larboard-semifinal
 

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizliedz Tele2 reklāmas kampaņu

PTAC ar pagaidu noregulējumu aizliedz Tele 2 reklāmas kampaņu „Bezmaksas telefons pirmklasniekam! O Ls”
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC), izvērtējot SIA „Tele 2” reklāmas kampaņu „BEZMAKSAS TELEFONS PIRMKLASNIEKAM!” un tajā izplatīto reklāmas materiālu saturu (piemēram, BEZMAKSAS TELEFONS PIRMKLASNIEKAM! NOKIA 100, Ls 0, Obligātā kredīta atjaunošana Ls1,75/mēn., „ZZ TELEFONS PIRMKLASNIEKAM, PAR BRĪVU!(..)”, „Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!”) ir atzinusi to par jebkuros apstākļos maldinošu un agresīvu komercpraksi un uzliek par tiesisku pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi.

PTAC SIA „Tele 2”realizētā komercprakse saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu ir maldinoša un agresīva komercprakse šādu iemeslu dēļ:

  • Reklāmās tiek lietoti apzīmējumi – bez maksas, pa brīvu un „Ls 0”, kuri norāda, ka pirmklasnieki var saņemt bezmaksas telefonu, taču, lai to saņemtu, ir jāslēdz līgums uz 12 mēnešiem un ik mēnesi ir jāveic maksājumi vismaz Ls 1,75 apmērā. Šāda komercprakse ir jebkuros apstākļos maldinoša, jo pakalpojums tiek pasniegts kā bezmaksas, bet patērētājam ir jāmaksā vēl papildus maksas, – šajā gadījumā ik mēnesi jāatjauno kredīts noteiktas naudas summas apmērā. Turklāt dažās reklāmās vispār patērētājiem netiek sniegta informācija par obligāto mēneša maksājumu Ls 1,75 apmērā.
  • Atsevišķās reklāmās ietvertais paziņojums „Pirmklasniek, nāc pēc sava bezmaksas telefona!” nepārprotami ir tiešs aicinājums bērniem saņemt mobilo telefonu un izmantot konkrētā mobilo sakaru pakalpojumu operatora telekomunikāciju pakalpojumus. Šāda komercprakse uzskatāma par agresīvu, jo komercprakses īstenotājs reklāmā iekļauj tiešu bērniem adresētu aicinājumu iegādāties preci vai saņemt pakalpojumu, vai arī pierunāt vecākus vai citus pieaugušos iegādāties preci vai saņemt pakalpojumu. Bērni ir viena no sabiedrības neaizsargātākajām daļām, kuri sava vecuma un zināšanu trūkuma dēļ ir viegli iespaidojami un kuri nodod tālāk informāciju vecākiem, lūdzot vai pat pieprasot vecākiem vai citiem pieaugušajiem iespēju saņemt mobilo telefonu, tādējādi pierunājot izmantot attiecīgo piedāvājumu.

Reklāmas tika izplatītas dažādos kanālos – televīzijā, vides reklāmās, internetā izvietotajos baneros u.c.

Pagaidu noregulējums ir spēkā no tā pieņemšanas brīža līdz PTAC gala lēmuma pieņemšanai.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



13 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1vm..August 21, 2012, 10:45

mele2 :)


#2nutakAugust 21, 2012, 10:53

pareizi ir

Es pat būtu par to lai aizliedz visus tos 3 par 2 cenu un tamlīdzīgos, kas sastopami uz katra stūra. Apšmaukt muļķi nav gudri


#3111August 21, 2012, 10:54

Ar ko šis atšķiras no dajebkādām citu firmu reklāmām, ka prece X maksā tikai 1ls!!!!!

maziem burtiem apakšā rakstīts - norādītā cena ir pirmā iemaksa un mēnesī papildus jāmaksā 19.99ls 24 mēnešus.

Kāda atšķirība?
Manā piemērā tak arī mani maldina sakot, ka prece X maksā tikai 1ls.


#4RGAugust 21, 2012, 11:31

Un vispār tā kaitinoša TELE 2 reklāma ar Latvijas karoga izmantošanu...


#5asasAugust 21, 2012, 12:50

ja jūs zinātu cik procenti no tele 2 lietotājiem lieto zelta zivtiņas pamatkomplektu (kas ir viens no visneizdevīgākajiem), tad saprastu kādu piķi viņi slauc un kā var atļauties piedāvāt arī kādu ļoti izdevīgu tarifu (kuru bieži vien nākas aktivizēt katru mēnesi un izdevīgums var arī pazust, ja neizdosies izveidot automātisko tarifa pagarināšanu katru mēnesi) Nesauksim viņus par mele2, bet par atklātiem likumīgiem krāpniekiem.


