No šī gada 20. janvāra DPA grupas uzņēmums DPA maina zīmolu, turpmāk esot pazīstams ar nosaukumu SQUALIO. Savukārt DPA grupas uzņēmums SQUALIO, lai sniegtu precīzāku zīmola vēstījumu sabiedrībai, pārtop par SQUALIO cloud consulting.

SQUALIO_(ieprieks DPA)

Jaunais zīmols SQUALIO raksturo uzņēmumu pieeju biznesam, kas sevī ietver nozīmīgas pamatvērtības, ko uzņēmums ikdienā sniedz saviem klientiem – programmatūras ekspertīzi, uzticamu kvalitāti un iespējas, ko sniedz mākoņtehnoloģijas.

Zīmolu maiņa DPA grupas uzņēmumos ir cieši saistīta ar uzņēmuma biznesa stratēģijas maiņu un vēlmi nostiprināt savas pozīcijas starptautiskajā tirgū.

“Zīmolu maiņa bija likumsakarīgs solis ceļā uz uzņēmumu kopējo izaugsmi, īpaši domājot un attīstot savu darbību starptautiskajā tirgū. Zināmā attīstības posmā mums bija nepieciešams zīmols, kurš globālā kontekstā identificētu un radītu tiešu asociāciju tikai ar mums. Zīmols SQUALIO sevī ietver lielu potenciālu, un tas viennozīmīgi palīdzēs veicināt mūsu konkurētspēju nākotnē,” tā DPA grupas valdes loceklis Juris Vilders.

Pērn, 2015. gada vasarā, DPA grupa, lai fokusētos uz galveno darbības sfēru un spētu elastīgāk reaģēt uz tirgus pārmaiņām, veica izmaiņas uzņēmuma struktūrā, sadalot uzņēmējdarbību divos atsevišķos virzienos:

SQUALIO (iepriekš DPA) klientiem piedāvā programmatūras un mākoņpakalpojumu licencēšanas, kā arī programmatūras pārvaldības pakalpojumus.

Savukārt SQUALIO cloud consulting (iepriekš SQUALIO) vietējam tirgum nodrošina IT infrastruktūras, mākoņtehnoloģiju, drošības un biznesa vadības sistēmu ieviešanu un pārvaldību, veidojot risinājumus gan īpaši konkrētā pasūtītāja vajadzībām, gan attīstot savus produktus. Uzņēmums ir uzkrājis veiksmīgu pieredzi ES pētniecības un attīstības ietvara projektos, koncentrējoties lielākoties uz izpēti IT drošības un biometrijas jomās.

Esošās zīmola izmaiņas neskars DPA grupas un sadarbības partneru patreizējās juridiskās attiecības.

Komentāri 2

Leave a Reply