jāatzīmē, ka Samsung ierīču noiets attīstītajās valstīs ir ļoti svarīgs, jo tieši šajos reģionos notiek svarīga cīņa par lietotāju simpātijām, konkurējot ar Apple viedtālruņiem.

Vienlaikus Samsung pārstāvis norāda, ka realizācijas rādītāji turpinās palielināties, jo jau tuvākajos mēnešos tiks būtiski palielināta Galaxy Note 4 pieejamība dažādos pasaules reģionos. Tāpat tiek liktas lielas cerības uz pirms-Ziemassvētku iepirkšanās laiku.

galaxy note 4

Saistītās tēmas: biznesssamsung galaxy

Izsaki savu viedokli