Uzņēmums Dell ir paziņojis par vairākiem jauniem lielo datu apstrādes un analīzes risinājumiem, kas ir izstrādāti, lai uzņēmumiem palīdzētu ātri un droši pārvērst datus par analītisku informāciju, kas atvieglo un paātrina lēmumu pieņemšanu. Tie ietver jaunu Dell padziļinātās analīzes programmatūras platformas laidienu un jaunu analīzes pakalpojuma piedāvājumu vairāku nozaru vertikālajiem segmentam, piemēram, bankām, veselības aprūpei un apdrošināšanai. Kopā šie jaunie piedāvājumi un iespējas ļauj uzņēmumiem ieviest analīzi to pamatprocesos un izmantot analītiskās zināšanas visā organizācijā, lai panāktu labākus uzņēmējdarbības rezultātus.

“Modernajā datu apstrādes laikmetā ir ļoti svarīga iespēja iegūt analītiskās informācijas prognozi no visiem datiem, lai izveidotu ātri reaģējošu, ar sakariem nodrošinātu plaukstošu uzņēmumu, kura vadībā tiek izmantoti dati. Neatkarīgi no tā, vai dati tiek saņemti no reāllaika sensoriem lietiskā interneta vidē vai no lielo datu platformām, kas ir paredzētas milzīga būtiski atšķirīgu datu apjoma analīzei, jaunie Dell piedāvājumi ļauj iegūt un izmantot detalizētu analītisko informāciju. Ar jaunajām iespējām un uzlabojumiem, kas ir īpaši iekļauti programmatūras platformā Statistica 13, uzņēmums Dell jebkāda lieluma organizācijām sniedz iespēju viedā, vienkāršā un rentablā veidā ieviest analītisko prognozēšanu visā organizācijā un vēl plašāk, tādējādi uzlabojot to spēju labāk saprast klientus, optimizēt uzņēmējdarbības procesus, kā arī radīt jaunus izstrādājumus un pakalpojumus,” teica Džons K. Tompsons (John K. Thompson), Dell programmatūras un padziļinātās analīzes struktūrvienības ģenerāldirektors.

Datu virzīta lēmumu pieņemšana ir veids, kā iegūt konkurences priekšrocības modernajā datu apstrādes laikmetā. Dell 2015. gada globālais tehnoloģiju apguves rādītājs (Global Technology Adoption Index 2015 — GTAI 2015) parādīja, ka organizācijām, kas intensīvi izmanto lielos datus, ir par 50 procentiem lielāks izaugsmes temps nekā organizācijām, kas to nedarai. Taču šajā pētījumā tika atklāts arī tas, ka 44 procenti no organizācijām joprojām nesaprot, kā iegūt labumu no saviem datiemi. Izmantojot lielo datu un analīzes izstrādājumu klāsta jaunākos uzlabojumus, Dell palīdz klientiem kliedēt šo neskaidrību un sapratīgi ieguldīt līdzekļus datu tehnoloģijās, piedāvājot elastīgus, visaptverošus risinājumus, kas organizācijām palīdz veicināt IT un uzņēmējdarbības mijiedarbību, palielināt darba efektivitāti un maksimāli izmantot analītiskās prognozēšanas iespējas.

Programmatūras platformas Statistica 13 izlaišana vēl vairāk vienkāršo padziļinātās analīzes ieviešanu visā uzņēmumā

Dell populārās padziļinātās analīzes programmatūras platformas Statistica 13 jaunākais laidiens palīdz vienkāršot un uzlabot procesus, kurus organizācijas izmanto, lai izvietotu prognozēšanas modeļus tieši datu avotos ugunsmūra iekšpusē, mākonī un partneru ekosistēmās. Vienkārši lietojamais risinājums Dell Statistica, kuram nav nepieciešama kodēšana un kuru var bez problēmām integrēt ar atklātā pirmkoda programmēšanas valodu R, piedāvā plašu datu sajaukšanas un noteikšanas, kā arī padziļinātas un prognozējošas analīzes rīku klāstu, kas organizācijām palīdz iegūt un izmantot visus datus, lai paredzētu nākotnes tendences, identificētu jaunus klientus un pārdošanas iespējas, izpētītu iespēju scenārijus un samazinātu krāpniecības gadījumus un citus uzņēmējdarbības riskus. Platformas Statistica 13 uzlabojumi un jaunās iespējas:

