larboard-semifinal
 

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizliedz Tele2 reklāmas kampaņu

PTAC ar pagaidu noregulējumu aizliedz Tele 2 reklāmas kampaņu „Bezmaksas telefons pirmklasniekam! O Ls”
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC), izvērtējot SIA „Tele 2” reklāmas kampaņu „BEZMAKSAS TELEFONS PIRMKLASNIEKAM!” un tajā izplatīto reklāmas materiālu saturu (piemēram, BEZMAKSAS TELEFONS PIRMKLASNIEKAM! NOKIA 100, Ls 0, Obligātā kredīta atjaunošana Ls1,75/mēn., „ZZ TELEFONS PIRMKLASNIEKAM, PAR BRĪVU!(..)”, „Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!”) ir atzinusi to par jebkuros apstākļos maldinošu un agresīvu komercpraksi un uzliek par tiesisku pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi.

PTAC SIA „Tele 2”realizētā komercprakse saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu ir maldinoša un agresīva komercprakse šādu iemeslu dēļ:

  • Reklāmās tiek lietoti apzīmējumi – bez maksas, pa brīvu un „Ls 0”, kuri norāda, ka pirmklasnieki var saņemt bezmaksas telefonu, taču, lai to saņemtu, ir jāslēdz līgums uz 12 mēnešiem un ik mēnesi ir jāveic maksājumi vismaz Ls 1,75 apmērā. Šāda komercprakse ir jebkuros apstākļos maldinoša, jo pakalpojums tiek pasniegts kā bezmaksas, bet patērētājam ir jāmaksā vēl papildus maksas, – šajā gadījumā ik mēnesi jāatjauno kredīts noteiktas naudas summas apmērā. Turklāt dažās reklāmās vispār patērētājiem netiek sniegta informācija par obligāto mēneša maksājumu Ls 1,75 apmērā.
  • Atsevišķās reklāmās ietvertais paziņojums „Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!” nepārprotami ir tiešs aicinājums bērniem saņemt mobilo telefonu un izmantot konkrētā mobilo sakaru pakalpojumu operatora telekomunikāciju pakalpojumus. Šāda komercprakse uzskatāma par agresīvu, jo komercprakses īstenotājs reklāmā iekļauj tiešu bērniem adresētu aicinājumu iegādāties preci vai saņemt pakalpojumu, vai arī pierunāt vecākus vai citus pieaugušos iegādāties preci vai saņemt pakalpojumu. Bērni ir viena no sabiedrības neaizsargātākajām daļām, kuri sava vecuma un zināšanu trūkuma dēļ ir viegli iespaidojami un kuri nodod tālāk informāciju vecākiem, lūdzot vai pat pieprasot vecākiem vai citiem pieaugušajiem iespēju saņemt mobilo telefonu, tādējādi pierunājot izmantot attiecīgo piedāvājumu.

Reklāmas tika izplatītas dažādos kanālos – televīzijā, vides reklāmās, internetā izvietotajos baneros u.c.

Pagaidu noregulējums ir spēkā no tā pieņemšanas brīža līdz PTAC gala lēmuma pieņemšanai.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



13 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1vm..August 21, 2012, 10:45

mele2 :)


#2nutakAugust 21, 2012, 10:53

pareizi ir

Es pat būtu par to lai aizliedz visus tos 3 par 2 cenu un tamlīdzīgos, kas sastopami uz katra stūra. Apšmaukt muļķi nav gudri


#3111August 21, 2012, 10:54

Ar ko šis atšķiras no dajebkādām citu firmu reklāmām, ka prece X maksā tikai 1ls!!!!!

maziem burtiem apakšā rakstīts - norādītā cena ir pirmā iemaksa un mēnesī papildus jāmaksā 19.99ls 24 mēnešus.

Kāda atšķirība?
Manā piemērā tak arī mani maldina sakot, ka prece X maksā tikai 1ls.


#4RGAugust 21, 2012, 11:31

Un vispār tā kaitinoša TELE 2 reklāma ar Latvijas karoga izmantošanu...


#5asasAugust 21, 2012, 12:50

ja jūs zinātu cik procenti no tele 2 lietotājiem lieto zelta zivtiņas pamatkomplektu (kas ir viens no visneizdevīgākajiem), tad saprastu kādu piķi viņi slauc un kā var atļauties piedāvāt arī kādu ļoti izdevīgu tarifu (kuru bieži vien nākas aktivizēt katru mēnesi un izdevīgums var arī pazust, ja neizdosies izveidot automātisko tarifa pagarināšanu katru mēnesi) Nesauksim viņus par mele2, bet par atklātiem likumīgiem krāpniekiem.


