LG Electronics (LG) šodien paziņoja, ka uzņēmums šā gada pirmajā ceturksnī strādājis ar 420,25 miljonu ASV dolāru pamatdarbības peļņu, kas ir par 65,5% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, bet tirdzniecības apjoms veidoja 11,12 miljardus dolāru.

LG Home Appliance & Air Solution Company nodrošinājusi vislielāko apjomu, struktūrvienības pamatdarbības peļņai ceturksnī veidojot 339,23 miljonus dolāru, bet LG Home Entertainment Company pamatdarbības peļņā guvusi 278,84 miljonus dolāru, abām struktūrvienībām reģistrējot ievērojamu izaugsmi salīdzinājumā ar 2015.gada pirmo ceturksni. LG Mobile Communications Company reģistrējusi pamatdarbības zaudējumus 168,2 miljonu dolāru apmērā, kas galvenokārt tiek skaidroti ar jaunā flagmaņa LG G5 marketinga izdevumu pieaugumu, bet LG Vehicle Components Company strādājis ar nelieliem zaudējumiem 13,14 miljonu dolāru apmērā, kas atspoguļo izpētes un izstrādes investīciju kāpumu.

LG Electronics_logo

Prognozes liecina, ka LG tirdzniecības apjoms un rentabilitāte kopumā otrajā ceturksnī piedzīvos kāpumu, pārdošanas apjomam reģistrējot divciparu skaitlī mērāmu izaugsmi, un rentabilitātei palielinoties saistībā ar LG koncentrēšanos uz LG SIGNATURE produktiem, LG G5 viedtālruni un 4K Ultra HD OLED televizoriem.

LG Home Appliance & Air Solution Company pirmajā ceturksnī strādājusi ar 3,51 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 4% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, galvenokārt pateicoties premium produktu pārdošanas apjoma pieaugumam un B2B darbību izaugsmei. Pamatdarbības peļņa un peļņas norma 9,7% apmērā sasniegusi augstāko līmeni struktūrvienības vēsturē. Dienvidkorejā pārdošanas apjoms gada griezumā pieauga par 11%, pateicoties jauno TWIN Wash veļas mazgājamo mašīnu, premium klases ledusskapju un komerciālo gaisa kondicionētāju popularitātei. Vājāks pieprasījums, ko izraisījis naftas cenu kritums un nelabvēlīgas valūtas kursu svārstības, negatīvi ietekmējis tirdzniecības apjomu tādos tirgos kā Tuvie Austrumi, Dienvidamerika un NVS, bet pārdošanas apjoms Ziemeļamerikā un Eiropā saglabājies spēcīgs.

LG Mobile Communications Company reģistrējusi tirdzniecības apjomu 2,46 miljardu dolāru apmērā, kas ir par 15,5% mazāk nekā pērnā gada pirmajā ceturksnī. Ceturksnī piegādāti 13,5 miljoni viedtālruņu, kas ir par 12% mazāk gan gada griezumā, gan salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni, ņemot vērā vāja pieprasījuma sezonas sākšanos un esošo flagmaņu modeļu tirdzniecības apjoma kritumu, kas saistīts ar intereses pieaugumu attiecībā uz nesen prezentēto LG G5. Konkurence viedtālruņu tirgū turpinās palielināties, novedot pie turpmāka cenu krituma, kuru LG plāno kompensēt, agresīvi tirgū virzot modulāro LG G5 viedtālruni un tādus jaunus masveida pieprasījumam paredzētus modeļus kā X sēriju.

LG Home Entertainment Company tirdzniecības apjoms veidoja 3,6 miljardus dolāru, kas ir par 2,3% mazāk salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmo ceturksni, ņemot vērā televizoru pieprasījuma kritumu svarīgajos Ziemeļamerikas un Eiropas tirgos. Spēcīgu peļņas normu 7,7% apmērā pavadījis pamatdarbības peļņas pieaugums gada griezumā par 207%, norādot uz pieprasījuma kāpumu pēc premium OLED un 4K OLED televizoriem. Paredzams, ka uzlabota izmaksu struktūra un izmaksu konkurētspēja veicinās rentabilitātes pieaugumu nākamajā ceturksnī.

LG Vehicle Components Company strādājusi ar 493,2 miljonu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 55% vairāk nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties automašīnu izklaides sistēmu ražošanas biznesa veiksmīgajai darbībai, lai arī rentabilitāti negatīvi ietekmējis izpētes un izstrādes investīciju pieaugums. Prognozes LG automašīnu biznesam ir pozitīvas, ņemot vērā gaidāmo pieprasījuma kāpumu pēc elektrisko automašīnu komponentēm un LG paplašinot savu klātbūtni pasaules tirgū un iegūstot jaunus klientus.