Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizliedz Tele2 reklāmas kampaņu

PTAC ar pagaidu noregulējumu aizliedz Tele 2 reklāmas kampaņu „Bezmaksas telefons pirmklasniekam! O Ls”
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC), izvērtējot SIA „Tele 2” reklāmas kampaņu „BEZMAKSAS TELEFONS PIRMKLASNIEKAM!” un tajā izplatīto reklāmas materiālu saturu (piemēram, BEZMAKSAS TELEFONS PIRMKLASNIEKAM! NOKIA 100, Ls 0, Obligātā kredīta atjaunošana Ls1,75/mēn., „ZZ TELEFONS PIRMKLASNIEKAM, PAR BRĪVU!(..)”, „Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!”) ir atzinusi to par jebkuros apstākļos maldinošu un agresīvu komercpraksi un uzliek par tiesisku pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi.

PTAC SIA „Tele 2”realizētā komercprakse saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu ir maldinoša un agresīva komercprakse šādu iemeslu dēļ:

  • Reklāmās tiek lietoti apzīmējumi – bez maksas, pa brīvu un „Ls 0”, kuri norāda, ka pirmklasnieki var saņemt bezmaksas telefonu, taču, lai to saņemtu, ir jāslēdz līgums uz 12 mēnešiem un ik mēnesi ir jāveic maksājumi vismaz Ls 1,75 apmērā. Šāda komercprakse ir jebkuros apstākļos maldinoša, jo pakalpojums tiek pasniegts kā bezmaksas, bet patērētājam ir jāmaksā vēl papildus maksas, – šajā gadījumā ik mēnesi jāatjauno kredīts noteiktas naudas summas apmērā. Turklāt dažās reklāmās vispār patērētājiem netiek sniegta informācija par obligāto mēneša maksājumu Ls 1,75 apmērā.
  • Atsevišķās reklāmās ietvertais paziņojums „Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!” nepārprotami ir tiešs aicinājums bērniem saņemt mobilo telefonu un izmantot konkrētā mobilo sakaru pakalpojumu operatora telekomunikāciju pakalpojumus. Šāda komercprakse uzskatāma par agresīvu, jo komercprakses īstenotājs reklāmā iekļauj tiešu bērniem adresētu aicinājumu iegādāties preci vai saņemt pakalpojumu, vai arī pierunāt vecākus vai citus pieaugušos iegādāties preci vai saņemt pakalpojumu. Bērni ir viena no sabiedrības neaizsargātākajām daļām, kuri sava vecuma un zināšanu trūkuma dēļ ir viegli iespaidojami un kuri nodod tālāk informāciju vecākiem, lūdzot vai pat pieprasot vecākiem vai citiem pieaugušajiem iespēju saņemt mobilo telefonu, tādējādi pierunājot izmantot attiecīgo piedāvājumu.

Reklāmas tika izplatītas dažādos kanālos – televīzijā, vides reklāmās, internetā izvietotajos baneros u.c.

Pagaidu noregulējums ir spēkā no tā pieņemšanas brīža līdz PTAC gala lēmuma pieņemšanai.

Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

LU Fonds piešķirs stipendijas 2014.gada labāko datorikas bakalaura un maģistra darbu autoriem

LU Fonds piešķirs stipendijas 2014.gada labāko datorikas bakalaura un maģistra darbu autoriem(0)

Latvijas Universitātes Fonds sadarbībā ar uzņēmumiem Exigen Services Latvia un Accenture Latvija izsludina stipendiju konkursu labākajiem Latvijas akreditētajās augstskolās izstrādātajiem datorikas (informātikas) studentu bakalaura un maģistra darbiem, kuri izstrādāti 2014. gadā. Darbu iesniegšana konkursam sāksies 2. jūnijā un ilgs līdz 4. jūlijam. Kā norāda Exigen Services Latvia valdes priekšsēdētājs Ivars Puksts, talantīgu un radošu jauno

“Tele2”: viens no pirktākajiem viedtelefoniem ir Latvijas uzņēmuma “Just5 Spacer”

“Tele2”: viens no pirktākajiem viedtelefoniem ir Latvijas uzņēmuma “Just5 Spacer”(10)

Latvijas zīmola “Just5” viedtelefons “Just5 Spacer” ir viens no pirktākajiem viedtelefoniem Latvijā, liecina “Tele2” pārdošanas dati. “Just5 Spacer” ir pieejams “Tele2” klientu apkalpošanas centros kopš pagājušā gada nogales un ātri ieguvis iedzīvotāju atzinību, iekļūstot “Tele2” pārdotāko viedtelefonu TOP5. “Priecājamies atbalstīt inovatīvus Latvijas uzņēmumus – konkurēt ar pasaulē lielākajiem mobilo telefonu ražotājiem nav viegls uzdevums, bet

„LMT DIGITAL 2014” var vērot tiešraidē m.lmt.lv un LMT mājas lapā

„LMT DIGITAL 2014” var vērot tiešraidē m.lmt.lv un LMT mājas lapā(0)

Baltijas vērienīgākās interneta mārketinga un sociālo mediju konferences „LMT Digital 2014” tiešraidi šodien 15. aprīlī ikviens interesents varēs vērot gan savā viedierīcē – m.lmt.lv, gan LMT mājaslapā. Visas dienas garumā ikviens ir aicināts tiešsaistē sekot līdzi konferences pašmāju un ārvalstu ekspertu prezentācijām. No 22. aprīļa tikai LMT klientiem m.lmt.lv būs pieejamas konferences videolekcijas, kā arī

WSJ: Google plāno iegādāties vēl vienu uzņēmumu, šoreiz – lidaparātu ražotāju

WSJ: Google plāno iegādāties vēl vienu uzņēmumu, šoreiz – lidaparātu ražotāju(0)

Kā vēsta Wall Street Journal (WSJ), Google gatavojas vēl viena uzņēmuma iegādei. Šoreiz tehnoloģiju giganta ķetnās, visticamāk, nonāks Titan Aerospace, kas izstrādā dažādus lidojošus objektus. Ņūmeksikā bāzētais uzņēmums ražo dažādus lidaparātus, bet īpaši specializējas augstu lidojošo atmosfēras satelītu izstrādē. Wall Street Journal ieskicē iespējamos scenārijus, uzskatot, ka iegūtā uzņēmuma tehnoloģijas Google izmantos, lai uzlabotu tādus

Notiks seminārs Baltijas kontaktu centru profesionāļiem

Notiks seminārs Baltijas kontaktu centru profesionāļiem(0)

Trešdien, 23. aprīlī, Rīgā notiks Baltijas seminārs “Izpēti inovācijas klientu apkalpošanas nozarē”, kurā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunākajām tendencēm un IT tehnoloģiju sniegtajām inovācijām efektīvākai klientu apkalpošanai. Tāpat seminārā nozares profesionāļi stāstīs par uzņēmumu izaicinājumiem un to risinājumiem klientu apkalpošanā, kā arī demonstrēs labākās brīvroku ierīces noslogotiem kontaktu centriem. “Šāds seminārs sekmēs uzņēmumu attīstību un

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2013 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.