Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Tā vien šķiet, ka mūsdienu interneta pārlūkošana nav iedomājama bez neskaitāmām reklāmām vietnēs vai programmas, kas tās bloķētu. Google gan strādā pie projekta, kas ļautu vietnēm iztikt bez reklāmu izvietošanas.

Lai arī tas varētu šķist nedaudz neticami, ņemot vēra, ka lielāko daļu no Google ienākumiem sastāda reklāmu izvietošana, taču kompānija patiešām uzsākusi projektu, kas varētu atbrīvot ikdienas interneta pārlūkošanu no reklāmām.

Programmas nosaukums ir Contributor un dotajā brīdī tā tiek testēta. Tās galvenā doma ir ļaut cilvēkiem izvēlēties starp reklāmām interneta vietnēs, vai samaksāt no 1 līdz 3 ASV dolāriem mēnesī, lai reklāmu vietā parādītos pateicības zīmīte.

Domājams, ka šāda servisa izveidošana nodrošinātu ne tikai papildus ienākumus Google, bet arī nodrošinātu lielākus ienākumus interneta vietnēm. Rezultātā ieguvējs būtu arī vietņu apmeklētāji un servisa lietotāji, jo interneta portāli varētu nodrošināt lasītājus ar kvalitatīvāku saturu, vienlaikus izņemot reklāmas.

Dotajā brīdī programmas testēšanā ir iesaistījušās tikai desmit vietnes, kuru skaitā ir attēlu koplietošanas vietne Imgur, tehnoloģiju ziņu vietne Mashable un slengu tulkošanas vietne Urban Dictionary.

Jāmin gan, ka izdošanās gadījumā šī programma varētu iecirst finansiālu robu tām kompānijām, kas nodrošina reklāmu izvietošanu internetā.

Analītiķu aprēķini liecina, ka šajā gadā ieņēmumi no interneta reklāmām sasniegs 141 miljardu ASV dolāru, savukārt 2016. gadā šis skaitlis pieaugs par 15 procentiem. Interneta reklāmu tirgu pārvalda Google, kas nodrošina 32,4 procentus no visām interneta reklāmām. Pēc tam seko Facebook ar 8 procentiem, Microsoft ar 2,9 procentiem, bet ceturtajā vietā ierindojas Yahoo ar 2,4 procentiem.

Contributor-Google-Image-730x342

Saistītās tēmas: googleInternetsreklāmas

Izsaki savu viedokli