larboard-semifinal
 

Kogan “Internet Explorer 7″ nodoklis nav palicis nepamanīts – šo veikalu vairs nevar atrast Microsoft Bing meklētājā

Interneta veikals Kogan pagājušajā mēnesī nonāca uzmanības centrā ar savu īpašo “Internet Explorer 7 nodokli“. Šķiet, ka Microsoft ir ņēmis ļaunā šo aktivitāti un veikals vairs nav atrodams ar Bing meklētāju. 

Līdz ar kogan.com pazušanu no Microsoft Bing meklētāja, šis veikals vairs nav atrodams arī Yahoo.com meklētāja rezultātos.

Kogan.com vadība veikala blogā uzdod teju retorisku jautājumu: “vai kogan.com izzušana no Bing (un Yahoo) meklēšanas rezultātiem ir tehniska kļūme, jeb tas ir apzināts Microsoft atbildes gājiens?”

Pievieno savu komentāru

Lietotājvārds:
Komentārs:



10 komentāriatpakaļ uz rakstu

#1AnksJuly 10, 2012, 15:48

Tiešām retorisks jautājums...Bet Bing kopē Googli,Jahoo,nu nezinu.Pāris reizes esmu izmantojis,jēgas maz.


#2eJuly 10, 2012, 17:04

ja googli sodīja par dažu lapu (savu produktu) mākslīgu pacelšanu augstāk, tad šajā gadījumā varētu izdr*zt microsoftu.


#3AnksJuly 10, 2012, 18:48

Tiešām retorisks jautājums...Bet Bing kopē Googli,Jahoo,nu nezinu.Pāris reizes esmu izmantojis,jēgas maz.


#4eJuly 10, 2012, 20:04

ja googli sodīja par dažu lapu (savu produktu) mākslīgu pacelšanu augstāk, tad šajā gadījumā varētu izdr*zt microsoftu.


#5AndzaJuly 10, 2012, 20:26

Nu ja M$ tiešām rīkojas tik zemiski, ja viņie pasaka patiesību acīs, tad tas tiešām ir ļoti dīvaini. Un par šādu joku tiešām M$ vēl dabūs smuku soda naudu. Kuram vispār rūp ko atrod bing un Yahoo?


#6AndzaJuly 10, 2012, 20:27

Bet vispār raksts ir nepamatots, tikko no bing.com mierīgi tika atrasts kogan.co.uk


#7AndzaJuly 10, 2012, 23:26

Nu ja M$ tiešām rīkojas tik zemiski, ja viņie pasaka patiesību acīs, tad tas tiešām ir ļoti dīvaini. Un par šādu joku tiešām M$ vēl dabūs smuku soda naudu. Kuram vispār rūp ko atrod bing un Yahoo?


#8AndzaJuly 10, 2012, 23:27

Bet vispār raksts ir nepamatots, tikko no bing.com mierīgi tika atrasts kogan.co.uk


#9ZoltānsJuly 11, 2012, 04:34

Vispār kādu tas rausta?
Bingu taču neviens gudrs cilvēks neizmanto.
Izņemot Pīteru Pārkeru.


#10Pāvels RemigoļskisJuly 11, 2012, 05:50

nejauc kogan.co.uk un kogan.com


#11ZoltānsJuly 11, 2012, 07:34

Vispār kādu tas rausta?
Bingu taču neviens gudrs cilvēks neizmanto.
Izņemot Pīteru Pārkeru.


#12Pāvels RemigoļskisJuly 11, 2012, 08:50

nejauc kogan.co.uk un kogan.com


#13AndzaJuly 11, 2012, 09:36

kogan.com un kogan.co.uk ir viena un tā pati adrese, tikai UK reģionā protams, ka pirmā atvērsies kogan.co.uk.


#14ahaJuly 11, 2012, 10:29

Malači, Microsoft, 1 par atbildes gājienu.


#15PC lietotājsJuly 11, 2012, 11:43

#8
-


#16AndzaJuly 11, 2012, 12:36

kogan.com un kogan.co.uk ir viena un tā pati adrese, tikai UK reģionā protams, ka pirmā atvērsies kogan.co.uk.


#17ahaJuly 11, 2012, 13:29

Malači, Microsoft, +1 par atbildes gājienu.


#18PC lietotājsJuly 11, 2012, 14:43

#8
-


#19ArtanisJuly 11, 2012, 21:58

Aha, MS pārdesmit tūkstošu savas (pašu kritizētās, ja kāds nelasa IT jaunumus) vecās IE lietotāju loģiskas updateoties mudinošas firmas veikalu tagad speciāli banos?