#6vm..August 21, 2012, 13:45

mele2 :)


#7nutakAugust 21, 2012, 13:53

pareizi ir

Es pat būtu par to lai aizliedz visus tos 3 par 2 cenu un tamlīdzīgos, kas sastopami uz katra stūra. Apšmaukt muļķi nav gudri


#8111August 21, 2012, 13:54

Ar ko šis atšķiras no dajebkādām citu firmu reklāmām, ka prece X maksā tikai 1ls!!!!!

maziem burtiem apakšā rakstīts - norādītā cena ir pirmā iemaksa un mēnesī papildus jāmaksā 19.99ls 24 mēnešus.

Kāda atšķirība?
Manā piemērā tak arī mani maldina sakot, ka prece X maksā tikai 1ls.


#9CougarAugust 21, 2012, 14:08

Tele 2 vienkārši varēja dot mobīlos telefonus piesaistītus zz kartei par kādiem 5ls un pircēji netrūktu, nevis skandināt par kaut kadiem bezmaksas telefoniem...


#10RGAugust 21, 2012, 14:31

Un vispār tā kaitinoša TELE 2 reklāma ar Latvijas karoga izmantošanu...


#11Donalds DaksAugust 21, 2012, 14:47

tāpēc arī aizgāju no Mele2, dēļ šitādiem izlēcieniem... bonusi zūd, kredīts zūd, mistiski tarifi ar 6 ciparu skaitļiem aiz komata utt... - nah man tas vajadzīgs...


#12aAugust 21, 2012, 14:54

cik ir bijusi darīšana at Tele 2 visur vienas vienīgas problēmas un krāpāsna reklāmās. vispār vajadzētu Tele 2 likvidēt.


#13wwwAugust 21, 2012, 15:12

Tāds prieks ka melle2 izčakarēja


#14asasAugust 21, 2012, 15:50

ja jūs zinātu cik procenti no tele 2 lietotājiem lieto zelta zivtiņas pamatkomplektu (kas ir viens no visneizdevīgākajiem), tad saprastu kādu piķi viņi slauc un kā var atļauties piedāvāt arī kādu ļoti izdevīgu tarifu (kuru bieži vien nākas aktivizēt katru mēnesi un izdevīgums var arī pazust, ja neizdosies izveidot automātisko tarifa pagarināšanu katru mēnesi) Nesauksim viņus par mele2, bet par atklātiem likumīgiem krāpniekiem.


#15markeAugust 21, 2012, 17:03

kur šajos laikos nav apslēpti teksti? paši varat atbildēt uz šo jautājumu?
pats lietoju tele2 jau desmit gadus, nav bijis neviens brīdis kad esmu neapmierināts ar savu operātoru.


#16CougarAugust 21, 2012, 17:08

Tele 2 vienkārši varēja dot mobīlos telefonus piesaistītus zz kartei par kādiem 5ls un pircēji netrūktu, nevis skandināt par kaut kadiem bezmaksas telefoniem...


#17Donalds DaksAugust 21, 2012, 17:47

tāpēc arī aizgāju no Mele2, dēļ šitādiem izlēcieniem... bonusi zūd, kredīts zūd, mistiski tarifi ar 6 ciparu skaitļiem aiz komata utt... - nah man tas vajadzīgs...


#18aAugust 21, 2012, 17:54

cik ir bijusi darīšana at Tele 2 visur vienas vienīgas problēmas un krāpāsna reklāmās. vispār vajadzētu Tele 2 likvidēt.


#19wwwAugust 21, 2012, 18:12

Tāds prieks ka melle2 izčakarēja


#20markeAugust 21, 2012, 20:03

kur šajos laikos nav apslēpti teksti? paši varat atbildēt uz šo jautājumu?
pats lietoju tele2 jau desmit gadus, nav bijis neviens brīdis kad esmu neapmierināts ar savu operātoru.


#21esAugust 22, 2012, 16:21

Šito gan nesaprotu. Vai tad ar interneta provaideriem nav tas pats? Ierīkošana bez maksas... bet katru mēnesi maksā 20 ls. Tāpat te - telefons bez maksas, bet katru mēnesi maksā...