#6vm..August 21, 2012, 13:45

mele2 :)


#7nutakAugust 21, 2012, 13:53

pareizi ir

Es pat būtu par to lai aizliedz visus tos 3 par 2 cenu un tamlīdzīgos, kas sastopami uz katra stūra. Apšmaukt muļķi nav gudri


#8111August 21, 2012, 13:54

Ar ko šis atšķiras no dajebkādām citu firmu reklāmām, ka prece X maksā tikai 1ls!!!!!

maziem burtiem apakšā rakstīts - norādītā cena ir pirmā iemaksa un mēnesī papildus jāmaksā 19.99ls 24 mēnešus.

Kāda atšķirība?
Manā piemērā tak arī mani maldina sakot, ka prece X maksā tikai 1ls.


#9CougarAugust 21, 2012, 14:08

Tele 2 vienkārši varēja dot mobīlos telefonus piesaistītus zz kartei par kādiem 5ls un pircēji netrūktu, nevis skandināt par kaut kadiem bezmaksas telefoniem...


#10RGAugust 21, 2012, 14:31

Un vispār tā kaitinoša TELE 2 reklāma ar Latvijas karoga izmantošanu...


#11Donalds DaksAugust 21, 2012, 14:47

tāpēc arī aizgāju no Mele2, dēļ šitādiem izlēcieniem... bonusi zūd, kredīts zūd, mistiski tarifi ar 6 ciparu skaitļiem aiz komata utt... - nah man tas vajadzīgs...


#12aAugust 21, 2012, 14:54

cik ir bijusi darīšana at Tele 2 visur vienas vienīgas problēmas un krāpāsna reklāmās. vispār vajadzētu Tele 2 likvidēt.


#13wwwAugust 21, 2012, 15:12

Tāds prieks ka melle2 izčakarēja


#14asasAugust 21, 2012, 15:50

ja jūs zinātu cik procenti no tele 2 lietotājiem lieto zelta zivtiņas pamatkomplektu (kas ir viens no visneizdevīgākajiem), tad saprastu kādu piķi viņi slauc un kā var atļauties piedāvāt arī kādu ļoti izdevīgu tarifu (kuru bieži vien nākas aktivizēt katru mēnesi un izdevīgums var arī pazust, ja neizdosies izveidot automātisko tarifa pagarināšanu katru mēnesi) Nesauksim viņus par mele2, bet par atklātiem likumīgiem krāpniekiem.


#15markeAugust 21, 2012, 17:03

kur šajos laikos nav apslēpti teksti? paši varat atbildēt uz šo jautājumu?
pats lietoju tele2 jau desmit gadus, nav bijis neviens brīdis kad esmu neapmierināts ar savu operātoru.


#16CougarAugust 21, 2012, 17:08

Tele 2 vienkārši varēja dot mobīlos telefonus piesaistītus zz kartei par kādiem 5ls un pircēji netrūktu, nevis skandināt par kaut kadiem bezmaksas telefoniem...


#17Donalds DaksAugust 21, 2012, 17:47

tāpēc arī aizgāju no Mele2, dēļ šitādiem izlēcieniem... bonusi zūd, kredīts zūd, mistiski tarifi ar 6 ciparu skaitļiem aiz komata utt... - nah man tas vajadzīgs...


#18aAugust 21, 2012, 17:54

cik ir bijusi darīšana at Tele 2 visur vienas vienīgas problēmas un krāpāsna reklāmās. vispār vajadzētu Tele 2 likvidēt.


#19wwwAugust 21, 2012, 18:12

Tāds prieks ka melle2 izčakarēja


#20markeAugust 21, 2012, 20:03

kur šajos laikos nav apslēpti teksti? paši varat atbildēt uz šo jautājumu?
pats lietoju tele2 jau desmit gadus, nav bijis neviens brīdis kad esmu neapmierināts ar savu operātoru.


#21esAugust 22, 2012, 16:21

Šito gan nesaprotu. Vai tad ar interneta provaideriem nav tas pats? Ierīkošana bez maksas... bet katru mēnesi maksā 20 ls. Tāpat te - telefons bez maksas, bet katru mēnesi maksā...


#22esAugust 22, 2012, 19:21

Šito gan nesaprotu. Vai tad ar interneta provaideriem nav tas pats? Ierīkošana bez maksas... bet katru mēnesi maksā 20 ls. Tāpat te - telefons bez maksas, bet katru mēnesi maksā...


#23to esAugust 23, 2012, 19:29

:)))...nakamais solis ir - nac un sanem savu telefonu Ls5, un pavisam maziem burtiem apaksa - katru menesi - 20 ls.


