Taksometru lietotne Taxify paplašina savu darbību, piedāvājot inovatīvu biznesa pārvadājumu pakalpojumu Baltijā. Atverot biznesa kontu, uzņēmumiem būs iespēja izmantot taksometru pakalpojumus vairāk kā desmit valstīs, kur šobrīd darbojas Taxify, un apmaksāt braucienu izmaksas ar vienu rēķinu. Šis pakalpojums ļaus uzņēmumiem būtiski ietaupīt naudu un laiku, atsakoties no čeku grāmatvedības un skaidras naudas norēķiniem. Biznesa pārvadājumu pakalpojuma klientu vidū jau ir tādi Baltijas uzņēmumi kā Transferwise, Telia, Swedbank, SEB un Statoil. _taxify_logotype
Pakalpojums ir izstrādāts, sadarbojoties ar Baltijas valstu uzņēmumiem, kuru darbinieki izmanto taksometrus darba vajadzībām, piemēram, lai satiktos ar klientiem, dotos uz lidostu, kā arī komandējumos. Latvijā šobrīd biznesa līgumus piedāvā tikai atsevišķas firmas, kuru cenas ir aptuveni divas reizes augstākas par Taxify, un tās darbojas tikai Latvijas robežās. Turpretī Taxify jau šobrīd piedāvā ērtus braucienus tādās valstīs kā Latvija, Lietuva, Igaunija, Čehija, Gruzija, Serbija, Nīderlande, Baltkrievija, Somija un Meksika. Darbinieks var vienlīdz ērti izsaukt taksometru ar aplikācijas palīdzību gan Rīgā, gan jebkurā citā pilsētā, kur darbojas Taxify, izvēloties piemērotāko cenu līmeni un apmaksājot visus braucienus ar vienu rēķinu. 2016. gadā Taxify plāno turpināt izvērst darbību citās valstīs, to skaitā Polijā, Zviedrijā un Dānijā.

„Tagad Taxify var piedāvāt Baltijas valstīs lielāko pārbaudītu taksometru vadītāju komandu, nodrošinot ātrāko izsaukuma laiku un elastīgus norēķinu veidus. Uzņēmuma darbinieki var izvēlēties taksometru, vadoties pēc savām vajadzībām un cenu līmeņa, kas uzņēmumiem nodrošina tūkstošiem eiro lielu ietaupījumu un tikai vienu rēķinu apmaksai mēneša beigās,” par šī pakalpojuma priekšrocībām pastāstīja Taxify līdzdibinātājs Martins Villigs (Martin Villig).

Ikviens klients var lietotnē izvēlēties piemērotāko maksāšanas metodi savam braucienam ‒ skaidru naudu, personīgo bankas karti, vai uzņēmuma konta apmaksātus braucienus. Biznesa klientiem ir pieejama arī īpaši izstrādāta informatīvā sistēma, kurā iespējams pārvaldīt darbinieku taksometru pakalpojumu izmantošanu, nodrošinot pilnu pārskatu par cenu, maršrutiem, laiku un darbinieka sniegto brauciena pamatojumu. Klienti var izsaukt taksometru, izmantojot mobilo lietotni vai vienkāršu tīmekļa saskarni Taxify Button, kas paredzēta uzņēmumu sekretāriem, restorāniem, viesnīcām un citiem, kuriem ir nepieciešams izsaukt taksometru centralizēti.

Taxify nopietni strādā pie autoparka kvalitātes, ik nedēļu pārbaudot 40‒50 automašīnas katrā pilsētā, lai nodrošinātu, ka automašīnas ir labā stāvoklī. Turklāt klienti var atstāt atsauksmes ar katra brauciena novērtējumu. Katru nedēļu Taxify saņem desmitiem tūkstošu novērtējumu, kas sniedz iespēju Taxify atbalsta komandai ātri reaģēt uz problēmām. Taxify Rīgā ir nobloķējis vairāk nekā 900 taksometru vadītāju pakalpojumus sliktās kvalitātes un klientu sniegto atsauksmju dēļ. Tikai labākie vadītāji var strādāt Taxify platformā.

Taxify ir Igaunijas tehnoloģiju uzņēmums, kas izstrādā mobilās lietotnes taksometru un kopīgo braucienu pakalpojumiem. Taxify ir dibināts 2013. gadā, šajā uzņēmumā strādā vairāk nekā 40 darbinieku 10 valstīs. Taxify ir saņēmis 1,5 miljonus eiro lielus ieguldījumus no tādiem investoriem, kā Rubylight, TMT Ventures, Mobi Solutions, kā arī starptautiskajiem inovatīvo projektu investoriem.