  • Pilnībā pārveidots un modernizēts grafiskais lietotāja interfeiss, kas vēl vairāk atvieglo tā lietošanu un uzlabo vizuālo pievilcību;

  • Dziļāka integrācija ar nesen pievienoto Statistica interaktīvās vizualizācijas un informācijas paneļa programmu (Interactive Visualization and Dashboard), kas padara efektīvāku saziņu ar datu patērētājiem;

  • Ciešāka integrācija ar atklātā pirmkoda programmēšanas valodu R, kas ļauj vieglāk kopīgot un vadīt R skriptus;

  • Jauns pakāpeniskas modelēšanas rīks, kas lietotājiem pakāpeniski iesaka optimālos modeļus;

  • Jauna funkcija New Native Distributed Analytics (NDA), kas lietotājiem ļauj veikt analīzi tieši tajā datu bāzē, kurā atrodas dati, un efektīvāk strādāt ar lielām un augošām datu kopām.

NDA funkcionalitāte piegādā prognozēšanas algoritmu modeļu izveides un rezultātu noteikšanas funkcionalitāti tieši datu avotā. Tādējādi tiek novērsta laikietilpīgā un datus ierobežojošā datu pieprasījumpiegāde uz starpniekserveri vai galddatoru, un visa analītiskā apstrāde var notikt tieši datu bāzē, un organizācijas var maksimāli izmantot Hadoop klasteru, datu bāzes šaurierīču un citu augstas veiktspējas platformu iespējas. Sākumā platforma Statistica 13 būs pieejama ar NDA funkcionalitāti Microsoft SQL Server datu bāzēm, un papildu datu bāzes tiks pievienotas turpmākajos laidienos.

Dell Services turpina stiprināt IP pakalpojumu piedāvājumus padziļinātās analīzes un datu apstrādes jomā

Dell Services paplašina analīzes pakalpojumu piedāvājumus ar nozarei raksturīgiem pakalpojumiem, kas klientiem palīdz iegūt analītisko informāciju, paredzēt uzņēmējdarbības rezultātus un uzlabot kritisko uzņēmējdarbības procesu precizitāti un efektivitāti. Piemēram, jaunie uzņēmējdarbības procesu ārpakalpojumu (BPO) pakalpojumi ļauj ieviest datu analīzi visos organizācijas pamatprocesos un izmantot analītisko informāciju, lai uz datiem balstītā lēmumu pieņemšana kļūtu mērogojama. Jaunie pakalpojumi ir šādi:

  • Krāpniecības, nevajadzīgu un nepareizu darbību pārvaldība: palīdz organizācijām noteikt medicīniskās identitātes zādzības gadījumus, nevajadzīgus diagnostikas pakalpojumus vai medicīniski nevajadzīgus pakalpojumus un nepareizu rēķinu sagatavošanu.

  • Atteikumu varbūtības noteikšana un analītiskā prognozēšana: palīdz organizācijām savlaicīgi noteikt, kuras prasības, visticamāk, ir jānoraida, un nodrošina uzskatāmus darbību datus par katru klientu, kā arī detalizētu pārraudzību un sekojumu, darba gaitā palīdzot novērst līdz 40 procentiem no liekā vai mazvērtīgā sekojuma darba.

  • Klientu aiziešanas pārvaldības/klientu noturēšanas pakalpojumi: palīdz organizācijām maksimāli izmantot klientu aiziešanas modeļu prognozes (jaunu sociālo datu avotu apstrāde un korelācija, izmantojot tradicionālos datu avotus), lai identificētu klientus, kurus pastāv iespēja zaudēt, kā arī savlaicīgi veiktu profilaktiskus pasākumus.

