Aktuāls

Oracle: gatavība vispārējās datu aizsardzības regulas ieviešanai ir zema

IT sasniegumi, bizness

”Tele2” grupa izziņo jaunu IT stratēģiju, piesaistot partnerus

Sakaru pakalpojumi

Microsoft vienojas par sadarbību ar starptautisku riska kapitāla fondu

IT sasniegumi, bizness

“Tele2” 2017. gadā pārdevis rekordlielu telefonu skaitu

Sakaru pakalpojumi

LG un ”HERE Technologies” uzsāk sadarbību pašbraucošo automašīnu jomā

Auto, Moto

”Huawei Mate 10 Pro” atzīts par 2017. gada iemīļotāko viedtālruni

Tālruņi, mobilās ierīces

“Tele2” apvieno spēkus ar “Deutsche Telekom”

Sakaru pakalpojumi

Interneta veikalu popularitāte turpina strauji augt un ir vien dažas lietas, ko lietotāji nemēdz iegādāties tiešsaistes veikalos. Kā viena no preču klasēm, kas tradicionāli netiek iegādātas internetā, ir jāmin spēkrati, taču arī šajā gadījumā situācija var mainīties.

Hyundai, sadarbībā ar Lielbritānijā bāzēto auto dīleri Rockar, strādā pie jauna tiešsaistes servisa, kas ļaus lietotājiem izpētīt, komplektēt un iegādāties jauno transportlīdzekli internetā.

Sagaidāms, ka šis savdabīgais serviss, kas, kā apgalvo Hyundai, būs pirmais šāda veida serviss pasaulē, klientiem būs pieejams novembrī un jau zināmo iepirkšanās pieredzi apvienos ar virtuālo veikalu sniegtajām iespējām. Pirmais veikals Eiropā tiks atvērts Lielbritānijas pilsētā Kentā.

Arī spēkratu pieteikšana testu braucieniem un nodošana apkopē tiks nodrošināta ar tiešsaistes servisu palīdzību.

Tiesa, lai arī Hyundai ir pieteicis šo servisu kā pirmo pasaulē, Dienvidkorejas auto industrijas gigants nav pirmais uzņēmums, kas eksperimentējis ar digitālajiem autosaloniem. Pie līdzīgiem projektiem strādājis arī Audi, savukārt Volvo XC90 spēkrata First Edition versija bija iegādājama tikai internetā.

new hyundai_i20

Saistītās tēmas: hyundai

Izsaki savu viedokli