larboard-semifinal
 

Research In Motion (RIM) veic jaunu pasākumu izdevumu samazināšanai – pārdod kompānijas lidmašīnu

BlackBerry izstrādātājs un ražotājs RIM pārdos vienu no abām uzņēmuma lidmašīnām, lai samazinātu uzņēmuma tēriņus.

RIM pārdodot lidmašīnu sper soli tuvāk plānam samazināt gada izdevumus par 1 miljardu ASV dolāru. Plānots, ka lidmašīna tiks pārdota par 6-7 miljoniem ASV dolāru.

Lidmašīnas pārdošana samazinās uzņēmuma izmaksas par apmēram 2,1 miljonu dolāru, kas ir visai niecīga daļa no plānotās summas.

Tiek spekulēts, ka šis solis drīzāk nepieciešams darbinieku motivācijai, parādot, ka uzņēmums var ietaupīt ne tikai uz darbinieku rēķina.

RIM galvenā cerība atgūties no straujās tuvošanās bankrotam ir gaidāmā BlackBerry OS 10 versija un līdz ar to – moderni, konkurētspējīgi viedtālruņi. Šīs operētājsistēmas ierīces gaidāmas pārdošanā nākamgad.

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



7 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1LatvianizationJuly 10, 2012, 16:17

Nesaprotu, kāpēc taupīšanas pasākumi nesākās uzreiz ar spīdīgo rotaļlietu pārdošanu, bet jānogaida līdz pēdējam brīdim.


#2pannaJuly 10, 2012, 17:13

atā blackberry


#3AsusJuly 10, 2012, 19:01

Nu lidz nakamajam gadam lielaka dala aizmirsis kas ir RIM. :D


#4LatvianizationJuly 10, 2012, 19:17

Nesaprotu, kāpēc taupīšanas pasākumi nesākās uzreiz ar spīdīgo rotaļlietu pārdošanu, bet jānogaida līdz pēdējam brīdim.


#5pannaJuly 10, 2012, 20:13

atā blackberry


#6AsusJuly 10, 2012, 22:01

Nu lidz nakamajam gadam lielaka dala aizmirsis kas ir RIM. :D


#7aigiJuly 11, 2012, 07:19

Pasaulē ir vairāk par 70 miljoniem BB lietotāju, cashā šiem esot 2 miljardi dollāru un UK BB ir pirktākais viedtālrunis. Šie ir ļoti aši arī Āzijas neizsmeļamajā tirgū. Tā kā, kanādiešu vēl nevar norakt. Samazinās izmaksas, sabalansēs finanses un viss būs štokos, sava niša šiem ir un būs, ja BB10 izrādīsies veiksmīgs, tad arī var savu daļu palielināt.


#8labsJuly 11, 2012, 09:23

nu jā viņiem tā stīvi diezgan iet.

Bet man bb patīk kaut arī tikai pāris reizes esmu paspaidījis.


#9aigiJuly 11, 2012, 10:19

Pasaulē ir vairāk par 70 miljoniem BB lietotāju, cashā šiem esot 2 miljardi dollāru un UK BB ir pirktākais viedtālrunis. Šie ir ļoti aši arī Āzijas neizsmeļamajā tirgū. Tā kā, kanādiešu vēl nevar norakt. Samazinās izmaksas, sabalansēs finanses un viss būs štokos, sava niša šiem ir un būs, ja BB10 izrādīsies veiksmīgs, tad arī var savu daļu palielināt.


#10njaJuly 11, 2012, 11:24

agonee domaju lidz BB10 neizvilks! nokia liktenis


#11labsJuly 11, 2012, 12:23

nu jā viņiem tā stīvi diezgan iet.

Bet man bb patīk kaut arī tikai pāris reizes esmu paspaidījis.


#12njaJuly 11, 2012, 14:24

agonee domaju lidz BB10 neizvilks! nokia liktenis


#13ArtanisJuly 11, 2012, 21:53

Man ļoti patīk BB tālruņi un es kautkā joprojām nesaprotu, ar ko jamiem tā neveicas - priekš biznesa lietotājiem, kas ir viņu mērķauditorija, tajās trubās viss ir jau 9. OS versijā! Progess progresa pēc tikai tādēļ ka Ābols un robots met atjauninājumus un visi slapina? Žēl..


