RIM izvairījušies no 147 miljonu dolāru lielās soda naudas

Research In Motion (RIM) tomēr izdevies izvairīties no 147 miljonus dolāru lielās soda naudas par patentu pārkāpumiem.

Jaunākais tiesas lēmums ir atcēlis iepriekšējo norādot, ka tiesas rīcībā nav pietiekoši daudz pamatotu pierādījumu, lai liktu RIM izmaksāt 147,2 miljonus ASV dolāru kompensāciju Mformation par patentu neatļautu izmantošanu.

Šis tiesas lēmums ir ļoti iepriecinošs RIM, jo kompānijas finansu situācija pašlaik ir ļoti smaga.

Protams, Mformation var iesniegt apelācijas prasību…

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



4 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1KomentārsAugust 10, 2012, 08:36

Es nesaprotu kāpēc visur tā tiesājas apr tiem patentiem, un ne jau par mazām summām, kādam kaut kas nedaudz līdzīgs, viss, maksā man lielo piķi, jeb tiesājies un tāpat beigās samaksā lielo piķi...! :D Liekas tik bezjēdzīgi...


#2LatvianizationAugust 10, 2012, 10:00

Zhel ka samijs ar abolu nevar tik fiksi tikt gala...


#3LietotājsAugust 10, 2012, 10:39

Tāpēc jau tiesājas, ka citreiz var noraut lielo piķi


#4KomentārsAugust 10, 2012, 11:36

Es nesaprotu kāpēc visur tā tiesājas apr tiem patentiem, un ne jau par mazām summām, kādam kaut kas nedaudz līdzīgs, viss, maksā man lielo piķi, jeb tiesājies un tāpat beigās samaksā lielo piķi...! :D Liekas tik bezjēdzīgi...


#5LatvianizationAugust 10, 2012, 13:00

Zhel ka samijs ar abolu nevar tik fiksi tikt gala...


#6LietotājsAugust 10, 2012, 13:39

Tāpēc jau tiesājas, ka citreiz var noraut lielo piķi


#7pannaAugust 10, 2012, 19:56

Tiesājas konkurences novēršanai. Man likās, ka tas jau sen visiem ir skaidrs..


#8pannaAugust 10, 2012, 22:56

Tiesājas konkurences novēršanai. Man likās, ka tas jau sen visiem ir skaidrs..


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Latvijas uzņēmumi lēni mākoņa tehnoloģiju ieviešanā

Latvijas uzņēmumi lēni mākoņa tehnoloģiju ieviešanā(1)

Kamēr Eiropā 40 % mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) jau pašlaik izmanto mākoņskaitļošanas pakalpojumus, Latvijā tos lieto tikai 13 %, liecina izpētes kompānijas Ipsos Mori šī gada sākumā veiktā aptauja un SKDS apkopotās atbildes. Liela daļa Eiropas MVU aktīvi lieto attālās darba virsmas (44 %), datu apmaiņu mākonī (21 %) un citus pakalpojumus, kas dažādā veidā ir uzlabojuši darba

2014. gada LG tīrā peļņa pieaugusi par 125%

2014. gada LG tīrā peļņa pieaugusi par 125%(1)

LG Electronics Inc. (LG) paziņojis, ka uzņēmuma tīrā peļņa pērn veidojusi 474,81 miljonu ASV dolāru, kas ir par 125% vairāk nekā 2013.gadā. Pagājušajā gadā ievērojami pieaugusi pamatdarbības peļņa – no 1,14 miljardiem dolāru līdz 1,73 miljardiem dolāru, reģistrējot 46% kāpumu. Savukārt konsolidētais pārdošanas apjoms 2014.gadā sasniedzis 55,91 miljardu dolāru, galvenokārt pateicoties viedtelefonu tirdzniecības apjoma pieaugumam

Sony plāno reformēt mobilo ierīču divīziju, būtiski samazinot saražoto modeļu skaitu

Sony plāno reformēt mobilo ierīču divīziju, būtiski samazinot saražoto modeļu skaitu(4)

Nav noslēpums, ka Sony mobilo ierīču divīzija dotajā brīdī piedzīvo grūtus laikus, jo, neraugoties uz vidēji plašu ierīču klāstu, kompānijai neizdodas gūt peļņu. Rezultātā uzņēmums paziņojis par tirgus stratēģijas maiņu.

Analītiķi: šajā ceturksnī Apple realizēs aptuveni 70 miljonus iPhone viedtālruņu

Analītiķi: šajā ceturksnī Apple realizēs aptuveni 70 miljonus iPhone viedtālruņu(7)

Ceturksnis, kura noslēgumā tiek gaidīts jauns iPhone realizācijas apjomu rekords, lēnām tuvojas izskaņai, tādēļ pirmie analītiķi izsaka savas prognozes par to, kā Kupertīno bāzētajam tehnoloģiju gigantam veiksies ar ierīču realizāciju Ziemassvētku periodā.

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem(0)

Pirms laika vēstījām, ka Samsung jaunākajam flagmanim tirgū neklājas tik labi kā to vēlētos ražotājs – Dienvidkorejā iPhone 6 izrādījās krietni populārāks viedtālrunis, bet mēnesi pēc debijas tas nespēja sasniegt priekšteča uzstādītos realizācijas rādītājus.

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.