Kāds te ar galvu draudzējas vispār?


#20ArtanisJuly 12, 2012, 00:58

Aha, MS pārdesmit tūkstošu savas (pašu kritizētās, ja kāds nelasa IT jaunumus) vecās IE lietotāju loģiskas updateoties mudinošas firmas veikalu tagad speciāli banos?

Kāds te ar galvu draudzējas vispār?


Citas ziņasBOOT.Lv sākumlapa

Sony plāno reformēt mobilo ierīču divīziju, būtiski samazinot saražoto modeļu skaitu

Sony plāno reformēt mobilo ierīču divīziju, būtiski samazinot saražoto modeļu skaitu(3)

Nav noslēpums, ka Sony mobilo ierīču divīzija dotajā brīdī piedzīvo grūtus laikus, jo, neraugoties uz vidēji plašu ierīču klāstu, kompānijai neizdodas gūt peļņu. Rezultātā uzņēmums paziņojis par tirgus stratēģijas maiņu. Sony ir pavēstījis, ka būtiski samazinās piedāvāto viedierīču klāstu. Plānojams, ka, samazinot modeļu skaitu, divīzijai izdosies atgriezties pie pozitīviem peļņas rādītājiem. Līdzīga taktika tiks izmantota

Analītiķi: šajā ceturksnī Apple realizēs aptuveni 70 miljonus iPhone viedtālruņu

Analītiķi: šajā ceturksnī Apple realizēs aptuveni 70 miljonus iPhone viedtālruņu(5)

Ceturksnis, kura noslēgumā tiek gaidīts jauns iPhone realizācijas apjomu rekords, lēnām tuvojas izskaņai, tādēļ pirmie analītiķi izsaka savas prognozes par to, kā Kupertīno bāzētajam tehnoloģiju gigantam veiksies ar ierīču realizāciju Ziemassvētku periodā. KGI Securities analītiķi izteikuši prognozes, ka uzņēmums šā gada ceturto ceturksni (Apple fiskālā gada pirmais ceturksnis) noslēgs ar realizētiem 71,5 miljoniem iPhone viedtālruņu.

Google strādā pie servisa, kas varētu pielikt punktu reklāmām internetā

Google strādā pie servisa, kas varētu pielikt punktu reklāmām internetā(6)

Tā vien šķiet, ka mūsdienu interneta pārlūkošana nav iedomājama bez neskaitāmām reklāmām vietnēs vai programmas, kas tās bloķētu. Google gan strādā pie projekta, kas ļautu vietnēm iztikt bez reklāmu izvietošanas. Lai arī tas varētu šķist nedaudz neticami, ņemot vēra, ka lielāko daļu no Google ienākumiem sastāda reklāmu izvietošana, taču kompānija patiešām uzsākusi projektu, kas varētu

YouTube laiž klajā jaunu maksas servisu – Music Key

YouTube laiž klajā jaunu maksas servisu – Music Key(6)

Jau pirms laika izskanēja informācija, ka YouTube gatavo īpašu video atskaņošanas servisu, kas balstīsies uz maksas abonementiem. Vakar šis serviss tika prezentēts, atklājot arī tā nosaukumu – YouTube Music Key. Tiesa, dotajā brīdī YouTube Music Key atrodas Beta versijā (nav zināms, cik ilgi tas tā būs), taču kopumā servisa mērķis ir nodrošināt YouTube vietni bez

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem

ASV un Eiropā liels pieprasījums pēc Galaxy Note 4 viedtālruņiem(0)

Pirms laika vēstījām, ka Samsung jaunākajam flagmanim tirgū neklājas tik labi kā to vēlētos ražotājs – Dienvidkorejā iPhone 6 izrādījās krietni populārāks viedtālrunis, bet mēnesi pēc debijas tas nespēja sasniegt priekšteča uzstādītos realizācijas rādītājus. Lai arī mēnesi pēc debijas Galaxy Note 4 patiešām bija realizēts 4,5 miljonos eksemplāru, atpaliekot no priekšteča par 0,5 miljoniem vienību,

Reklāmas izvietošana

Tehnoloģiju portāls BOOT.Lv ir vadošais šīs nozares interneta medijs Latvijā, kas katru dienu nodrošina lasītājus ar jaunākajām tehnikas, auto, spēļu un izklaides ziņām.

Portāls BOOT.Lv ir atvērts nestandarta reklāmas kampaņu risinājumiem.

Sociālie tīkli un saziņa

Populārākās sadaļas

© 2001 - 2014 BOOT.Lv Visas tiesības aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšana pieļaujama tikai ar BOOT.Lv rakstisku atļauju.