Kompānija Huawei Consumer Business Group (BG) ir paziņojuši šā gada trešā ceturkšņa darbības rezultātus, kuros redzams, ka aizvien palielinās piegādāto viedtālruņu apjoms. Vidējās un augstas cenu grupas ierīces sastādīja 33% no kopējā piegāžu skaita. Salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, vērojams 7% pieaugums.

Kopējais izsūtīto viedtālruņu skaits trīs mēnešos līdz 30.septembrim sasniedza 27.4 miljonus vienību, kas, salīdzinot ar šo pašu periodu pirms gada, norāda uz 63% pieaugumu. Salīdzinājumam, paredzēts, ka visā viedtālruņu industrijā šogad piegādāto tālruņu skaits palielināsies par 9.3% salīdzinot ar 2014.gadu.

mates

Huawei Mate S Rose Gold versija

Pēdējā ceturkšņa rezultāti skaidri parāda, ka mūsu izvēlētā izaugsmes stratēģija ir veiksmīga. Mēs esam īpaši lepni par izaugsmes rādītājiem ārpus Ķīnas, kā arī pārdošanas skaita pieaugumu vidējas un augstas cenu kategorijas ierīcēm. Ja piegādāto viedtālruņu skaits turpinās pieaugt, līdz gada beigām būsim sasnieguši savu uzstādīto piegādes apjomu – 100 miljoni vienību,” saka Huawei Consumer BG izpilddirektors Ričards Ju (Richard Yu).

Salīdzinot ar 2014.gadu, Huawei viedtālruņu piegādes uz Eiropu un Vidusāzijas – Āfrikas reģioniem ir pieaugušas respektīvi par 98% un 70%. Arī Ķīnā kompānija pēdējā ceturksnī piedzīvoja 81% pieaugumu piegādāto produktu apjomā.

Kopš atklāšanas, Huawei flagmaņi, viedtālruņi Mate 7, P7 un P8, ir sasnieguši 6.5, 7.5 un 4 miljonus piegādāto vienību skaitu. Pēdējais Huawei flagmanis Mate S plašākai sabiedrībai kļuva pieejams septembra sākumā un šobrīd pieejams jau 48 valstīs visā pasaulē, tai skaitā Ķīnā, Apvienotajā Karalistē, Vācijā, Francijā, Spānijā un citās. Mate S Rose Gold versijas izlaišana Huawei Consumer BG ļauj tālāk runāt par zīmola atpazīstamību, kā arī globāli paplašināt klientu – sieviešu loku.

Pieprasījums pēc vidēja un augsta cenu līmeņa Huawei viedtālruņiem ir īpaši izteikts Eiropā. Piemēram, Spānijā no visiem pārdotajiem tālruņiem 12.4% tirgus ir Huawei tālruņiem. 45.7% Spānijā pārdotajiem Huawei viedtālruņiem ir 400 – 500 eiro augsto cenu grupā. Huawei gūst panākumus arī Itālijā. No visiem pārdotajiem viedtālruņiem Huawei sastāda 10.9% un augsto cenu līmeņa grupā Huawei pārdoto viedtālruņu skaits sasniedz 27.9% tirgus daļu.

Pēc jaunākā GFK globālā pētījuma datiem, Huawei ir starp trīs vadošajiem viedtālruņu ražotājiem pasaulē periodā no janvāra līdz augustam, kopā aizņemot 9.5% lielu tirgus daļu. Huawei turpina būt vadošais viedtālruņu ražotājs Ķīnas tirgū, septembrī sasniedzot 15.2% tirgus daļu. Kompānija ir arī starp vadošajiem viedtālruņu ražotājiem Austrālijā, Beļģijā, Itālijā, Portugālē, Spānijā, Šveicē un Jaunzēlandē.

2015.gada oktobrī Huawei tika iekļauts Interbrand Top 100 labāko globālo zīmolu topā, ieņemot 88.vietu. Uzņēmums var īpaši lepoties, jo ir pirmā kontinentālās Ķīnas kompānija, kas jebkad nonākusi šajā topā, turklāt vairākus gadus pēc kārtas.