#22esAugust 22, 2012, 19:21

Šito gan nesaprotu. Vai tad ar interneta provaideriem nav tas pats? Ierīkošana bez maksas... bet katru mēnesi maksā 20 ls. Tāpat te - telefons bez maksas, bet katru mēnesi maksā...


#23to esAugust 23, 2012, 19:29

:)))...nakamais solis ir - nac un sanem savu telefonu Ls5, un pavisam maziem burtiem apaksa - katru menesi - 20 ls.


#24to esAugust 23, 2012, 22:29

:)))...nakamais solis ir - nac un sanem savu telefonu + Ls5, un pavisam maziem burtiem apaksa - katru menesi - 20 ls.


#25SandisSeptember 1, 2012, 12:35

nēēē, zz vēl joprojām nav man piemērots, sākot ar to, ka mājā drausmīgi zona raustās


#26SandisSeptember 1, 2012, 15:35

nēēē, zz vēl joprojām nav man piemērots, sākot ar to, ka mājā drausmīgi zona raustās


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Palīdzi Startup Weekend Liepāja uzvarēt pasaules hashtag cīņā

Palīdzi Startup Weekend Liepāja uzvarēt pasaules hashtag cīņā(2)

Šīs nedēļas nogalē Liepājā pirmo reizi notiek viens no lielākajiem startup pasākumiem pasaulē – Startup Weekend Liepāja. No 54 dalībniekiem finālā iekļuvušas deviņas idejas. Komandām līdz svētdienas vakaram jāizstrādā gatavs prototips, jāapzin klientu viedoklis, kā arī jāsagatavo prezentācija investoriem. Aicinam visus liepājniekus palīdzēt mums uzvarēt pasaules hashtag cīņā, rakstot par pasākumu Twitter, izmantojot #SWLiepaja. Šādi

Latvijas IT startup un investīciju tirgus apskats (2014. gada 3. ceturksnis)

Latvijas IT startup un investīciju tirgus apskats (2014. gada 3. ceturksnis)(0)

Latvijas startup industrija aktīvi attīstās, un to skaits ar katru mēnesi pieaug. Šī gada trešajā ceturksnī, vietējie izstrādātāji piedāvāja interesantus risinājumus kā mobilo ierīču jomā, tā arī sportā un HoReCa. Jaunie startup projekti ātri piesaista atbalstītāju uzmanību, un to klientu skaits jau sasniedz vairākus tūkstošus. Arcana Digital Group viedoklis: Aleksandrs Krēgers, Arcana Digital Group direktors Riska

StartUp Weekend jau pavisam drīz

StartUp Weekend jau pavisam drīz(2)

Es nevaru saskaitīt, cik reizes esmu dzirdējis, “Man ir ideja …” vai “Ko darīt, ja …”. Diemžēl lielāko daļu laika, tas arī tur apstājas. Tagad jums ir iespēja  ideju padarīt reālu, jo pirmo reizi Baltijā notiks starptautiskais biznesa ideju pārbaudes, produktu izstrādes un jaunuzņēmumu izveides pasākums “Global StartUp Battle”, kas norisināsies ‘’StartUp Weekend Liepāja’’ laikā

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem(0)

Pirms laika vēstījām, ka Samsung jaunākajam flagmanim tirgū neklājas tik labi kā to vēlētos ražotājs – Dienvidkorejā iPhone 6 izrādījās krietni populārāks viedtālrunis, bet mēnesi pēc debijas tas nespēja sasniegt priekšteča uzstādītos realizācijas rādītājus. Lai arī mēnesi pēc debijas Galaxy Note 4 patiešām bija realizēts 4,5 miljonos eksemplāru, atpaliekot no priekšteča par 0,5 miljoniem vienību,

Šogad Intel investējis vairāk nekā 350 miljonus dolāru, liela daļa no tiem – citās kompānijās

Šogad Intel investējis vairāk nekā 350 miljonus dolāru, liela daļa no tiem – citās kompānijās(0)

Tehnoloģiju gigants Intel ir nonācis visai interesantā situācijā – lai arī kompānijai brīvo līdzekļu netrūkst, dotajā brīdī galvenais peļņas avots balstās uz segmentu, kurā nebūt nav tā straujākā izaugsme vai izteikts potenciāls nākotnē. Tādēļ ir interesanti, kur kompānijā iegulda savu naudu, lai jau tuvāko gadu laikā nezaudētu spožumu. Vakar Intel gadskārtējajā konferencē atklāja, ka šā

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.