Turklāt saistībā ar Dell nemitīgo uzmanību uz analīzes pakalpojumu risinājumu izmantošanu Dell Services darba grupa ir ieviesusi pakalpojumu Dell Service Desk Analytics un Dell ModelHealth (DMH) Tracker.

  • Pakalpojums Dell Service Desk Analytics pārveido IT tehniskā atbalsta dienesta pārvaldību, nodrošinot kļūdu prognozēšanas pārvaldības un automatizācijas izmantošanu. Tas ģenerē agrīnus brīdinājumus un veic teksta analīzi, lai uzlabotu galalietotāju pieredzi un samazinātu darba pārtraukumus.

  • Pakalpojums Dell ModelHealth Tracker palīdz klientiem izsekot un pārraudzīt dažādu rādītāju sistēmu un analītisko prognozēšanas modeļu efektivitāti. It īpaši nozarēs ar prasībām nodrošināt atbilstību, tostarp banku darbībā un apdrošināšanā, uzņēmumi izmanto rādītāju sistēmas vai citus prognozēšanas modeļus, lai paredzētu kritiski svarīgus rezultātus, piemēram, klientu maksātspēju vai krāpnieciskas apdrošināšanas prasības varbūtību. DMH ir izmantojams kopā ar daudziem datu avotiem, lai izsekotu, arhivētu un pārvaldītu šādus modeļus, un, vēl svarīgāk, pārraudzītu to efektivitāti un atbilstību.

Šie jaunie piedāvājumi papildina struktūrvienības Dell Services vairāk nekā 50 padziļinātās analīzes risinājumu, tostarp veselības aprūpes datu analīzes piedāvājumus, kuros galvenā uzmanība ir pievērsta kritiski svarīgiem jautājumiem, piemēram, iedzīvotāju veselībai, pacientu atkārtotai hospitalizācijai un veselības riska grupu noteikšanai, finanšu datu analīzes piedāvājumus, kuros galvenā uzmanība ir pievērsta tiešsaistes darījumiem un krāpniecības noteikšanai, kā arī ar apdrošināšanu saistītus piedāvājumus, kuru uzmanības degpunktā ir klientu aiziešanas samazināšana, izmantojot Dell apdrošināšanas prasību apstrādes platformā Lifesys iegultu analīzi.

Visaptverošs izstrādājumu klāsts atvieglo izvietošanu un ļauj klientiem ātrāk iegūt analītisko informāciju

Līdzās programmatūrai un pakalpojumiem uzņēmums Dell jau sen piedāvā projektētus risinājumus un etalonarhitektūras, kas paātrina izvietošanas un ieviešanas laiku. Šie risinājumi ir pārbaudīti un apstiprināti, lai atvieglotu klientu problēmas, kas ir saistītas ar efektīvu datu pārvaldības tehnoloģiju izvietošanu. Pavisam nesen uzņēmums Dell paziņoja par savu 15. etalonarhitektūru, kura izstrādāta sadarbībā ar Cloudera un kurā šoreiz ir ietverta arī programmatūra Syncsort DMX-h. Dell | Cloudera | Syncsort datu noliktavas optimizācija – ETL izlādes etalonarhitektūra pilnveido plānošanas, projektēšanas, konstruēšanas un izvietošanas procesu, kas pārveido datus analīzei gatavā stāvoklī un kas ir zināms arī kā izvilkšanas, transformēšanas un ielādes (ETL) process, izmantojot Hadoop datu platformu. Šī etalonarhitektūra piedāvā klientiem izmaksu ietaupījumu, īsāku ieviešanas laiku un ātrāku piekļuvi analītiskajai informācijai nekā atklātā pirmkoda pašizveidotie risinājumi.

Turklāt Dell ProDeploy Enterprise Suite piedāvā klientiem pilnu izvietošanas pakalpojumu un profesionālu sertifikātu komplektu, kura uzdevums ir vienkāršot izvietošanu un palīdzēt klientiem ātri un droši pieņemt jaunās tehnoloģijas.