#14ArtanisJuly 12, 2012, 00:53

Man ļoti patīk BB tālruņi un es kautkā joprojām nesaprotu, ar ko jamiem tā neveicas - priekš biznesa lietotājiem, kas ir viņu mērķauditorija, tajās trubās viss ir jau 9. OS versijā! Progess progresa pēc tikai tādēļ ka Ābols un robots met atjauninājumus un visi slapina? Žēl..


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Sony plāno reformēt mobilo ierīču divīziju, būtiski samazinot saražoto modeļu skaitu

Sony plāno reformēt mobilo ierīču divīziju, būtiski samazinot saražoto modeļu skaitu(2)

Nav noslēpums, ka Sony mobilo ierīču divīzija dotajā brīdī piedzīvo grūtus laikus, jo, neraugoties uz vidēji plašu ierīču klāstu, kompānijai neizdodas gūt peļņu. Rezultātā uzņēmums paziņojis par tirgus stratēģijas maiņu. Sony ir pavēstījis, ka būtiski samazinās piedāvāto viedierīču klāstu. Plānojams, ka, samazinot modeļu skaitu, divīzijai izdosies atgriezties pie pozitīviem peļņas rādītājiem. Līdzīga taktika tiks izmantota

Analītiķi: šajā ceturksnī Apple realizēs aptuveni 70 miljonus iPhone viedtālruņu

Analītiķi: šajā ceturksnī Apple realizēs aptuveni 70 miljonus iPhone viedtālruņu(4)

Ceturksnis, kura noslēgumā tiek gaidīts jauns iPhone realizācijas apjomu rekords, lēnām tuvojas izskaņai, tādēļ pirmie analītiķi izsaka savas prognozes par to, kā Kupertīno bāzētajam tehnoloģiju gigantam veiksies ar ierīču realizāciju Ziemassvētku periodā. KGI Securities analītiķi izteikuši prognozes, ka uzņēmums šā gada ceturto ceturksni (Apple fiskālā gada pirmais ceturksnis) noslēgs ar realizētiem 71,5 miljoniem iPhone viedtālruņu.

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem(0)

Pirms laika vēstījām, ka Samsung jaunākajam flagmanim tirgū neklājas tik labi kā to vēlētos ražotājs – Dienvidkorejā iPhone 6 izrādījās krietni populārāks viedtālrunis, bet mēnesi pēc debijas tas nespēja sasniegt priekšteča uzstādītos realizācijas rādītājus. Lai arī mēnesi pēc debijas Galaxy Note 4 patiešām bija realizēts 4,5 miljonos eksemplāru, atpaliekot no priekšteča par 0,5 miljoniem vienību,

Šogad Intel investējis vairāk nekā 350 miljonus dolāru, liela daļa no tiem – citās kompānijās

Šogad Intel investējis vairāk nekā 350 miljonus dolāru, liela daļa no tiem – citās kompānijās(0)

Tehnoloģiju gigants Intel ir nonācis visai interesantā situācijā – lai arī kompānijai brīvo līdzekļu netrūkst, dotajā brīdī galvenais peļņas avots balstās uz segmentu, kurā nebūt nav tā straujākā izaugsme vai izteikts potenciāls nākotnē. Tādēļ ir interesanti, kur kompānijā iegulda savu naudu, lai jau tuvāko gadu laikā nezaudētu spožumu. Vakar Intel gadskārtējajā konferencē atklāja, ka šā

HTC oficiālā finanšu atskaite iezīmē pozitīvu ainu un liek gaidīt straujāku izaugsmi turpmāk

HTC oficiālā finanšu atskaite iezīmē pozitīvu ainu un liek gaidīt straujāku izaugsmi turpmāk(0)

Finansiālu problēmu un restrukturizācijas centienu nomocītais HTC ir publicējis trešā ceturkšņa finanšu rādītājus. Un, lai arī tie nenes jaunu peļņas rekordu, ir pamats domāt, ka uzņēmums ir veiksmīgi spējis tikt galā ar augošo konkurenci un pārmaiņām tirgū. Piektdien publicētais finanšu pārskats vēsta, ka uzņēmums ir spējis iekasēt 1,37 miljardus dolāru, savukārt tīrā peļņa sastāda 19,7

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.