#24to esAugust 23, 2012, 22:29

:)))...nakamais solis ir - nac un sanem savu telefonu + Ls5, un pavisam maziem burtiem apaksa - katru menesi - 20 ls.


#25SandisSeptember 1, 2012, 12:35

nēēē, zz vēl joprojām nav man piemērots, sākot ar to, ka mājā drausmīgi zona raustās


#26SandisSeptember 1, 2012, 15:35

nēēē, zz vēl joprojām nav man piemērots, sākot ar to, ka mājā drausmīgi zona raustās


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Analītiķi prognozē rekordaugstu iPhone 6 noietu; arī kompānijas peļņa varētu sasniegt jaunu rekordu

Analītiķi prognozē rekordaugstu iPhone 6 noietu; arī kompānijas peļņa varētu sasniegt jaunu rekordu(4)

Lai arī iPhone jaunākie modeļi ir pieejami pircējiem jau vairākas nedēļas, analītiķi lēš, ka tieši pirms-Ziemassvētku iepirkšanās drudzis būtiski kāpinās jau tā augstos noieta rādītājus, ļaujot kompānijai sasniegt jaunu realizācijas rekordu. Gene Munster analītiķi vēstulē investoriem norādījuši, ka šā gada ceturtajā ceturksnī iPhone viedtālruņu noiets varētu būt robežās no 56,7 līdz 62,7 miljoniem vienību. Tikmēr

AMD trešā ceturkšņa finanšu atskaite nenes pozitīvas ziņas, kompānija atlaidīs daļu no darbiniekiem

AMD trešā ceturkšņa finanšu atskaite nenes pozitīvas ziņas, kompānija atlaidīs daļu no darbiniekiem(6)

AMD ir laidis klajā šā gada trešā ceturkšņa finanšu rezultātus. Tie vēsta par ienākumu un peļņas samazināšanos, kas liks kompānijai veikt reformas, atlaižot lielu skaitu darbinieku. Īstenot šādus pasākumus liek arī kompānijas nākotnes prognozes. AMD šā gada trešo ceturksni noslēdza ar ieņēmumiem 1,43 miljardu ASV dolāru apmērā. Tas ir mazāk gan par pagājušā ceturkšņa ienākumiem,

Lenovo nākamgad dibinās jaunu kompāniju, kas ražos budžeta klases ierīces

Lenovo nākamgad dibinās jaunu kompāniju, kas ražos budžeta klases ierīces(3)

Ķīnā bāzētā kompānija Lenovo ir paziņojusi, ka nākamā gada pirmajā pusē dibinās jaunu kompāniju, kas nodarbosies ar budžeta klases viedierīču ražošanu. Sagaidāms, ka jaunā kompānija tiks atklāta nākamā gada 1. aprīlī, bet tās galvenais uzdevums būs sastādīt konkurenci kādam citam Ķīnas viedierīču ražotājam – Xiaomi. Kaut arī kā kompānijas galvenais darbības reģions tiek minēta Ķīna,

Ienākumi no iPhone 6 aksesuāru tirdzniecības sasniedz jaunu rekordu

Ienākumi no iPhone 6 aksesuāru tirdzniecības sasniedz jaunu rekordu(6)

Vadoties pēc Apple sniegtajām finanšu atskaitēm un analītiķu aprēķiniem, tieši iPhone viedtālruņi pēdējos gados nodrošina lauvas tiesu no kompānijas ienākumiem. Sagaidāms, ka situācija jaunāko viedtālruņu gadījumā nemainīsies. Kā vēsta analītiķu kompānijas NPD Group sniegtā informācija, ne tikai iPhone 6 un iPhone 6 Plus viedtālruņi, bet arī šo viedtālruņu aksesuāri kompānijas budžetā ienes iespaidīgu peļņu. Analītiķu

Pirmo reizi Baltijā notiks starptautiskais biznesa ideju pārbaudes, produktu izstrādes un jaunuzņēmumu izveides pasākums “Global StartUp Battle”

Pirmo reizi Baltijā notiks starptautiskais biznesa ideju pārbaudes, produktu izstrādes un jaunuzņēmumu izveides pasākums “Global StartUp Battle”(0)

Liepājā tiek rīkots starptautiskais biznesa idejas pārbaudes, biznesa modeļa un produkta izveides pasākums “Startup Weekend Liepāja”, kur labākām divām idejām būs iespēja tālāk  sacensties ar citu StartUp Weekend uzvarētājiem iekš Global StartUp Battle. „Startup Weekend Liepāja” ir.. 54-stundu garš pasākums, kas ir izmodelēts tā, lai nodrošinātu labāko uz praktiskas darbības pieredzes balstītu izglītību tehniskajiem un

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.